Jump to content
gpalazov

Качване на нивото на височина на Accord 2003

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

Нивото от земята до предната броня в момента е 14см, трябва да стане поне 20см, за да влезне в подземния гараж.

 

Въпрос 1: Какви са вариантите и с колко см може да се повдигне?

Въпрос 2: Ходих до сервиз на Хонда и ми казаха, че могат да се сменят пружините(сегашните са зелен цвят,което значи че не са оригиналните). Колко см може да очаквам да се повдигне колата?

 

П.С Гумите са точните за модела на Хонда.

 

Снимки - https://drive.google.com/drive/folders/1c5VrcHiWzYr0V0FRT9SgQgAgHmsrP4hc?usp=sharing

 

Редактирано от gpalazov
Adding Hyperlink

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се че проблемът е в допълнително монтираният преден лип, но това е по наклона. Той може да се демонтира, но предполагам те кефи с него как изглежда?

А горе на прагчето при излизане опира ли отдолу на генерацията?

На око колата ти е с 2-3 см по-ниска и на стандартното окачване няма да спечелиш нужните 6 см.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния лип е захванат плътно за предната броня - Ако го махна то печеля 1см според собствена преценка, все още не съм го тествал като вариант, но няма да е 6см разликата със сигурност и пак няма да мога да влезна/излезна от гаража.

 

Никъде другаде не опира иначе. Само отпред е проблемът.

 

Много коли жулят предната броня отдолу при слизане в гаража(ъгъла на спускане е много неприятно направен) - renault megane 2023 sedan е висок 20см от земята до предна броня и жули отдолу на слизане, на излизане няма никакви проблеми. Поради тази причина търся поне 20см от земята до бронята и на Акорда.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по- безболезнено, да сложиш оригинална броня от някоя морга и да продадеш гъзарската...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То под този лип е оригиналната броня, с която пак колата няма да влезне в гаража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли не ми изглежда оригинална...? Имал съм 2 акорда и си бяха достатъчно високи отпред..., като показания на снимката, но имаха фарове за мъгла...

Ето оригинала:

https://bg.autodata24.com/honda/accord/accord-vii/details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано точно тази предница очаквам след като махна предния лип. Може и да съм в грешка. Височината няма да е същата със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, gpalazov написа:

Нивото от земята до предната броня в момента е 14см, трябва да стане поне 20см, за да влезне в подземния гараж.

 

15см е клиренса на Акорда, с липа ти пада на 14.....кауза пердута е начинанието, тъй като няма как да докараш тази муцуна на 20 санти от земята, на ЦРВ-то му е 19см.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да напомня само, че въпросният лип е не-просто по-нисък с 1 см, но и долният му ръб е по-издължен напред с поне 4-5 см и именно за това жули по наклона. При теб проблема е не само заради клиренса, но и заради "геометричната проходимост". Това се води "ъгъл на изкачване". 1 см нагоре и 5 см назад, го увеличават с поне няколко градуса.

Махни го и пробвай - все ще помогне, а после мисли за стокови пружини.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да намери някой със стокова броня и да тества, преди да прави каквито и да е манипулации.

Този лип по всяка вероятност е лепен и не се сваля просто така.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо ще види със стоковото окачване и клиренс как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли възможност да се увеличи дължината на рампата, за да се намали наклона и 🤔 Щом всички страдат от това - обсъдете го. Едва ли някой иска да си троши колата при всяко влизане в гаража. 

Друг вариант - влизане назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промяната на рампата си е строеж. Хомалогия, пари, бюрократщина.

Не намирам данни в нета за геометричната проходимост на модела, но на око, отпред са 17 гродуса, при стокови броня и окачване. Премери при теб колко е, и по-важното - премери ъгъла на рампата.

received_494309489865179.gif

IMG_20240807_084206.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес съм планувал да махна предния лип да видя каква ще е разликата в см и дали ще мога да влезна в подземния гараж без него.

 

@ceco_accord - разстоянието на нормално окачване трябва да е поне 20см, за да влиза в подземния гараж по този наклон като пак ще стърже малко бронята отдолу, но няма да има проблем при влизане и излизане. И аз търсих тези характеристики, но за жалост не ги намерих в нета. Мерил съм разстоянието на други Акорди паркирани на улицата и то е повече от 20см.

 

Истината тук е, че наклона на гаража не е измислен както трябва, защото нови коли(голяма част от тях) или не могат да влезнат в гаража или им се стърже бронята отдолу.

 

@Г.Писаров - повдигнал съм го като въпрос с фирмата домоуправител. Аз иначе отделно съм говорил с хора, които могат да оправят ъгъла на спускане с наливане на бетон и друг вариант е постовяне на рампа(дебела ламарина). И двата варианта са подходящи и могат да се случат, но това са 12 гаража, които трябва да дадат съгласието за това и да не ползват гаражите си няколко часа(било то да засъхне бетона или за монтиране на въпросната рампа). Винаги има решение, обаче разправията ще е голяма като се дели едно общо помещение с шепа различни българи.

