Jump to content
gin

Проблемче с 1ва скорост

Recommended Posts

Нещо ми се засили въпросния проблем последно време та да питам. От място понякога като включвам 1ва и не става, сякаш изобщо не съм натиснал съединителя. Обаче ако докато не иска, разцъкам лоста 2-1, 3-1, или която и да е друга и почти винаги се оправя. Като го люшкам лоста ляво дясно на неутрална и има едно леко цъкване. Дали е нещо по кутията, или е от съединителя?От друга страна ако реши че не иска да включва 1ва, повторното натискане на съединителя не решава проблема, минаването през друга скорост го решава на 90%. Самия съединител долугоре към средата отлепва, и не приплъзва поне при нормални тестове. Кутията е със сменено MTF.

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако проблема ти е от съединителя, би следвало да не можеш да включи на нито една друга предавка (не само на първа) или да имаш сходни проблеми и с другите предавки. Ако по системата на съединителя - мастер цилиндър, слейв цилиндър намаш течове и механиката на самия съединител ти е О.К., мисля, че имаш някакъв проблем със скоростите (може би синхронизатор :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем след като ми смениха тръба между гърнетата, която упираше някъде и не включвах хубаво от място, или дрънкаше малко. Отидох при други майстори и го оправиха.Дано и при тебе да е така лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло на ск.кутия сменял ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло на ск.кутия сменял ли си?

Кутията е със сменено MTF.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм много спец, но в скоростните кутии нямаше ли едни нещица наречени синхронизатори, които всъщност помагат до огромна степен включването на дадената скорост ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля 1 и задна не са синхронизирани остава да е МУФА :unsure: Това зна4и ремонт ск. кутия ;) Дано не е това-само предполагам!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем след като ми смениха тръба между гърнетата, която упираше някъде и не включвах хубаво от място, или дрънкаше малко. Отидох при други майстори и го оправиха.Дано и при тебе да е така лесно.

и аз залагам на това. Откакто съм с short и при мен първа е по трудна, защото лоста слиза доста надолу и май ми опира в предпазната ламарина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да я качиш на канал и да я разгледаш от долу, има едни свръзки дето са между лоста и ск. кутия, много лесно се замърсяват, ръждясват и от там влошават включването на скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да я качиш на канал и да я разгледаш от долу, има едни свръзки дето са между лоста и ск. кутия, много лесно се замърсяват, ръждясват и от там влошават включването на скоростите.И огледай закрепването на самата конзола на скоростния лост + маншончето на входа на щангата в кутията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbuls

значи на парвия вапрос,и моите скорости влизаха доста трудно,като при потегляне на полусаединител на 1 или задна понякога се 4ува6е силно старжене-ре6ението-комплект саединител 2 диска+акс лагер,старженето из4езна напално,скоростите влизат по меко.НО е нормално за на6те коли 1 и задна да влизат малко по трудно,поради липсата на синхронизатор,като не 6те пробва6 пак и тва е.аз и свикнах,като вкарвам 1 или задна малко по бавно и по плавно и влизат винаги.а тва за 2 скорост,ми ако е добре колата и саединителя много ясно 4е 6те трагне,тва не е тест за саединител.скоро си купих книга за японски автомобили-там пи6е.оставате колата на свободна,вклу4вата 4 скорост,4.и отпускате плавно саединителя.колата сас самото отпускане трябва да губи обороти и да огасне-здрав саединител.ако потегли макар и леко зна4и саединителя провла4ва и е симптом за износеност и саответно за подмяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи на парвия вапрос,и моите скорости влизаха доста трудно,като при потегляне на полусаединител на 1 или задна понякога се 4ува6е силно старжене-ре6ението-комплект саединител 2 диска+акс лагер,старженето из4езна напално,скоростите влизат по меко.НО е нормално за на6те коли 1 и задна да влизат малко по трудно,поради липсата на синхронизатор,като не 6те пробва6 пак и тва е.аз и свикнах,като вкарвам 1 или задна малко по бавно и по плавно и влизат винаги.а тва за 2 скорост,ми ако е добре колата и саединителя много ясно 4е 6те трагне,тва не е тест за саединител.скоро си купих книга за японски автомобили-там пи6е.оставате колата на свободна,вклу4вата 4 скорост,4.и отпускате плавно саединителя.колата сас самото отпускане трябва да губи обороти и да огасне-здрав саединител.ако потегли макар и леко зна4и саединителя провла4ва и е симптом за износеност и саответно за подмяна.

