storish05 31 #1 Публикувано 6 Октомври Здравейте колеги. Имам проблем със студения старт на 2.2 idtec. От известно време при палене сутрин за около 1-2 секунди пали на като на 3 цилиндъра. Лятото в жегата пак го имаше, но може би за част от секундата, сега леко се увеличи това време като температурите малко паднаха.Един майстор ми каза, че може би е от някоя подгревна свещ и дори и лятото те пак се пускали при запалване, само че за по-кратко.Някой имал ли е подобен проблем? Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #2 Отговорено 6 Октомври При този автомобил, ако изгори подгревна свещ, чека светва. Въпреки това имя вероятност някоя свещ да е здрава, но да не загрява на върха си а малко по към корпуса и тогава струята гориво впръскана в цилиндъра не може да се загрее достатъчно, за да се възпламени. Но това е малко вероятно, по скоро опитайте преди да запалите автомобила да направите следното: Давате на контакт и изчаквате лампата за свещите да изгасне, изключвате от контакт, отново включвате на контакт, изчаквате лампата за свещите да изгасне и тогава стартирате двигателя. А най-добре и закачете една диагностика да видите какво ще покаже, на живи данни гледайте корекцията на дюзите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #3 Отговорено 6 Октомври Ще пробвам, уж няколко пъти съм я чакал така по 15-20сек преди да запаля, но пак е същото. Почти съм сигурен, че като стане още по-студено нещата ще са още по-зле.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 6 Октомври Малко вероятно да е свещ... Може и да има изгоряла, но едва ли е причина... Имал съм изгоряла свещ на Авенсис 2.0 и Акорд7, не светеше чека, но палеше без проблем, не помня дали и зимата. Намрих с профилактично измерване, като разкачвам кабелите към тях и меря всяка една... Съпротивлението е около 0.8-1.2 ома... Да се има предвид, че свещите не греят само при палене, а и след като мина около1/2 км след тръгване... Гасненето на лампичка няма общо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #5 Отговорено 6 Октомври Ще пробвам и с добавка за изчистване на дюзи, не съм им фен, но на доста познати са помогнали с подобни проблеми.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 6 Октомври Работата на дюзите, може да се види и с HDS диагностика, който добре и разбира какво вижда... Наистина има много маниаци на всякакви добавки за гориво, масло, катализатори, ДПФи и каква ли не автокозметика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #7 Отговорено 10 Октомври Свещ ти прави проблем. Сменяй всичките, че няма да стане с една. От опит казвам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #8 Отговорено 10 Октомври Въпроса е дали играят роля при паленето при тези температури? Проблема го имаше и при 25-30гр външна температура.... Ако се включват дори и за много кратко, то почти сигурно там ще е проблема.Някой има ли информация как се сменяват?Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #9 Отговорено 11 Октомври Те се виждат. Намират се от зад на блока на двигателя, откъм купето, но по-добре отиди в сервиз, защото ако скъсаш някоя свещ ще береш много ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 11 Октомври И все пак , смятам, че причината да е някоя свещ, е мноого малка..., прочети в началото какво съм писал... Не намирам за мъдро, смяна, преди да си ги премерил с омметър, една по една за прекъсване... Остави съветите на гаражните майстори- сменяй всичко с ново, а на маниаците и- само с оригинално... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #11 Отговорено 11 Октомври Тези дни като ми остане време ще ги проверя. Съмнявам се и в акумулатора. Вече на 6-7 години. При въртене на стартер ако не върти достатъчно бързо би трябвало помпата за високо налягане да не може да даде нужното налягане на дюзите и затова да се получава това прекъсване. Ще го заредя за няколко часа и ще видя как ще запали.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #12 Отговорено 12 Октомври И при топло време се усеща ако има изгоряла свещ. Ще пали на три цилиндъра. Свещта може да не е прекъснала и пак да ти прави проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #13 Отговорено 13 Октомври @policeman аз в момента карам на 3 свещи и няма абсолютно никаква разлика в паленето. Може би ако температурите паднат под 0ще има, но сега няма абсолютно нищо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #14 Отговорено 13 Октомври Аз имах, палеше рошаво и пушеше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #15 Отговорено 13 Октомври То не е ясно при мен колко броя са изгорели Може и да са повече от една и затова така прави.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 6 #16 Отговорено 13 Октомври провери и дюзите как работят че ако някоя не работи добре (пикае ) образно казано може да имаш по големи проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor1820 1 #17 Отговорено 30 Октомври Здравейте маняци, и и аз да се включа.. Имах същия проблем сега като захладня при сутришното палене започна да пуши доста отзад и мирише на сурова нафта, леко играене на оборотите всеедно е на 3 цилиндъра. Смених подгревни свещи, резултат нулев (старите и 4-те работеха), закачихме я да видим какво ще изкара на диагностика и изкара P0132 ламбда сонда банка1 преди катализатора. Сега смятам да сменя въпросни сензор и да видим дали ше се оправи. Колата е 2.2 iDtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #18 Отговорено 31 Октомври А пък при мен стават странни неща. След като стана още по-студено и колата започна да пали на една идея по-високи обороти ( около 900 ), то проблема изчезна. Заковава от раз на 900об и не мърда. В момента, в който я запаля за първи път през деня и температурите са над 10-15гр и оборотите при палене пак за миг падат леко надолу. В крайна сметка май няма да са подгревни свещи.... Ще видя да изчистя ЕГР-а, може и от там да го прави това. Ще видя графиката и на ламбдата, може и там да проблема.Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1837 #19 Отговорено 1 Ноември И лято и зима , и на 2-ката и на 3-ката,никога не подгрявам - качвам се и въртя направо да пали. И си палят без какъвто и да е проблем. Единствено ако температурата е под -10°, изчаквам да изгасне лампата след около 2, 3 секунди и тогава въртя. Никога след палене, не съм усещал тресене като от работа като на 3 цилиндъра. Не казвам, че не е възможно да има няколко изгоряли свещи и от тях да е проблема, но щом има проблема и при 25°/30° едва ли е от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #20 Отговорено 1 Ноември И аз вече съм склонен да мисля така.По принцип на доста съвременни автомобили (включително и от годините на Акорд 8) при ниски температури подгряването на свещите започва автоматично още с отключването на колата. Не знам при 8цата как е, но има вероятност и при нас да е така.Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor1820 1 #21 Отговорено 1 Ноември Преди 8 часа, Emicha написа: И лято и зима , и на 2-ката и на 3-ката,никога не подгрявам - качвам се и въртя направо да пали. И си палят без какъвто и да е проблем. Единствено ако температурата е под -10°, изчаквам да изгасне лампата след около 2, 3 секунди и тогава въртя. Никога след палене, не съм усещал тресене като от работа като на 3 цилиндъра. Не казвам, че не е възможно да има няколко изгоряли свещи и от тях да е проблема, но щом има проблема и при 25°/30° едва ли е от тях. При мен преди 10на дни когато сутрин беше 2 градуса при подаване на контакт дори не подгряваше свещите, индикацията за подгряването на свещите при самото завъртане на ключа за контакт светва и когато вече е на контакт колата изгасваше мигновено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове