vdon 20 #1 Публикувано 4 Декември Здравейте, от скоро заглеждам хондите от 3то и 4то поколение за следващ семеен автомобил. В момента съм съм црв 99 автомат 128кс - карам го от над 10 години Въпросите, които ми изникват за моделите от 3то поколение са няколко - ще се помъча да ги формулирам ясно и кратко 1. Какви са разликите в дизеловите модели от 2007 и след 2010г . По стария мотор има ли ДПФ или е чист дизел 2. Какви са разликите в бензиновите мотори от 2007 и след 2010г - кои мотори са по надеждни и подходящи за ГАЗ 3. Понеже държа и следващата ми хонда да е автоматик - там има ли разлика в трансмисията между първите модели и след 2010г Кой модел е най-лесен за подръжка - както финансово, така и времево. Не искам аз да робувам на колата, а тя на мен. 4. Ако случа на калпава кола, както дизел - така и бензин, кое е най-лошото което може да ме очаква. / като ремонти и разходи / Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #2 Отговорено 4 Декември Преди 1 час, vdon написа: 1. Какви са разликите в дизеловите модели от 2007 и след 2010г . По стария мотор има ли ДПФ или е чист дизел От 2007 г. дизела е i-ctdi с 140 к.с. - само ръчна кутия. По принцип са с ДПФ, но се срещат и екземпляри без. Фейслифта след 2010 г. е i-dtec с 150 к.с. - има ръчна и автомат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1571 #3 Отговорено 4 Декември Автоматикът на бензиновите е като твоя, само че 5-степенен. Автоматик на дизел се появява след 2009. Същият 5-степенен автомат е (или със минимални разлики). Най-съществената разлика при дизеловия автомат е, че раздатъчната кутия вече е с отделно масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 623 #4 Отговорено 4 Декември преди 56 минути, Krasi-mir написа: Най-съществената разлика при дизеловия автомат е, че раздатъчната кутия вече е с отделно масло. И при бензиновите с автоматична кутия е с отделно масло в раздатъчната кутия - 0,5 л. HGO. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #5 Отговорено 4 Декември (Редактирано) @Plamen-CRV При бензиновите CRV 3 автомат няма отделна раздатъчна 0.5л HGO Редактирано 4 Декември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 623 #6 Отговорено 4 Декември Човека пита и за црв4 евентуално Преди 8 часа, vdon написа: 3то и 4то поколение за следващ семеен автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #7 Отговорено 4 Декември Spoiler И 3 CRV и CRV4 бензин автомат нямат отделна раздатъчна 0.5л HGO 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1571 #8 Отговорено 4 Декември (Редактирано) Преди 3 часа, Plamen-CRV написа: црв4 евентуално Тука вече става сложно с автоматиците. Тая генерация има три вида автомати - добрият стар 5-степенен, вариатор и 9-степенен. Нямам точна представа, кой автомат, с кой точно двг се комбинира. п.п. 9-степенния автомат е ZF-9HP. Напълно различни конструкция (планетарни предавки) и начин на работа от 5-степенния автомат на Хонда. Редактирано 4 Декември от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #9 Отговорено понеделник в 13:44 Този ли автомат с 9 степената е така наречената CVT скоростна кутия. Или нея я слагат вече на 5то поколение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #10 Отговорено понеделник в 19:47 https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_9HP_transmission 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #11 Отговорено вторник в 07:49 А бензиновите мотори на моделите от трето поколение. Какви са модификациите им. И като надеждност има ли разлика в тях. В смисъл има ли по надежден и здрав мотор - или всичко си е до късмет за 13-15 годишна кола. И друго да попитам при новите изисквания при минаване на ГТП - изгорелите им газове правят ли проблеми, че да не може да се мине прегледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #12 Отговорено вторник в 08:03 (Редактирано) Редактирано вторник в 08:04 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #13 Отговорено вторник в 10:39 (Редактирано) 3 hours ago, vdon said: А бензиновите мотори на моделите от трето поколение. Какви са модификациите им. И като надеждност има ли разлика в тях. В смисъл има ли по надежден и здрав мотор - или всичко си е до късмет за 13-15 годишна кола. И друго да попитам при новите изисквания при минаване на ГТП - изгорелите им газове правят ли проблеми, че да не може да се мине прегледа CRV3 са два мотора R20 2.0 и K24 2.4 бензинови ,R20 автомат безпроблемен за мен карам го държи на газ, К24 има проблем с валовете ,безпроблемен на газ. Като цяло много здрави бензинови мотори ,ако не се оцапат още от първия собственик . п.