абе повечето стари маистори ще ти кажат че, ако колата НЕ ти изгасне когато е на място и си включил 4-та или 5-та и отпускаш съединителя ... а дори си работи ... значи си за нов съединител ...това с включването на втора не го разбирам чесно казано ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... НО е нормално за на6те коли 1 и задна да влизат малко по трудно,поради липсата на синхронизатор,като не 6те пробва6 пак и тва е ...

а кой коли имат синхронизатори за първа знаеш ли? и нашите ако нямат защо е това, трябва да има някакъв замисъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите на всички коли нямат синхронизация на първа и задна но това не значи че трябва скоростите да ги вкарваме с 2-но амбриране като на зил на мойта 1-ва си я бацам и в движение без никакви проблеми така че колеги все пак имате проблеми или със скоростната кутия или със втулките на лостовете свързани със скоростния лост в купето и кутията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някфо решение на проблема колега? Че и при мене се получава същото напоследък точно с включването на първа скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от къде на къде пък да нямат синхронизатор на 1ва ?!?

Публикувано изображение

7: 23521-PL3-335 SLEEVE SET, SYNCHRONIZER (1-2)

ето и снимка: http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/y...8_2038_90646873

 

лесен начин да го изнасилиш, е да пробваш да включиш 1ва без съединител - двигателя сваля обороти, а колата леко тръгва напред

на зад няма как да стане това, там наистина няма синхронизатор - и като застанат зъб срещу зъб, и няма включване на задна, докато не отпуснеш леко съединителя, или не вкараш друга предавка

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема:Имам проблем с превключването на скорости и най-вече на добре загряла кола с поработила скоростна кутия.Преди има-няма 200км съм сменил феродов диск и акс. лагер на съединителя и от тогава скоростите влизат трудно като загреят, а особено трудно влиза 1-ва и задна (понякога задната направо не ще - все едно не е натиснат съединителя и изпуска ако не е вкарана добре).Останалите скорости също не влизат като масло и имат подобен проблем като първата (запират малко преди да влезнат), но не толкова осезателено.Маслото в скоростите е сменено пак тогава с двигателно 10W40 (съесем същото е и в двигателя).Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след 95та не се слага моторно масло в скоростите. Има си специално такова (Honda MTF). Ако си сменил маслото когато си сменял съединителя е възможно от него да е проблема

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някфо решение на проблема колега? Че и при мене се получава същото напоследък точно с включването на първа скорост.

Ми не, вече мисля че не е и проблем дори. Точно така си работи и след над една година от задаването на въпроса ми, понякога застава все едно зъб-зъб на 1ва. В Бултрако погледнаха и казаха че не е сериозно, и ако искам да се подобри, става със смяната на синхронизиращия сет от горната картинка той е един и за двете скорости (1-2). Да отбележа че втора е турбо идеална, и преминаване през втора може да оправи проблема зъб-зъб... или леко съединител.... абе, бях се вманиачил изначално, но после и на един Пасат ми стана същото, само 1 път, на 100тици успешни опити, май не е сериозно, а нещо като шанс. Пък и разбирам да се задълбочаваше или нещо, а то не се.Поздрави. Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след 95та не се слага моторно масло в скоростите. Има си специално такова (Honda MTF). Ако си сменил маслото когато си сменял съединителя е възможно от него да е проблема

Еми освен като сменям маслото на двг. другия път да сменя и това в скоростите с MTF. Малко ме съмнява проблема да е от това и подозирам, че със смяната на маслото няма да има голямо подобрение. Все пак това 10W40 ми го наля човек, който повече от 10г се занимава с Хонда и би трябвало да знае какво масло е ок за скоростите... Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с тоя МТФ бе :lol: какво му е на 10в40-то? Са и аз съм сектант ама 10в40 работи.Slade някой нещо ти е наакал смяната на съдеинителя ама не ги разбирам тия работи.а колкото до влошаване на проблема с 1-ва..... Магнума вече ни проясни част от магията на скоростните кутии и най вече синфронизацията на 1-ва предавка. Остава и някой да ни светне че проблема е в някой лагер и темата току виж приключила :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не си прав за наакването на смяната!Наистина смених само лагера и феродовия диск, но това беше след като се увериха, че притискателя е в добро състояние. Частите уж са добри - Exedy (Daikin) и не би трябвало да е в тях проблема. Дори съединителя сега почна да отделя по-добре от в началото. Почвам да се чудя дали наистина не е в MTF-а проблема... Все пак ескперимента ще ми струва едно 50-ина лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...