Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,колеги колата е акорд 7 2.4 фейслифт и проблема е,че отново ми светна Abs,Vsa лампите на таблото.При закачане на диагностика излезе заден ляв абс датчик,но след като го смених отново светят и не изгасват.Датчика не е оригинален(за такъв ми искат 600 лева).Някой от вас имал ли е подобен случай и как се е справил? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда са известни с капризите си откъм афтърмаркет части и с тези датчици е също тука има, тука нема, докато уцелиш онзи дето става.

Наскоро гледах един пич от ЮК дето я е играл тази игра на Сивик и накрая с Блупринт е уцелил, с други или директно си светва, или след няколко километра.

ПС: Премери ли стария датчик, за да си сигурен, че е дефектирал, а не е нещо по кабелите или самата гривна?

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Rakeem написа:

ПС: Премери ли стария датчик, за да си сигурен, че е дефектирал, а не е нещо по кабелите или самата гривна?

Не съм виждал такъв датчик, но какво се поврежда в него? На ом метър дава ли верига изправният?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето сензори са индуктивни, тоест има бобина в тях, което означава, че се мери съпротивление и напрежение при въртене на главината, а може и индуктивност(но това не става с мултицет).

При афтърмаркета, малка разлика в индуктивността и съпротивлението на бобината в датчика, може да доведе до различни показания и от там грешки.

Най-сигурно е да се премери работещ и по неговите данни да се търси заместител, но става дълга и широка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Rakeem написа:

Най-сигурно е да се премери работещ и по неговите данни да се търси заместител, но става дълга и широка.

На доста коли, незнайно защо, задните, не предните датчици са детска болест...

Не ми се е налагало, отбирам от електроника, та за това питам. 

Ако са само бобинки, без електроника вътре, освен прекъсване/късо, няма какво друго да стане, та повреда в оригиналния, с ом метър би трябвало да се установи, сравнявайки с другия изправен.

Ако производителите даваха съпротивление и индуктивност, лесно може да се подбере...

Иначе, много авто производители правят нарочно доста неща, работещи в тесни граници, та да купуваш само скъпи оригинални части...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За втори път го сменям предия беше ABE поне изкава няколко месеца,а последно време светкаше когато си поиска и гасне по някое време.Новият е japan parts,след като го сменихме минах 500 метра и пак светнаха индикаторите и не гаснат.Старият са го гледали момчетата на живи данни и е давал добри показатели,трият грешката и след малко пак светвала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай оригинален втора ръка, поне лесно се намират.

Не знам дали левия и десния са съвместими, да ги менкаш и да видиш дали грешката ще остане в същото колело, поне да се потвърди, че проблемът е в сензора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, dexter99 написа:

т.Старият са го гледали момчетата на живи данни и е давал добри показатели,трият грешката и след малко пак светвала.

Излиза, че причината за този често срещан проблем, не е изяснена, щом смяната става с налучкване и не е ясно, какво/защо се поврежда точно на задните датчици...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем със задните датчици, даже преди около 3 месеца смених задния десен. Но лампите на таблото не изгаснаха. Стана след намесата на диагностик с правилната апаратура. Освен това, ако майстора сменял датчика е "бръкнал с бургията", ще трябва да смениш и лагера.

Датчици и части отдавна вече не купувам от български магазини, освен от някой в които съм сигурен, че не лъжат за произхода на частите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя да я оставя на едно момче което разбира от електроника да провери букса на датчика,кабели и ако не се оправи евентуално ще пробвам с втора ръка оригинален.Просто не мога да повярвам как за един смешен датчик ми искат 600 кинта :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги гледаш тези цени? Направих си труда да проверя в амаяма и там са към 150 долара, което е към 250лв..

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Rakeem написа:

Къде ги гледаш тези цени? Направих си труда да проверя в амаяма и там са към 150 долара, което е към 250лв..

 

Че и четвърт хилядарка за елементарен датчик, да не е малко...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://samurai.bg/датчик-за-abs-заден-ляв-oem-57475-sea-013-57475sea013-honda-accord.html

Не правя реклама,питах и оферта през ауто хит ,като там ми обявиха 600 кинта.Днес след работа от самосебе си изгаснаха,но не се знае за колко.И другото което забелязвам преди да светнат натискам леко спирачката и във педала се усеща едно биене все едно се пуска абс,обикновенно и след това светват пак лампите :ermm:

Редактирано от dexter99

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, JapCar написа:

Че и четвърт хилядарка за елементарен датчик, да не е малко...?

Е не е, ама така е с оригиналните части, то нали от това печелят основно, от части и обслужвания. Пък и къде 250(300) и 600.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...