 

Снимката, която съм качил е варианта със слизане надолу. Бронята почва да стърже и ако продължа още надолу ще се откачи/счупи.

 

Ще държа групата в течение на нещата, ако имате още идеи ги споделяйте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

С комшиите е трудно, но ако всички берат ядове, ще се разберете.

Трабва ви преходна рампа. Права повърхност - от предните ти гуми до хоризонталната площадка и още толкова назад. Така ще се намали ъгълът. Въпросът е навътре по водоравното има ли още толкова разстояние. Бетон под наклон - трудно, а и има водоотводна шахта. Но яка ламарина и винкели за под нея е възможно.

Следим казуса с модерната архитектура. Викайте архитекта - да ви пренася колите.

IMG_20240807_102551_edit_158598057353923.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качих и клип на същия линк със снимките , за да се види наклона.

 

Реално като слизаш с колата, особено надолу, наклона си личи колко е голям.


 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тясно е долу. Стръмно - кратко разстояние до улицата и голяма денивелация до тротоара.

Долу няма какво да се направи. Вероятно горе - рампата да излиза директно на платното - без тротоарна част.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе няма проблем - нищо не закача, проблема е когато предните гуми стъпят върху шахтата - то тогава предницата опира земята и не може да се продължи. На изкачване е обратното - предницата директно забива нос съответно.

 

Предните дни тествах да я сваля и кача в гаража като това се случи с помощта на две трислойни кофражни платна и отдолу подпряни с трупчета, имитирайки мост. Целта беше постигната, колата слезна лека-полека с няколко маневри, но после на изкачване съответно трябваше да се направи друг ъгъл на изкачване(платната са дълго по 2м и не е достатъчно).

 

Представете си това всеки път да трябва да се прави при влизане/излизане, а дори през зимата това ще е невъзможно(вероятността да изхърля дъсктите с подаване на газ е голяма).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те, но проблемът е долу, защото там ъгълът оказва влияние. Ако е по-полегат нагоре, ще е по-безопасно и долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До сега с никоя кола не съм имал проблем със закачване пътя с бронята, винаги при паркиране срещу тротоар, стигаше до опиране на предните гуми в тротоара. Сега със Сивик9, не е така, много е нисък, за аеродинамиката добре, но иначе е проблем, даже се случва при слизане от стръмна улица към равна, да пристърже... Не съм сигурен, дали е с оригинални пружини, или гъзария с по-ниски, по какво се познава...?  За това опитвам да сложа парктроник ниско отпред с външни датчици, не в бронята за паркиране срещу тротоар. Става, но с ключе ги изключвам в движение, защото дава лъжливо пискане в движение от неравности по пътя и ги включвам при нужда... Оригиналният парктроник вероятно е измислен, защото е включен постоянно, но датчиците са високо в бронята... Нека някой с такъв на Сивик9, да каже лови ли тротоарите, ако няма камера отпред?

Всички по-нови коли имат тенденция да са ниски отпред... (с изключение 4x4)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес спрях колата на равен паркинг и премерих разстоянието от предната бронята до земята на различни леки автомобили, включително и на Хондата.

 

Хондата показа 16-17см разстояние и на 3-те точки от бронята(ляво,дясно,среда).

На повечето автомобили(без джипове/SUV,etc.) то е 20см. Не малка част от автомобилите е 18-19см. Имаше и автмобили(главно БМВ) които бяха стоково по-ниски или с по-ниска броня и реално нямат шанс за влизане в гаража.

 

Извод: По-голямата част 'стокови' автомобили ще влезнат в гаража като дерад предна броня отдолу.

 

Извод2: Ако смена пружините на Хондата с оригиналните, то нивото ще се покачи с 2-3см и има вероятност да влезна в гаража,но пак не е сигурно, защото както един колега горе отбеляза предният лип е малко напред и в този наклон и 1-2см правят разлика очевидно. 

 

Въпрос: Някой може ли да даде информация г/д колко см ще се вдигне колата със смяна на пружините? Не съм сигурен дали някой може да даде на точно този автомобил, търся ориентировачно число в см, за да знам дали има смисъл да се прави въобще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма как да дам точна информация, но моят (стоков) Акорд е на 673мм от равен под, до най-високата точка на дъгата, на преден ляв калник. Така мисля, че ще можеш да сметнеш, евентуалната разлика, при смяна със стокови пружини.

Редактирано от I_Yordanov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@I_Yordanov - Не мисля,че има как да е 67.3см. Може би не сте разбрали височината, която търся.

На този скрийн съм опитал да покажа - JiWH9C.jpg

 

Редактирано от gpalazov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че добре е разбрал. Премери същата височина на твоята кола и виж разликата. Така ще прецениш колко ще се вдигне с нови пружини.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно - на автомобили със стандартно окачване разстоянието показано на снимката(разстояние от земята до началото на предна броня) е ~20-22см. На по-новите и по-малко.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да прави в този приземен парк все ще яде дървото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...