Jump to content
nobody

При завиване на пълен десен и ляв се чува едно тупкане.

Recommended Posts

От три седмици имам този проблем. Става въпрос за Хонда CR-V 3, 2.2 дизел, 140 коня. Проблема е само като навия пълен десен или ляв. Чува се едно тупкане. Окачването е наред. Маслата всичките са сменени с оригинални на Хонда. Тампоните на двигателя са здрави. Ако някой се е сблъсквал този проблем моля моля за помощ. Благодаря предварително! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Откъде го чуваш тупкането,задния диференциал колко сложихте.

Това ли беше маслото

diferencialno-maslo-HONDA-DPS-F-Dual-Pump-Fluid-II-1L-1000x1000.thumb.jpg.f6ef3ec35acf68a5c4dee97752e0596e.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.11.2024 г. at 21:40, CARPERA написа:

Откъде го чуваш тупкането,задния диференциал колко сложихте.

Това ли беше маслото

diferencialno-maslo-HONDA-DPS-F-Dual-Pump-Fluid-II-1L-1000x1000.thumb.jpg.f6ef3ec35acf68a5c4dee97752e0596e.jpg

Чува се отпред, да маслото е това. Литър в диференциала. Тупкането е само на пълен десен и ляв. Ако навия оборот и половина го няма, но навия ли пълен и двете посоки го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е по норма, свалих кардана и тупкането го няма. Сега се чудя дали е от него, деференциала или аре на задна полуоска. Но след свалянето на кардана и качването се усеща, че е отзад към диференциала. Видях се в чудо, дали е кардан или диференциал.

Редактирано от nobody

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тупкане ако на място въртиш волана, го има това тупкане (но се усеща отпред и на самия волан. 

Като си свалил кардана и не чуваш нищо, може да е от дифа. 

Затова смени му маслото още един път. 

П. П. При смяна, дифа събира от 1 до 1.2 литра - според зависи.

1.4 литра събира когато е чисто нов и за сефте му се налива масло. 

При мен събра точно 1 литър при смяната му. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го смених миналата сряда за втори път, първата смяна беше през месец юни тази година. На място, като навивам тупкане няма, само в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да проверя и да съм сигурен, че е точно диференциала или карета на кардана.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи, това тупкане/щракане при пълен десен или ляв завой, е един от признаците за нещо нередно в задния диф. Как да го провериш и да си сигурен , няма кой да ти каже, но това са признаците при тези модели на Хонда, които използват тази система за 4х4 .

Тук във форума,  в раздела за 1-ва или 2-ра генерация СРВ, имаше тема за една процедура по "полиране на дисковете на задния диф", която оправя нещата - ако не е твърде късно.

 Намери я, прочети я, направи я и може да се наредят нещата.

 

п.п. Е може да е и от карета на кардана , но по-малко вероятно. 

Редактирано от Emicha
П. П.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...