Jump to content
under300

Въпроси на нов собственик на CR V

Recommended Posts

Здравейте,

Преди две седмици се сдобих с Honda CR V 2013 2.0 i-VTEC 155hp. Колата е страхотна, но имам няколко въпроса, ако може някой да ми даде насоки и отговори :)

1. Днес за белязах, че при изгасен двигател стрелките на уредите за температура на двигателя и за горивото са под означените черти за минимум (прилагам снимка).

 955874122_WhatsAppImage2025-07-26at20_49.37_e78a372a.thumb.jpg.241fd6920aeda544504b9ce58f6dd532.jpg

А ето и снимка на стрелките на уредите при работещ двигател:

774746200_WhatsAppImage2025-07-26at20_49.37_66e24634.thumb.jpg.ddc6dc93007932d96e9001a07bc147c8.jpg

 

При всички ли е така или се налага при мен да се направи корекция? Ако се налага, то някой може ли да ми каже дали в сервиз трябва да се направи или аз мога да направя нещо?

2.  Под волана, където са педалите ми се струва, че ми липсва кора/капак. Прилагам снимки. Не намирам никъде информация или снимка как изглежда там. При вас има ли нещо допълнително или ми липсва само капака на предпазителите?

125428511_WhatsAppImage2025-07-26at20_51.53_4e4fe9fc.thumb.jpg.7505664b3c847dbcacb50a1b14fb6da0.jpg1230080077_WhatsAppImage2025-07-26at20_51.53_cb7f09ec.thumb.jpg.575009afd98ae000f6445cf1bece9cce.jpg

 

3. С какво трябва да залепя или хвана гуменото уплатнение на вратата, защото не се застопорява в няколко ъгъла?

163138628_WhatsAppImage2025-07-26at20_49.34_34ea68f0.thumb.jpg.e97ac4c2a4d275a79d75423357f3add0.jpg

 

4. Колата отдолу е третирана в Германия против ръжда (или поне така изглежда и така ми каза майстора, който ми  я докара), но има пропуски и тук там се вижда започнало наново да ръждясва - някой може ли да ми препоръча майстор в района на Бургас, който може да я почисти и "консервира", за да не се разпространи ръждата повече?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!

 

По т.1 Така си е. Няма как уредите, когато са без електрозахранване, да ти показват нивото а данните. Ако дадеш на контакт, тогава трябва да показват.

По т.2 Липсва ти кората. Нещо е правено по тая кола.

По т.3 Още един жокер, че нещо е правено по тая кола. Геометрията не съвпада. Нормално уплътнението ляга правилно, но ако колата е била блъскана, след това може да измята по този начин. Ако те дразни, вземи подходяшо, бързосъхнещо, лепило и го залепи.

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
40 minutes ago, dandilov said:

Здравей и добре дошъл!

 

По т.1 Така си е. Няма как уредите, когато са без електрозахранване, да ти показват нивото а данните. Ако дадеш на контакт, тогава трябва да показват.

По т.2 Липсва ти кората. Нещо е правено по тая кола.

По т.3 Още един жокер, че нещо е правено по тая кола. Геометрията не съвпада. Нормално уплътнението ляга правилно, но ако колата е била блъскана, след това може да измята по този начин. Ако те дразни, вземи подходяшо, бързосъхнещо, лепило и го залепи.

 

Благодаря за бързия отговор :)

По т.1 може би аз не съм се изразил правилно. Въпроса е не, че не показват уредите нивата, а че самите стрелки са доста под минималното отбелязано ниво. Стрелката на температурата е доста под долната черта, а си мисля, че когато е загасена колата трябва да е на самата долна черта. Може би аз бъркам.

по т.2. Може ли някаква снимка каква кора търся? Защото се опитвам да намеря, но нищо не ми излиза в интернет, а по моргите всички казват, че нямат такъв елемент.

Не знам дали е блъскана, но определено ще се опитам да залепя гуменото уплътнение с нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По т.1 Бъркаш. Така си стои.

По т.2 Нямам снимка, но всички имат кора, която покрива педпазителите и другите елементи под краката. Нали не си представяш, че японецът ще остави да се виждат свободно всичките "карании" там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, dandilov said:

По т.1 Бъркаш. Така си стои.

По т.2 Нямам снимка, но всички имат кора, която покрива педпазителите и другите елементи под краката. Нали не си представяш, че японецът ще остави да се виждат свободно всичките "карании" там?

 

:) Аз точно това затова започнах да търся такава кора, но на всички места където писах или се обадих, ми обясняват, че или не знаят за какъв елемент става дума или нямат или, че там изобщо няма такова нещо  :D  Продължавам търсенето - благодаря :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@under300

Търсиш капак кутия бушони тази под волана ,сигурно имаш и друга в купето която е различна.

Това намерих като снимки.

Screenshot_20250727_082358_Chrome.thumb.jpg.af8eeb4e8062e7bcb8275ffaff17d327.jpgScreenshot_20250727_082418_Chrome.thumb.jpg.e87bff6ed7c812beabf082c1fa7970ad.jpg

Honda CR-V 2013 Fuse module 116RA000021 JUL31372 | eBay UK https://share.google/Rl4TDxPuDyQpzVSpX

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, CARPERA said:

@under300

Търсиш капак кутия бушони тази под волана ,сигурно имаш и друга в купето която е различна.

Това намерих като снимки.

Screenshot_20250727_082358_Chrome.thumb.jpg.af8eeb4e8062e7bcb8275ffaff17d327.jpgScreenshot_20250727_082418_Chrome.thumb.jpg.e87bff6ed7c812beabf082c1fa7970ad.jpg

Honda CR-V 2013 Fuse module 116RA000021 JUL31372 | eBay UK https://share.google/Rl4TDxPuDyQpzVSpX

 

Добро утро. Т.е. е различна моята кутия с предпазители и не е за този модел ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ти ще кажеш,просто ти показах какво да търсиш ,искаше снимка какво да търсиш.

Сигурно е същата но трябва да пробваш капака.

По моргите ако ти продадат капака ,следващия няма да купи кутията без капак.

п.п Не цитирай предходно мнение против правилата в форума е.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По точка 3.

Нава нужда да лепиш уплътнението. Просто е сваляно и не е сложено  правилно.

Щом там не ляга, знами в някой от краищата стърчи. Намери този край и го свали от там до въпросната точка от снимката, а после го притисни да си легне там и продължи с наместването от там до края му и готово. Ако е цало (безконечно като обръч), намери къде е набръчкано, или смачкано. Тези упрътнения не се лепят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, CARPERA написа:

Търсиш капак кутия бушони

Приятелю, като гледаш картинки в гугл, трябва да разбираш, какво виждаш.

Аз виждам, че кутията няма капак. На първата снимка, която си качил, най-отгоре е показана лицевата й страна. На всички останали картинки е показано дъното на кутията. Капака, през който сменяваш предпазители е монтиран на долната част на таблото, тази около и под волана. На снимката в пост #1 тази част е махната.

Под този панел, хоризонтално над педалите трябва да има друг капак.

Не съм сигурен, дали точно този

s-l400.thumb.jpg.34e74790d52dc0629fca6d225e94524a.jpg

е за crv 3 но е нещо такова. На английски е "2012 HONDA CR-V INSTRUMENT DRIVERS DASH PANEL LOWER COVER"

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Krasi-mir

Благодаря за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Krasi-mir написа:

за crv 3 

Извинявам се, исках да кажа CR-V 4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук по VIN мисля може да намериш този капак

https://www.hondapartsconnection.com/v-honda-cr-v

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...