п не си казал какъв бюджет имаш. Редактирано вторник в 11:07 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #14 Отговорено вторник в 11:15 (Редактирано) . Редактирано вторник в 11:20 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #15 Отговорено вторник в 18:51 (Редактирано) Бюджета е относителен. Не съм си го поставил още като таван. Но някак си не ми се дават 20к за кола на 15 години. Или пък 30к за кола над 10 години. Може би ако е 3то поколение максимум до 15к или ако е 4то до 20-22к Незнам склонен съм да направя известни компромиси с външния вид че там където ще я карам поне 10-15 пъти в годината няма път нямма нищо драки и бодли и храсти. Влача камъни от реката и насипвам в коловозите абеее... жал ще ми да съсипвам лъскава кола. Редактирано вторник в 19:10 от vdon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #16 Отговорено вторник в 19:11 (Редактирано) За бензинав мотор 15 за 3ка и 22 за 4ка абсурда за читав модел,държат цени. Редактирано вторник в 19:14 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #17 Отговорено вчера в 10:04 Ами не знам дори какво разбирате под читав мотор. По-вече то обяви, които гледам все пишат че е перфектно състояние. А и на 200 000км не би трябвало двигателя да не читав или поне така се надявам. В Германия и по Италия има от 5500 до 8000 евра доста между 2008-2011 от 150000до 300000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #18 Отговорено вчера в 10:26 (Редактирано) В повечето ако не и на 99% от тези обяви са на над 400 хил км моторите, но стъпят ли в Бг стават на малко км,и колата качваш се и караш. Ето ти една на малко км от Италия ,това имах впредвит под оцапан двигате. https://forums.hondabg.com/topic/120008-ще-мога-ли-да-го-спася/ Под читав мотар разбирам да е на реални км,да не е като в Италия масло само доливано . Редактирано вчера в 10:31 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 20 #19 Отговорено преди 23 часа Ужас. Такова нещо не съм и предполагъл че може да има. Но се надявам че това е 1 на 1000 Ама то като си знам късмета - няма да се изненадам, ако попадна на нещо такова. Това като се свали капака на клапаните вижда ли се. Та значи май дилемата за дизелова хонда - 3то поколение при мен ще отпадне. Че с тези регенерации и ДПФ филтри не ми се занимава. Искам да попитам ако газовата бутилка е в легена на резервната гума, то къде стои резервната гума. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #20 Отговорено преди 21 часа Колега късмета няма нищо общо, просто си отваряй очите на четири. Резервната гума махнеш ли я от гнездото става равноправен пътник. Цените са меко казано стряскащи но така стои пазара в момента, не бързай, чети и ако се спреш на някой модел прочити му целият раздел и ще си подготвен повече от колкото може да си представи продавача и шанса да бъдеш заблуден е минимален имай на предвид, че от ЦРВтата има и само с предно и не всички са с двойно а търговеца тъничко го премълчава. Аз съм за оферта от вън. Подаръците ги раздава само Дядо Коледа и само по Коледа и то на децата така, че не бързай. Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #21 Отговорено преди 20 часа (Редактирано) Quote Ужас. Такова нещо не съм и предполагъл че може да има. Но се надявам че това е 1 на 1000 Ама то като си знам късмета - няма да се изненадам, ако попадна на нещо такова. Това като се свали капака на клапаните вижда ли се. Аз бих казал че са 1 на 50 такива коли оцапани. Да това се вижда при оглед просто никой не отвърта капачката и не свети с нещо за да огледа вътре под нея ,ако го е направил колегата щеше да го види. Всеки гледа колко е лъсната и измита колата,повечето джамбази не дават да се кара колата,или те карат колата за да се прикрие проблема. Когато се свали капака на главата лъсва всичко,при оглед никой няма да ти разреши,при един такъв аз развъртих капачката за масло и ме пита джамбазина какво правя някой разрешил ли ми е,да отдолу пълен мазут ще излезе от капачката. Никой не застава да види аспуха отзад,гаранция на този оцапаната е бил чернилка. Кофти е че вече и отвън им връщат километража,и отвън ги карат с 5 на40 масло по-евтинко с преход от по 20 -30 хил никой не го интересува кара и продава. Когато дойде тук колата даваш я на майстора си и той ооооо да тази кола е за масло 5на 40 заради нашия климат дори не разбират какви простотии говорят и сами не могат да си ги обяснят. Тази тема може да ти помогне Редактирано преди 20 часа от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 60 #22 Отговорено преди 17 часа Хм, аз заради тези смешни цени се отказах от следващите поколения на црв. Да си карат със здраве... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове