nobody 1 #1 Публикувано 17 Ноември От три седмици имам този проблем. Става въпрос за Хонда CR-V 3, 2.2 дизел, 140 коня. Проблема е само като навия пълен десен или ляв. Чува се едно тупкане. Окачването е наред. Маслата всичките са сменени с оригинални на Хонда. Тампоните на двигателя са здрави. Ако някой се е сблъсквал този проблем моля моля за помощ. Благодаря предварително! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 17 Ноември (Редактирано) Откъде го чуваш тупкането,задния диференциал колко сложихте. Това ли беше маслото Редактирано 17 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nobody 1 #3 Отговорено 18 Ноември На 17.11.2024 г. at 21:40, CARPERA написа: Откъде го чуваш тупкането,задния диференциал колко сложихте. Това ли беше маслото Чува се отпред, да маслото е това. Литър в диференциала. Тупкането е само на пълен десен и ляв. Ако навия оборот и половина го няма, но навия ли пълен и двете посоки го има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нико 74 1 #4 Отговорено сряда в 16:54 литър е малко.дифа събира 1,4 л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nobody 1 #5 Отговорено преди 3 часа (Редактирано) Маслото е по норма, свалих кардана и тупкането го няма. Сега се чудя дали е от него, деференциала или аре на задна полуоска. Но след свалянето на кардана и качването се усеща, че е отзад към диференциала. Видях се в чудо, дали е кардан или диференциал. Редактирано преди 3 часа от nobody Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #6 Отговорено преди 2 часа Това тупкане ако на място въртиш волана, го има това тупкане (но се усеща отпред и на самия волан. Като си свалил кардана и не чуваш нищо, може да е от дифа. Затова смени му маслото още един път. П. П. При смяна, дифа събира от 1 до 1.2 литра - според зависи. 1.4 литра събира когато е чисто нов и за сефте му се налива масло. При мен събра точно 1 литър при смяната му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nobody 1 #7 Отговорено преди 2 часа Маслото го смених миналата сряда за втори път, първата смяна беше през месец юни тази година. На място, като навивам тупкане няма, само в движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nobody 1 #8 Отговорено преди 2 часа Как да проверя и да съм сигурен, че е точно диференциала или карета на кардана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #9 Отговорено преди 1 час (Редактирано) Значи, това тупкане/щракане при пълен десен или ляв завой, е един от признаците за нещо нередно в задния диф. Как да го провериш и да си сигурен , няма кой да ти каже, но това са признаците при тези модели на Хонда, които използват тази система за 4х4 . Тук във форума, в раздела за 1-ва или 2-ра генерация СРВ, имаше тема за една процедура по "полиране на дисковете на задния диф", която оправя нещата - ако не е твърде късно. Намери я, прочети я, направи я и може да се наредят нещата. п.п. Е може да е и от карета на кардана , но по-малко вероятно. Редактирано преди 1 час от Emicha П. П. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове