Restless 203 #1 Публикувано 12 Ноември Здравейте. Миналата седмица ходих за текуща проверка на окачване - в крайна сметка накрайник, дреболии, 100лв... но майстора каза че двигателя е омаслен - да го измия на мивка за да се види откъде и да се смени гарнитура евентуално. Измих го в събота следобед (Детелина на брюксел и цариградско). И на връщане забелязах че фаровете "менят" светлината си - имам ксенони, така я взех колата, даже единия е оригиналния с който я купих преди 10г :O Понеделник - рано-рано, запалих, тръгнах... в движение какво да забележи човек. Вечерта забелязах че амплитудите са особено силни докато е студена колата. На място, при 700-750 оборота - няма трептене. Дигна ли обороти над 1000 - лесно се забелязваше. Не драстично но тревожно. Снощи - валеше дъжд, отказах се да ровя - нямам гараж. Сутринта, понеже запалих да загрява колата докато чистя, бях щракнал на габарити - и на 1500об габаритите видимо меняха светлината... дотогава промяната на ксеноните я отдавах на намокрен баласт... а явно просто при повишено напрежение нещо не е наред. В движение, се сетих да щракна плафончето над огледалото - над 1000об се вижда лампичката как мени, т.е. ефекта си е... глобален вероятно. Някаква идея? Хрумва ми за проблем в стабилизирането на подаваното от алтернатора. понеже мени равномерно, все едно... половината време идва, половината време не и е "на акумулатор". Но аз съм теоретик Довечера пак е при майстора - за какво да се приготвя, идеи? PS: това ще ми е първо и последно миене на двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #2 Отговорено 12 Ноември Тоест, преди мокренето в моторният отсек, не е имало проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #3 Отговорено 12 Ноември не, никакъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1533 #4 Отговорено 12 Ноември Вкарай я в някой гараж ако може с нещо да се затопли,виж в отсеците за предпазителие дали няма вода. Виж дали не е пълно с вода там където са свещите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #5 Отговорено 12 Ноември И подсуши (може със сешоара на жената) при клемите на алтернатора и акумулатора. Мил съм си двигателите доста пъти (разумно де - не с директна струя), но не съм патил. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #6 Отговорено 13 Ноември премерихме с мултицет напражението (което трябваше веднага да направа... кой да помисли малко) - над 16В Явно алтернатора. Има ли смисъл да си взима оригиналния и да го рециклирам във Франсизкъп примерно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1533 #7 Отговорено 13 Ноември Рециклирай го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 30 #8 Отговорено 13 Ноември (Редактирано) 16V е доста, може би регулаторът е заминал. Аз имах наскоро проблеми с алтернатора и първо ми замениха само регулатора, но после се наложи и подмяна на диодния блок. Ако е алтернаторът и ще го рециклираш, съветът ми е да се увериш, че са го тествали преди да го отворят за ремонт и след това. При мен директно смениха регулатора (който всъщност е бил окей) и казаха, че е готов, а се оказа нещо друго. Успех! Редактирано 13 Ноември от Mandalorian 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #9 Отговорено 13 Ноември Това и аз го играх. При положение, че си измерил такъв ток, регулаторът със сигурност е заминал. На мен ми отне час - два пред блока, с кафетата и лафовете. Това, ако имаш подходящи инструменти, желание и хубаво време( нали няма гараж:). Ама аз бих го дал за рециклиране, щото за тия години, поне четките са към края на живота си. Снимките са от Акорд 7! 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове