Jump to content
mpetrov@onemoreframe.net

Обслужване на нов(стар) автомобил CR-V K24Z4 2010

Recommended Posts

Доста далече съм  от София бих ти помогнал и научил да сменяш повечето консумативи.

На Коледа 24 и 25 ще съм в Арбанаси но пак ти е далеко.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mpetrov@onemoreframe.net Който и да я погледне, само с гледане няма какво да направи. Ами си смени маслата, филтрите и антифриза. После я покарай тая кола, докато я вземат за реглаж на клапани и ще придобиеш впечатления какво, що и т.н.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jijane написа:

...  Тука такива апокалиптични картини се описват ...

Има лаф на тая тема:

"Откакто спрях да чета форуми вече нямам проблеми с колата!"

  • Харесвам 2
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи на кой пост ще попаднеш и какво ще разбереш от него.

При нас се чете последният, а предната страница мнОого рядко. ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за т'ва има цял виц, който завършва така:

" - Чукча писател, не читател!"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превърнахте темата в виц,а колегата го интересува как да си обслужи колата  по най-добрия начин.

На тези които смятат Хондите си за навес и не гледят клапани и валове,защо ви е този форум.

На повечето писали и само направили си гаргара с темата,четете щом не можете да помогнете с нещо не спамете.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, jijane написа:

Те и тука са повече теоретиците от разбиращите, но пък видяха гърбицата колко е зле през дупката за маслото. 

Не бре, майстори сме до девето коляно, то тук хора с проблеми нема, щото Хонда с проблеми нема, сеш се, как да станем практици, задоволяваме се с теории на вероятностите.

Иначе, ако видим нещо съмнително, дай да си траем, то и с половин гърбица ще върви навеса, а филтъра на Ман ще обира стружките.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си обслужи най-добре колата?

Със съвети от човек дето му диагностицира вала по мътна снимка от интернет, или пък от такъв дето не прави разлика между моторите от К-серията?

Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. 

И за това за по-засуканите проблеми отговори нема, щото само теоретици останаха. " слагаш само това, иначе утре ти гръмва мотора, чупи се блока и т.н."

 

ПП: е го е, поредния интернет диагностик, да не остане по-назад.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, jijane написа:

 

Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. 

Ти нали си тука, ще пребъде форума, споко.

А това, че не ми излгежда нормално да има тъмно сиви петна по гърбицата на вала(понеже не един съм виждал) и съм му казал да обърне внимание при реглажа, такъв трън ли се оказа, че сякаш те държат на сухо от както си взел кош на сляпо.

  • Харесвам 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от спортове, ще си покаже. Кажете къде да отида в София и при кой за хубав газов инжекцион, защото това е следващата стъпка която трябва да направя след обслужването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...