Jump to content
Dysphoria

Препоръка за модел

Препоръка за модел  

6 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Здравейте, 

 

След 6 години прекрасно съжителство :) ще се наложи най-вероятно да сменя Legend-а за нещо с по-голям багажник. Доста по-голям. Та, накратко, доста изчетох, изгледах и т.н. по темата. Вариантите, към коите съм се насочил, са 3 (горе-долу години на производство 2016-2020) --> MDX, Odyssey, Pilot. 

 

Бих оценил всякакви мнения, особено от хора, каращи/карали някой от моделите по-горе - проблеми с тях, препоръки, удобства, неудобства, обслужване, части, комфорт на возенето, динамика, сигурност, екстри и каквото и да е по темата.

 

Засега все още не съм гледал на живо нищо от посочените, за да имам лично впечатление. На теория съм подготвен за плюсовете и минусите на всяка, но друго си е да чуеш нещо от първа ръка. Като най-приоритетни за мен мога да посоча сигурност, комфорт и динамика на колата.

 

Благодаря предварително на всеки отговорил! 

 

P.S. Ако някой планира да купува Legend в безупречно състояние с перфектна поддръжка, е доста вероятно скоро да пусна тема с такъв. :)

 

Приятен следобед! :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента цените на колите втора/трета ръка са на безумни нива и въобще не си струва покупката на такава. 

Сложи му един куфар на покрива на легенда и си решаваш проблема. 

За пример 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 2 SUV-та си сложил ван.

Той е с най-голям вътрешен обем спрямо външните габарити, което е заради къс преден капак, висок таван, но и ниско дъно. Този + е - в геометричната проходимост, та помисли къде освен по асфалт ще го ползваш. Иначе е най-комфортен, а от към динамика пак си е V6, но само на предно.

Другите 2 са 4х4 и за лека оф-роуд проходимост са прилични, но като настоящото ти SH-AWD няма да са. Системата на КВ1 после опростиха и не разчитай на такава филигранна управляемост в завой, а и са с доста по-висок център на тежестта. Големи гуми - редуцирана динамика, но и 3-те не са за светофарни гонки.

Сигурност и здравина е аналогична - все пак "техническата плънка" е еднаква.

 

Колегата е прав за Куфара, а Хонда така и не направиха по-добър "бизнес-семеен" автомобил от Ледженда.

Ноо, разгледай - тествай желаните от теб на живо и си прецени, колко ниско като компромис можеш да слезеш, качвайки се на по-високо.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, 

 

аз имам някакъв опит с търсенето на голям багажник и повече от 5 места, тъй като съм с три деца  3 столчета. Не знам как е при теб положението.

 

Иначе имах Пилот но 1ва генерация - супер кола, много сила, обем, огромен багажник. Тогава бях с едно дете и я продадох, после с второто и третото съжалявах :D Но имаше си и филми с намирането на най-баналните части, като примерно предни дискове. Няколко пъти ми даваха грешни дискове от БГ магазини. Сега мисля положението е доста по-добре.

 

Тази година гледах и тествах Пилот, МДХ и Одисей в подобни години и по-стари, но накрая се отказах и взех Црв IV защото с три деца реших като имам нещо за смяна просто да я оставя на майстора и да я взема бързо, без да се нагърбвам с търсене на части, чакане и прочие. Друг клас кола, но багажникът е също огромен, побира лесно 3 столчета на втория ред, но липсата на V6 също не е за пренебрегване. 

 

За тези коли внос от САЩ/Канада, задължително искаш снимки за щетата и инфо, защото всички са с щети.

За 9 степенната кутия на ZF (и при трите модела я има според нивото на оборудване) прочети и се информирай добре, че филма не е малък ако има проблем. Най-вече в първите години 2016-2017 мисля.  

И трите са с директно впръскване, та няма газ.

Акурата за мен е най-яката, това си е самолет :D Има колеги и с МДХ и с Пилот във форума, говори с тях най-добре.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуването на модел непредлаган никога в Европа си е котка в чувал. Изисква добро планиране, късмет и наличието на втора кола необходимост.  А по тия търгове е пълно с напудрени скрапове,  всеки втори стана посредник за внос от УСА и Канада.  Без допълнителна инспекция за 140-150 доларес,  така по снимки е  на магия работата. От тия трите навеса  най-добре ми се вижда акурата,  че уж нали им е високия клас. 

Иначе аз ако бех, Мазда ЦХ9 - хем няма да се сблъскваш с недоразумението ЗФ9, дори радиото можеш да си прекодираш. Там при ония по-простите от нас не случайно са по-скъпи от Акулите в тия години.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и Passport (ако не си) ;)
Или 2019-2020 или 2023-2024. Ковид годините ги избягвай (мое теоретично виждане, не практическо).
Всички останали съображения, изредени от колегите горе, си важат.

 

П.С. аз гласувах за МДХ-а, но ако не ти трябва проходимост - Одисея е топ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Да, Одисеят си е почти кемпер. ;)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно важно уточнение не за пренебрегване, Одисеята е 5,15м и бая трудно влиза в нормален гараж за нашите ширини 😁 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...