gin 43 #1 Публикувано 17 Август, 2007 (Редактирано) Нещо ми се засили въпросния проблем последно време та да питам. От място понякога като включвам 1ва и не става, сякаш изобщо не съм натиснал съединителя. Обаче ако докато не иска, разцъкам лоста 2-1, 3-1, или която и да е друга и почти винаги се оправя. Като го люшкам лоста ляво дясно на неутрална и има едно леко цъкване. Дали е нещо по кутията, или е от съединителя?От друга страна ако реши че не иска да включва 1ва, повторното натискане на съединителя не решава проблема, минаването през друга скорост го решава на 90%. Самия съединител долугоре към средата отлепва, и не приплъзва поне при нормални тестове. Кутията е със сменено MTF. Редактирано 17 Август, 2007 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #2 Отговорено 17 Август, 2007 Според мен ако проблема ти е от съединителя, би следвало да не можеш да включи на нито една друга предавка (не само на първа) или да имаш сходни проблеми и с другите предавки. Ако по системата на съединителя - мастер цилиндър, слейв цилиндър намаш течове и механиката на самия съединител ти е О.К., мисля, че имаш някакъв проблем със скоростите (може би синхронизатор ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #3 Отговорено 17 Август, 2007 Аз имах подобен проблем след като ми смениха тръба между гърнетата, която упираше някъде и не включвах хубаво от място, или дрънкаше малко. Отидох при други майстори и го оправиха.Дано и при тебе да е така лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTEC 18 #4 Отговорено 28 Ноември, 2007 Масло на ск.кутия сменял ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #5 Отговорено 28 Ноември, 2007 Масло на ск.кутия сменял ли си? Кутията е със сменено MTF. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #6 Отговорено 28 Ноември, 2007 не съм много спец, но в скоростните кутии нямаше ли едни нещица наречени синхронизатори, които всъщност помагат до огромна степен включването на дадената скорост ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #7 Отговорено 28 Ноември, 2007 Като се замисля 1 и задна не са синхронизирани остава да е МУФА Това зна4и ремонт ск. кутия Дано не е това-само предполагам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 28 Ноември, 2007 Аз имах подобен проблем след като ми смениха тръба между гърнетата, която упираше някъде и не включвах хубаво от място, или дрънкаше малко. Отидох при други майстори и го оправиха.Дано и при тебе да е така лесно.и аз залагам на това. Откакто съм с short и при мен първа е по трудна, защото лоста слиза доста надолу и май ми опира в предпазната ламарина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #9 Отговорено 29 Ноември, 2007 Трябва да я качиш на канал и да я разгледаш от долу, има едни свръзки дето са между лоста и ск. кутия, много лесно се замърсяват, ръждясват и от там влошават включването на скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #10 Отговорено 29 Ноември, 2007 Трябва да я качиш на канал и да я разгледаш от долу, има едни свръзки дето са между лоста и ск. кутия, много лесно се замърсяват, ръждясват и от там влошават включването на скоростите.И огледай закрепването на самата конзола на скоростния лост + маншончето на входа на щангата в кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest pitbuls #11 Отговорено 1 Декември, 2007 значи на парвия вапрос,и моите скорости влизаха доста трудно,като при потегляне на полусаединител на 1 или задна понякога се 4ува6е силно старжене-ре6ението-комплект саединител 2 диска+акс лагер,старженето из4езна напално,скоростите влизат по меко.НО е нормално за на6те коли 1 и задна да влизат малко по трудно,поради липсата на синхронизатор,като не 6те пробва6 пак и тва е.аз и свикнах,като вкарвам 1 или задна малко по бавно и по плавно и влизат винаги.а тва за 2 скорост,ми ако е добре колата и саединителя много ясно 4е 6те трагне,тва не е тест за саединител.скоро си купих книга за японски автомобили-там пи6е.оставате колата на свободна,вклу4вата 4 скорост,4.и отпускате плавно саединителя.колата сас самото отпускане трябва да губи обороти и да огасне-здрав саединител.ако потегли макар и леко зна4и саединителя провла4ва и е симптом за износеност и саответно за подмяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #12 Отговорено 2 Декември, 2007 значи на парвия вапрос,и моите скорости влизаха доста трудно,като при потегляне на полусаединител на 1 или задна понякога се 4ува6е силно старжене-ре6ението-комплект саединител 2 диска+акс лагер,старженето из4езна напално,скоростите влизат по меко.НО е нормално за на6те коли 1 и задна да влизат малко по трудно,поради липсата на синхронизатор,като не 6те пробва6 пак и тва е.аз и свикнах,като вкарвам 1 или задна малко по бавно и по плавно и влизат винаги.а тва за 2 скорост,ми ако е добре колата и саединителя много ясно 4е 6те трагне,тва не е тест за саединител.скоро си купих книга за японски автомобили-там пи6е.оставате колата на свободна,вклу4вата 4 скорост,4.и отпускате плавно саединителя.колата сас самото отпускане трябва да губи обороти и да огасне-здрав саединител.ако потегли макар и леко зна4и саединителя провла4ва и е симптом за износеност и саответно за подмяна.абе повечето стари маистори ще ти кажат че, ако колата НЕ ти изгасне когато е на място и си включил 4-та или 5-та и отпускаш съединителя ... а дори си работи ... значи си за нов съединител ...