mpetrov@onemoreframe.net 10 #41 Отговорено преди 23 часа Някой от вас пичове живее ли в София? За да дойда с колата до него и да я погледне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #42 Отговорено преди 22 часа Доста далече съм от София бих ти помогнал и научил да сменяш повечето консумативи. На Коледа 24 и 25 ще съм в Арбанаси но пак ти е далеко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #43 Отговорено преди 21 часа @mpetrov@onemoreframe.net Който и да я погледне, само с гледане няма какво да направи. Ами си смени маслата, филтрите и антифриза. После я покарай тая кола, докато я вземат за реглаж на клапани и ще придобиеш впечатления какво, що и т.н. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #44 Отговорено преди 19 часа Колега, честита придобивка и добре дошъл. Не се впрягай на коментарите, колата ти си я избра и ти ще си я караш и поддържаш. Послушай колегата над мен, обслужи си колата с правилните течности, карай колата и не го мисли - ако е писано нещо да и има , ще си покаже. Относно клапаните - всеки грамотен монтьор може да ти ги регулира. Ако е грамотен, ще знае и стойностите на които се регулират, ако не знае питай тук (въпреки че е писано многократно ) и му ги кажи . А за въпросните валове - по снимката която си качил, не се разбира нищо, като по-вероятно е да са добре. След като свалите капака на клапаните за реглаж, тогава може да се каже най-точно, какво е състоянието. Обърнете внимание на кобилиците на 3-ти и 4-ти цилиндър, (през капачката те не се виждат) защото ако има проблем ,обикновено те са проблемните (най-вече ако е карана на газ). Та така - обслужи и газ. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #45 Отговорено преди 13 часа Те и тука са повече теоретиците от разбиращите, но пък видяха гърбицата колко е зле през дупката за маслото. Както ти казах аз и колегата над мен, смени маслата и карай. Да не мислиш, че и да има износена гърбица вала ще се счупи днес, или утре? Аз си докарах навес от другия край на света без да знам дали въобще пали, или не. Смених му маслата и газ, ни клапани съм гледал, ни валове ни нищо. Тука такива апокалиптични картини се описват, че едва ли не с платформа трябва да я караш в сервиза. 2 1 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #46 Отговорено преди 11 часа Преди 1 час, jijane написа: ... Тука такива апокалиптични картини се описват ... Има лаф на тая тема: "Откакто спрях да чета форуми вече нямам проблеми с колата!" 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #47 Отговорено преди 11 часа (Редактирано) Много зависи на кой пост ще попаднеш и какво ще разбереш от него. При нас се чете последният, а предната страница мнОого рядко. Редактирано преди 11 часа от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #48 Отговорено преди 10 часа И за т'ва има цял виц, който завършва така: " - Чукча писател, не читател!" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #49 Отговорено преди 6 часа (Редактирано) Превърнахте темата в виц,а колегата го интересува как да си обслужи колата по най-добрия начин. На тези които смятат Хондите си за навес и не гледят клапани и валове,защо ви е този форум. На повечето писали и само направили си гаргара с темата,четете щом не можете да помогнете с нещо не спамете. Редактирано преди 6 часа от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #50 Отговорено преди 3 часа Преди 9 часа, jijane написа: Те и тука са повече теоретиците от разбиращите, но пък видяха гърбицата колко е зле през дупката за маслото. Не бре, майстори сме до девето коляно, то тук хора с проблеми нема, щото Хонда с проблеми нема, сеш се, как да станем практици, задоволяваме се с теории на вероятностите. Иначе, ако видим нещо съмнително, дай да си траем, то и с половин гърбица ще върви навеса, а филтъра на Ман ще обира стружките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #51 Отговорено преди 3 часа (Редактирано) Да си обслужи най-добре колата? Със съвети от човек дето му диагностицира вала по мътна снимка от интернет, или пък от такъв дето не прави разлика между моторите от К-серията? Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. И за това за по-засуканите проблеми отговори нема, щото само теоретици останаха. " слагаш само това, иначе утре ти гръмва мотора, чупи се блока и т.н." ПП: е го е, поредния интернет диагностик, да не остане по-назад. Редактирано преди 3 часа от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 766 #52 Отговорено преди 3 часа преди 17 минути, jijane написа: Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. Ти нали си тука, ще пребъде форума, споко. А това, че не ми излгежда нормално да има тъмно сиви петна по гърбицата на вала(понеже не един съм виждал) и съм му казал да обърне внимание при реглажа, такъв трън ли се оказа, че сякаш те държат на сухо от както си взел кош на сляпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове