Jump to content
Honda14is

Тресене на двигателя при работа на правен ход.

Recommended Posts

Здравейте група купих си  Honda CR-V 2.0I 2008 автомат. На километраж колата е 170 000км но няма шанс да са реални. Та проблема ми е следният колата пали малко по-трудно студена върти 4, 5 секунди, когато загрее пали моментално след завъртане на ключа, при работа на място на 600-650 оборота се усеща лека вибрация на двигателя само при достигната работна температура на двигателя, но при включен товар (клиамтик) перката на макс, вибрациите се  засилват многократно, а оборотите не се вдигат на 700-750 оборота, както пише в мануала, че би трябвало да се случи. При подаване на газ примерно на 800-900 оборота двигателя се успокоява и работи много равномерно дори с товар. Усещам я сякаш не и достига ток. Тампоните са здрави сменил съм тампона голямия, а на скоростите е умекнал но е здрав, тампона под двигателя го смених, макар че беше само напукан леко, само тампона горния над двигателя не е сменян но ми изглежда здрав. А колата има газ от преди месец но и на газ  и на бензин резултата е същият.   

До момента са регулирани клапани, /след регулажа на клапаните започна да пали по-добре/, свален и почистен дросел, почистен PCV клапан, не съм гледал свещи но бобините ги погледнах на три от бобините на лулите има леки пукнатини като косъмчета, четох из други теми, че може да е проблем. Веригата дали е за смяна също нямам идея, няма никакви грешки и кодове, Нямам представа какво се случва с EVAP системата в какво състояние е и има ли някакво отношение.  Усещам в ниските обороти от 650 до 2000 на климатик колата, че губи много мощност възможно ли е един климатик да товари толкова много двигателя?

Ако някой е имал подобни симптоми ще се радвам да пише благодаря предварително.

 

IMG_20250701_195606296.jpg

Редактирано от Honda14is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Honda14is

Климатика товари много двигателя,една идея работи по-добре ако се обслужи смяна масло и допълване фреон.

Тампоните само ако са оригинални има ефект от изчезване на вибрациите,афтърмаркет става по-зле  в някой случаи.

Бобините напуканите сменяш взимаш 4 нови,също по-добре работи двигателя.

Свещите също сменаш вземи Denso иридиеви японски,тук в тази тема е дадено инфо

Наско @Ronin7  предлага на супер цени свещи и бобини.

Бобини ,свещи оригинални тампони води до по-малко вибрации.

Обслужване климатик,както и преглед на магнитната му шайба,също има ефект за мотор без вибрации.

Хубaво масло 0w20или 0w30 и маслен филтър но само немски че доста китайски на пазара,е не маловажно.

Моято избор.

Screenshot_20250725_121431_Gallery.thumb.jpg.32759b7fa9d6f610423841b9fd5dc997.jpg

 

Смяната на големия тампон оригинален има най-голям ефектно не изчезват на100%,но е цена

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При няколко цъкания ON-OFF на климатроника на мин обороти, те трябва да се вдигат на ON спрямо OFF.

650 об/мин са прекалено ниски за товара на компресора, а той отнема доста мощност, която дори в движение се усеща.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

@Honda14is

Климатика товари много двигателя,една идея работи по-добре ако се обслужи смяна масло и допълване фреон.

Тампоните само ако са оригинални има ефект от изчезване на вибрациите,афтърмаркет става по-зле  в някой случаи.

Бобините напуканите сменяш взимаш 4 нови,също по-добре работи двигателя.

Свещите също сменаш вземи Denso иридиеви японски,тук в тази тема е дадено инфо

Наско @Ronin7  предлага на супер цени свещи и бобини.

Бобини ,свещи оригинални тампони води до по-малко вибрации.

Обслужване климатик,както и преглед на магнитната му шайба,също има ефект за мотор без вибрации.

Хубaво масло 0w20или 0w30 и маслен филтър но само немски че доста китайски на пазара,е не маловажно.

Моято избор.

Screenshot_20250725_121431_Gallery.thumb.jpg.32759b7fa9d6f610423841b9fd5dc997.jpg

 

Смяната на големия тампон оригинален има най-голям ефектно не изчезват на100%,но е цена

Да точно тази тема бях гледал за бобините, може би ще сменя свещи и бобини и ще видя как ще е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, ceco_accord написа:

 При няколко цъкания ON-OFF на климатроника на мин обороти, те трябва да се вдигат на ON спрямо OFF.

650 об/мин са прекалено ниски за товара на компресора, а той отнема доста мощност, която дори в движение се усеща.

Да сигурен съм по мануала при включен климатик и светлини трявба да са 750 оборота но незнам къде може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за съжалени са ниски оборотите на празен ход.

Screenshot_20250725_133857_Gallery.thumb.jpg.6db077ba7ae09c985d082c00d9bfd0e2.jpg

Това което ги кара да се увеличат е дросела при вкл консуматори.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Honda14is said:

Да точно тази тема бях гледал за бобините, може би ще сменя свещи и бобини и ще видя как ще е.

 

Сменят се и двете водят до неравномерна работа на двигателя ако не са изправни. 

И тампоните оригинални.0

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...