Jump to content

Recommended Posts

Здрвейте, да попитам дали някой е правил такава процедура на R20A2. Чета из руските форуми че модифицират записа, има варианти за оптимизация на горивната карта за 10-на коня в средните обороти, изключват следенето на втората ламбда сонда за да не светва 0420 за катализатора ако е проблемен а също така може да се изключи и EGR клапана. В един руски форум предлагат тази услуга - пускаш твоя запис и за 5000-7000 рубли ти го модифицират по твоите изисквания. Ползват PCMflash и  Scanmatik 2 интерфейс?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм правил такова нещо и не съм чувал, но може и да има майстор за такива "процедури".
Ама да попитам, заслужава ли си заради едни 10 магаренца отгоре?
Аз съм на принципа "ако работи, не го пипай".

honda-cr-v-2-0-i-vtec_medium.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е че работи добре двигателя но все си мисля че нещо е сбъркано в този двигател. На определени обеороти работи добре и дърпа, на ниски обаче не го търси. Отделно разхода не е това което трябва да бъде според мен.

Едни 10-на коня + по добра реакция на педала на газта ще много по-добре. Отделно руснаците казват че имало и намение в консумацията на гориво. Не зная дали цялата история е ала-бала но може и да е така - щом могат да изключат ламбда сондата, ЕГР клапана, имобилайзера може и да има какво да се пипне по горивната карта. Дори да е за сметка на някоя Евро Х категория. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@milenjs

Първо провери виригата колко е ратегната,преди да добавяш тези 10 к.с, с които според мен нищо няма да усетиш.

Задръстен катализатор,ЕГР,замърсен дросел,разтегната верига всичко това води да загуба на  к.с.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От този двигател няма как да искаш да върви в ниските обороти.След 4000 оборота почва да се случва нещо.Като искаш да върви си взимаш дизел да има нютони или турбо бензин или v6-v8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това се чудя, защо не върви, конструктивно ли е заложено така или това са му възможностите. Сравнявам го например с 4G63 на Mitsubishi, пак е един вал 133 коня. При еднакви условия /тегло на автомобила/ дърпа осезаемо по-добре. Просто натискаш педала и усеаш как дърпа. При R20A2 не е така, натискаш и всичко става едно плавно-плавно. Едва при скорости около 140 се държи малко по-добре. Отделно разхода е с 1.5-2.0 литра отгоре /на газ/.

Дизела не го коментираме, там е друга бира. 

Ще потърся едно ЕКУ за да си правя проби с него, ще кача модифицирания запис от моето ЕКУ на него, ако се  оплеска нещо да не стоя без кола дълго време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че трябва да намериш същото ЕКУ, за да си качиш "модифицирания" запис. После да оправиш и имобилайзера с новото ЕКУ. С какво ще пишеш по ЕКУ-то? Дори и да намериш сканматик, или пцм флаш, то трябват и съответните лицензи, които не са евтини. И в крайна сметка ефекта ще е повече в главата ти.  

Каквото и да правиш, тоя мотор няма как да тръгне, като хората.  Колкото и да го отричат повечето собственици на ЦРВ с тоя мотор, то е тотално спряло и динамиката е плачевна. Ако беше с К24 има къде къде повече поле за повишаване на динамиката.

 

Мисълта ми е, че не си струва да се занимаваш, защото ефекта от всичко ще е едни пари назад и насреща едно нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@milenjs Да се има предвид, че този двигател е фабрично разработен да постига максимален въртящ момент при 4200 об/мин. Колкото и да му дигаш конете разликата няма да е много осезаема. Не мисля че си заслужава времето и нервите.

honda-cr-v-2-0-i-vtec_medium.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Scanmatic + PCM Flash съм ги заръчал вече, като изчета моето ЕКУ руснака ще исключи имобилайзера в модифицирания запис. Това което се чудя е какво да барнат по записа освен горивната карта. 

1. Ограничение на макс. скорост - това да, макар че едва ли ще ми трябва.

2. Макс. обороти, това също може да се изключи.

3. Имобилайзер, може и да остане.

4. ЕГР клапан - това не ми е ясно какъв че е ефекта и трябва ли да се изключва ако няка проблеми с него.

5. Датчика за налягането на Vitec-a, хич не ми е ясно с какво ще помогне.

6. На това най-много се чудя - Евро 2. Спира се четенето на 2-та ламбда. Аз имам проблем с катализатора, понякога ми светва 0420. Все си мисля че двигателя не се развърта като хората заради екологията. Гледам повечето руснаци изключват 2-рта ламда, след качването на модифицирания запис повечето отзиви са че авомобила почва да върви както му се полага. А дали е така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, изглежда си се навил, тъй че...да споделиш после впечатления.

honda-cr-v-2-0-i-vtec_medium.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И разбира се - Дино тест - преди / след.

Иначе нищо не прАим, а впечатленията ще са субективни.

Принципно ефект има и от нов въздушен филтър + студеният въздух зимъска. ;)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен каквото и да е префлашване на ЕКУто  на 15 годишните ни коли,с цел да изчедиш нещо от този мотор ще доведе до неговато  по-бърза кончина.

Но очакваме както каза колегата Дино тест за да има реални изводи,иначе като усиля музиката CRVто  хвърчи,въпрос на лично усещане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вярно е че личното осещане е нещо доста относително. Но както каза и колегата @ceco_accord ефекта от нови части консумативи си го има. Например аз вчера смених всички филтри на колата + нови свещи и определено мога да усетя разлика в работата на мотора и най-вече в набирането. Отдавам го на новите свещи, понеже старите бяха много обгорели и с неправилна междина. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@HondaAgent

Добави почистване дросел,ЕГР и пътищата му,както и катализатор.

Тогава е още по осезаема разликата в работата на мотора.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И може да се окаже че няма нужда от префлашване. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...