това с включването на втора не го разбирам чесно казано ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #13 Отговорено 3 Декември, 2007 ... НО е нормално за на6те коли 1 и задна да влизат малко по трудно,поради липсата на синхронизатор,като не 6те пробва6 пак и тва е ...а кой коли имат синхронизатори за първа знаеш ли? и нашите ако нямат защо е това, трябва да има някакъв замисъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #14 Отговорено 3 Декември, 2007 Скоростите на всички коли нямат синхронизация на първа и задна но това не значи че трябва скоростите да ги вкарваме с 2-но амбриране като на зил на мойта 1-ва си я бацам и в движение без никакви проблеми така че колеги все пак имате проблеми или със скоростната кутия или със втулките на лостовете свързани със скоростния лост в купето и кутията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #15 Отговорено 9 Февруари, 2009 Някфо решение на проблема колега? Че и при мене се получава същото напоследък точно с включването на първа скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #16 Отговорено 9 Февруари, 2009 (Редактирано) от къде на къде пък да нямат синхронизатор на 1ва ?!? 7: 23521-PL3-335 SLEEVE SET, SYNCHRONIZER (1-2) ето и снимка: http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/y...8_2038_90646873 лесен начин да го изнасилиш, е да пробваш да включиш 1ва без съединител - двигателя сваля обороти, а колата леко тръгва напред на зад няма как да стане това, там наистина няма синхронизатор - и като застанат зъб срещу зъб, и няма включване на задна, докато не отпуснеш леко съединителя, или не вкараш друга предавка Редактирано 9 Февруари, 2009 от Magnum Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #17 Отговорено 10 Февруари, 2009 За да не пускам нова тема:Имам проблем с превключването на скорости и най-вече на добре загряла кола с поработила скоростна кутия.Преди има-няма 200км съм сменил феродов диск и акс. лагер на съединителя и от тогава скоростите влизат трудно като загреят, а особено трудно влиза 1-ва и задна (понякога задната направо не ще - все едно не е натиснат съединителя и изпуска ако не е вкарана добре).Останалите скорости също не влизат като масло и имат подобен проблем като първата (запират малко преди да влезнат), но не толкова осезателено.Маслото в скоростите е сменено пак тогава с двигателно 10W40 (съесем същото е и в двигателя).Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #18 Отговорено 10 Февруари, 2009 (Редактирано) след 95та не се слага моторно масло в скоростите. Има си специално такова (Honda MTF). Ако си сменил маслото когато си сменял съединителя е възможно от него да е проблема Редактирано 10 Февруари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #19 Отговорено 10 Февруари, 2009 (Редактирано) Някфо решение на проблема колега? Че и при мене се получава същото напоследък точно с включването на първа скорост.Ми не, вече мисля че не е и проблем дори. Точно така си работи и след над една година от задаването на въпроса ми, понякога застава все едно зъб-зъб на 1ва. В Бултрако погледнаха и казаха че не е сериозно, и ако искам да се подобри, става със смяната на синхронизиращия сет от горната картинка той е един и за двете скорости (1-2). Да отбележа че втора е турбо идеална, и преминаване през втора може да оправи проблема зъб-зъб... или леко съединител.... абе, бях се вманиачил изначално, но после и на един Пасат ми стана същото, само 1 път, на 100тици успешни опити, май не е сериозно, а нещо като шанс. Пък и разбирам да се задълбочаваше или нещо, а то не се.Поздрави. Редактирано 10 Февруари, 2009 от gin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #20 Отговорено 10 Февруари, 2009 (Редактирано) след 95та не се слага моторно масло в скоростите. Има си специално такова (Honda MTF). Ако си сменил маслото когато си сменял съединителя е възможно от него да е проблемаЕми освен като сменям маслото на двг. другия път да сменя и това в скоростите с MTF. Малко ме съмнява проблема да е от това и подозирам, че със смяната на маслото няма да има голямо подобрение. Все пак това 10W40 ми го наля човек, който повече от 10г се занимава с Хонда и би трябвало да знае какво масло е ок за скоростите... Редактирано 10 Февруари, 2009 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #21 Отговорено 12 Февруари, 2009 MTF, бе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #22 Отговорено 12 Февруари, 2009 стига с тоя МТФ бе какво му е на 10в40-то? Са и аз съм сектант ама 10в40 работи.Slade някой нещо ти е наакал смяната на съдеинителя ама не ги разбирам тия работи.а колкото до влошаване на проблема с 1-ва..... Магнума вече ни проясни част от магията на скоростните кутии и най вече синфронизацията на 1-ва предавка. Остава и някой да ни светне че проблема е в някой лагер и темата току виж приключила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #23 Отговорено 13 Февруари, 2009 Дано не си прав за наакването на смяната!Наистина смених само лагера и феродовия диск, но това беше след като се увериха, че притискателя е в добро състояние. Частите уж са добри - Exedy (Daikin) и не би трябвало да е в тях проблема. Дори съединителя сега почна да отделя по-добре от в началото. Почвам да се чудя дали наистина не е в MTF-а проблема... Все пак ескперимента ще ми струва едно 50-ина лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове