milenjs 9 #1 Публикувано 29 Януари Здрвейте, да попитам дали някой е правил такава процедура на R20A2. Чета из руските форуми че модифицират записа, има варианти за оптимизация на горивната карта за 10-на коня в средните обороти, изключват следенето на втората ламбда сонда за да не светва 0420 за катализатора ако е проблемен а също така може да се изключи и EGR клапана. В един руски форум предлагат тази услуга - пускаш твоя запис и за 5000-7000 рубли ти го модифицират по твоите изисквания. Ползват PCMflash и Scanmatik 2 интерфейс? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #2 Отговорено 11 Февруари Аз не съм правил такова нещо и не съм чувал, но може и да има майстор за такива "процедури". Ама да попитам, заслужава ли си заради едни 10 магаренца отгоре?Аз съм на принципа "ако работи, не го пипай". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milenjs 9 #3 Отговорено събота в 12:22 Вярно е че работи добре двигателя но все си мисля че нещо е сбъркано в този двигател. На определени обеороти работи добре и дърпа, на ниски обаче не го търси. Отделно разхода не е това което трябва да бъде според мен. Едни 10-на коня + по добра реакция на педала на газта ще много по-добре. Отделно руснаците казват че имало и намение в консумацията на гориво. Не зная дали цялата история е ала-бала но може и да е така - щом могат да изключат ламбда сондата, ЕГР клапана, имобилайзера може и да има какво да се пипне по горивната карта. Дори да е за сметка на някоя Евро Х категория. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #4 Отговорено събота в 15:50 (Редактирано) @milenjs Първо провери виригата колко е ратегната,преди да добавяш тези 10 к.с, с които според мен нищо няма да усетиш. Задръстен катализатор,ЕГР,замърсен дросел,разтегната верига всичко това води да загуба на к.с. Редактирано събота в 15:50 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 31 #5 Отговорено неделя в 14:49 От този двигател няма как да искаш да върви в ниските обороти.След 4000 оборота почва да се случва нещо.Като искаш да върви си взимаш дизел да има нютони или турбо бензин или v6-v8. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milenjs 9 #6 Отговорено неделя в 16:50 Ей това се чудя, защо не върви, конструктивно ли е заложено така или това са му възможностите. Сравнявам го например с 4G63 на Mitsubishi, пак е един вал 133 коня. При еднакви условия /тегло на автомобила/ дърпа осезаемо по-добре. Просто натискаш педала и усеаш как дърпа. При R20A2 не е така, натискаш и всичко става едно плавно-плавно. Едва при скорости около 140 се държи малко по-добре. Отделно разхода е с 1.5-2.0 литра отгоре /на газ/. Дизела не го коментираме, там е друга бира. Ще потърся едно ЕКУ за да си правя проби с него, ще кача модифицирания запис от моето ЕКУ на него, ако се оплеска нещо да не стоя без кола дълго време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 462 #7 Отговорено неделя в 19:40 Имай предвид, че трябва да намериш същото ЕКУ, за да си качиш "модифицирания" запис. После да оправиш и имобилайзера с новото ЕКУ. С какво ще пишеш по ЕКУ-то? Дори и да намериш сканматик, или пцм флаш, то трябват и съответните лицензи, които не са евтини. И в крайна сметка ефекта ще е повече в главата ти. Каквото и да правиш, тоя мотор няма как да тръгне, като хората. Колкото и да го отричат повечето собственици на ЦРВ с тоя мотор, то е тотално спряло и динамиката е плачевна. Ако беше с К24 има къде къде повече поле за повишаване на динамиката. Мисълта ми е, че не си струва да се занимаваш, защото ефекта от всичко ще е едни пари назад и насреща едно нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #8 Отговорено неделя в 20:21 @milenjs Да се има предвид, че този двигател е фабрично разработен да постига максимален въртящ момент при 4200 об/мин. Колкото и да му дигаш конете разликата няма да е много осезаема. Не мисля че си заслужава времето и нервите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milenjs 9 #9 Отговорено понеделник в 06:46 Scanmatic + PCM Flash съм ги заръчал вече, като изчета моето ЕКУ руснака ще исключи имобилайзера в модифицирания запис. Това което се чудя е какво да барнат по записа освен горивната карта. 1. Ограничение на макс. скорост - това да, макар че едва ли ще ми трябва. 2. Макс. обороти, това също може да се изключи. 3. Имобилайзер, може и да остане. 4. ЕГР клапан - това не ми е ясно какъв че е ефекта и трябва ли да се изключва ако няка проблеми с него. 5. Датчика за налягането на Vitec-a, хич не ми е ясно с какво ще помогне. 6. На това най-много се чудя - Евро 2. Спира се четенето на 2-та ламбда. Аз имам проблем с катализатора, понякога ми светва 0420. Все си мисля че двигателя не се развърта като хората заради екологията. Гледам повечето руснаци изключват 2-рта ламда, след качването на модифицирания запис повечето отзиви са че авомобила почва да върви както му се полага. А дали е така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1304 #10 Отговорено понеделник в 08:29 Аз съм да пробваш. Мотора си е супер а ЕКУТО го спъва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #11 Отговорено понеделник в 20:21 Ами, изглежда си се навил, тъй че...да споделиш после впечатления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6339 #12 Отговорено вчера в 07:01 И разбира се - Дино тест - преди / след. Иначе нищо не прАим, а впечатленията ще са субективни. Принципно ефект има и от нов въздушен филтър + студеният въздух зимъска. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #13 Отговорено вчера в 11:39 Според мен каквото и да е префлашване на ЕКУто на 15 годишните ни коли,с цел да изчедиш нещо от този мотор ще доведе до неговато по-бърза кончина. Но очакваме както каза колегата Дино тест за да има реални изводи,иначе като усиля музиката CRVто хвърчи,въпрос на лично усещане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 9 #14 Отговорено преди 11 часа Да, вярно е че личното осещане е нещо доста относително. Но както каза и колегата @ceco_accord ефекта от нови части консумативи си го има. Например аз вчера смених всички филтри на колата + нови свещи и определено мога да усетя разлика в работата на мотора и най-вече в набирането. Отдавам го на новите свещи, понеже старите бяха много обгорели и с неправилна междина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1565 #15 Отговорено преди 9 часа @HondaAgent Добави почистване дросел,ЕГР и пътищата му,както и катализатор. Тогава е още по осезаема разликата в работата на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6339 #16 Отговорено преди 8 часа И може да се окаже че няма нужда от префлашване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове