Jump to content
stany681

Нов в CR-V форума, първа хибридна кола

Recommended Posts

Честито.

На колко хил. км е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никаква трансмисия, има само един съединител, който превключва между електрически режим и директ драйв над определена скорост. 

Ето тук е обяснено нагледно как фукционира системата:

 

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, CARPERA написа:

Честито.

На колко хил. км е колата.

Благодаря ! На 100 000 км. е

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 19.03.2024 г. at 15:28, stany681 написа:

Здравейте,

 

след около месец ще получа поредната си ХОНДА - този път заменям АКОРД-а  с CR-V Hybrid, 2.0  i-MMD Executive AWD, от 2020 год.

Ще имам много въпроси :)

Автоматик е, а единствения автомат, който съм имал, беше една ТОЙОТА АВЕНСИС, която беше много мудна и я освободих след 2-3 години лека експлоатация :).Със сигурност ще имам въпроси за автомата, за маслата( сервизирана и обслужена е преди 3000км. в сервиз на Хонда, та поне това ми отпада на първо време).

От Бултрако са потвърдили 8 години гаранция на батерията, остават още 4.(колата е от представителство на Хонда в Италия), като се надявам всичко да е наред :)

 

За какво трябва да се внимава, някои най-основни неща при този хибрид ? Затова - има ли някой с такъв автомобил ?

Благодаря предварително на отзовалите се.

 

@stany681 

Аз съм с такава, колега. От 2020-та я карам, 4 години ще станат Юни.

Ако имаш конкретни въпроси, пиши тук или на лично.

Проблеми никакви не сме имали за 4г. Нашата сега прави 50 хил. км. - https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid

Още не съм сменял масло в CVT-то или диференциала.

 

Обслужване в Бултрако (понеже е в гаранция), между 300 и 500лв. зависи дали се семеня въздушен филтър или някакви други дреболии.

Разхода можеш да го видиш в Carspending, линка който пуснах горе.

 

Мега доволен съм от колата. Аз карам пенсионерската, разбирай бавно и плавно. Макс 140-150-160 на магистрала.

Има достатъчно мощност когато натиснеш да изпревариш или при нужда, но не може да се сравнява кола 200к.с. с ръчни скорости. Няма "отскок", но мен това ме устройва и съм свикнал.

 

Нашата версия е с най-високото оборудване (Prestige) - отоплението на волана и Premium audio са най-яките неща в повече в сравнение с по-ниските версии.

 

Колата е супер широка и удобна отвътре. На задния ред сме с 2 детски столчета и в средата остава място и за възрастен да седне.

Фабричната навигация (Garmin) не ме кефи, затова си ползвам Android Auto за връзка с телефона - топ е. Качваш се и всичко тръгва: музика, навигация.
 

Абе с 2 думи - караш и си пееш :) 

P.S.
Прикачвам 1 оригинална Брошура за модела от Бултрако.

 

Поздрави,

Веско

2019_CR-V_Bro_260x210_BGHYBRID_web.pdf

Редактирано от vtpetrov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.04.2024 г. at 1:18, vtpetrov написа:

Здравейте и благодаря много за инфото!За брошурата - още повече :) :) !

В сравнение с Акорда ми е доста интерактивна, а и с автомата трябва да посвикна. Тази седмица би трябвало да я получа, регистрирана и застрахована.....

Дали знаете следното: При положение,че батерията е с 8 год.гаранция, а колата е от 01.2020/или 12.2019, дали Бултрако ще признаят гаранцията за оставащите години ? Тях съм ги ползвал няколко пъти и съм с противоречиви нагласи.

Със сигурност ще има и доста конкретни въпроси и ще ви пиша ;).

Приятен и слънчев ден.

@stany681 

Аз съм с такава, колега. От 2020-та я карам, 4 години ще станат Юни.

Ако имаш конкретни въпроси, пиши тук или на лично.

Проблеми никакви не сме имали за 4г. Нашата сега прави 50 хил. км. - https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid

Още не съм сменял масло в CVT-то или диференциала.

 

Обслужване в Бултрако (понеже е в гаранция), между 300 и 500лв. зависи дали се семеня въздушен филтър или някакви други дреболии.

Разхода можеш да го видиш в Carspending, линка който пуснах горе.

 

Мега доволен съм от колата. Аз карам пенсионерската, разбирай бавно и плавно. Макс 140-150-160 на магистрала.

Има достатъчно мощност когато натиснеш да изпревариш или при нужда, но не може да се сравнява кола 200к.с. с ръчни скорости. Няма "отскок", но мен това ме устройва и съм свикнал.

 

Нашата версия е с най-високото оборудване (Prestige) - отоплението на волана и Premium audio са най-яките неща в повече в сравнение с по-ниските версии.

 

Колата е супер широка и удобна отвътре. На задния ред сме с 2 детски столчета и в средата остава място и за възрастен да седне.

Фабричната навигация (Garmin) не ме кефи, затова си ползвам Android Auto за връзка с телефона - топ е. Качваш се и всичко тръгва: музика, навигация.
 

Абе с 2 думи - караш и си пееш :) 

P.S.
Прикачвам 1 оригинална Брошура за модела от Бултрако.

 

Поздрави,

Веско

2019_CR-V_Bro_260x210_BGHYBRID_web.pdf 7 MB · 8 downloads

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, @stany681,

Не съм сигурен за гаранцията. Ще трябва да си говориш с Бултрако.
Най-добре ги "облъчи" по повече канали - телефон, имейл (за да го имаш и черно на бяло). Виж какво ще ти кажат.
Че и там е мазало...не се знае на кой ще попаднеш и какво ще ти каже.

 

Аз си мисля, че гаранцията на батерията е от Хонда, и би трябвало всеки дилър да я уважи.
А ти защо питаш специално за нея, има някакъв проблем за който се знае или хипотетично? :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 5 часа, vtpetrov написа:

Здравей, @stany681,

Не съм сигурен за гаранцията. Ще трябва да си говориш с Бултрако.
Най-добре ги "облъчи" по повече канали - телефон, имейл (за да го имаш и черно на бяло). Виж какво ще ти кажат.
Че и там е мазало...не се знае на кой ще попаднеш и какво ще ти каже.

 

Аз си мисля, че гаранцията на батерията е от Хонда, и би трябвало всеки дилър да я уважи.
А ти защо питаш специално за нея, има някакъв проблем за който се знае или хипотетично? :) 

Привет, питам принципно за батерията :). Колата се доставя от фирма, която внася по поръчки, в случая  е от дилър на Хонда в Италия. Още като я купи фирмата, ми казаха,че са говорили с Бултрако и онези са потвърдили за гаранцията. Така или иначе, ще пробвам да получа от тях нещо черно на бяло, да видим...Искам да питам - освен брошурата с картинките, която изпрати, да имаш OWNERS MANUAL в пдф, и на български ?Ще черпя !Никъде нищо не намирам.На Акорда ми имам и съкратен вариант на български, и простанното, също на български,докато за ЦРВ Хибрид нищо не откривам.

 

Редактирано от stany681
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно е това с гаранцията и по всяка вероятност не си разбрал нещо.

Аз когато взех акорда от дилъра в швейцария ми дадоха две години и 20 000 км но щом разбраха, че колата заминава за България и ще се регистрира там гаранцията веднага отпадна. Не вярвам италианците да дават гаранция за автомобил който ще се регистрира в БГ, нямат никакъв мотив да го правят ама никакъв, все една Бултрако да дават гаранция за автомобил който е втора ръка закупен от тях и който ще се регистрира в Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stany681, имам ръководства, да.

 

Слагам линкове към Google Drive, че са много големи:

  1. CR-V на Български (за 1.5 турбо) - 56 МБ - https://drive.google.com/file/d/12VdwuNUPknLmMeYRAtQfS_KqqfCixri1/view?usp=drive_link
  2. CR-V на Английски (за 2.0 хибрид) - 165 МБ - https://drive.google.com/file/d/1RlFzAfut3RnI15uJs9kSA49AY9jdNPLV/view?usp=drive_link 

     

Моля, яко някой от админите може да ни насочи къде във форума да ги качим (ако има такова място). Мисля, че ще са полезни за всички.

То може би и да ги е качвал някой някъде вече..., знам ли.
Колега @stany681, потърси из форума, може вече да е писано/качвано.

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, Митко Йотов написа:

Много странно е това с гаранцията и по всяка вероятност не си разбрал нещо.

Аз когато взех акорда от дилъра в швейцария ми дадоха две години и 20 000 км но щом разбраха, че колата заминава за България и ще се регистрира там гаранцията веднага отпадна. Не вярвам италианците да дават гаранция за автомобил който ще се регистрира в БГ, нямат никакъв мотив да го правят ама никакъв, все една Бултрако да дават гаранция за автомобил който е втора ръка закупен от тях и който ще се регистрира в Италия.

По всяка вероятност Ви е не сте разбрали нещо ;). Никъде не съм писал,че италианците дават гаранция на батерията. На запитване от страна на фирмата, която доката колата, Бултрако отговориха,че батериите на Хонда са с 8 год. международна гаранция, тоест, батерията има още 3,5 год. гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, vtpetrov написа:

@stany681, имам ръководства, да.

 

Слагам линкове към Google Drive, че са много големи:

  1. CR-V на Български (за 1.5 турбо) - 56 МБ - https://drive.google.com/file/d/12VdwuNUPknLmMeYRAtQfS_KqqfCixri1/view?usp=drive_link
  2. CR-V на Английски (за 2.0 хибрид) - 165 МБ - https://drive.google.com/file/d/1RlFzAfut3RnI15uJs9kSA49AY9jdNPLV/view?usp=drive_link 

     

Моля, яко някой от админите може да ни насочи къде във форума да ги качим (ако има такова място). Мисля, че ще са полезни за всички.

То може би и да ги е качвал някой някъде вече..., знам ли.
Колега @stany681, потърси из форума, може вече да е писано/качвано.

 

Ти си първия, споделил ги тук :). Благодарим!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите и впечатления от автомобила са отлични ! Върви много добре( нямам база за сравнение с друг хибрид), просторна и удобна.Сменихами маслото на автоматика и диференциала. Двигателното е на малко над 8000 км, сменено в сервиз на Хонда в Италия и се чудя дали да го сменя в Бултрако или да изчакам малко.... ??? Дайте мнение :) .

На градско дава разход 5,5.

Ще се радвам да се срещнем в удобен момент с колега със същата .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй, но не в бултрако, ако не те бъркат някакви гаранционни ангажименти. 

Никакъв смисъл няма да набиеш една торба пари и да ти сипят минералка.

Как се държи двигателя, има ли често палене и гасене по време на движение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Rakeem написа:

Сменяй, но не в бултрако, ако не те бъркат някакви гаранционни ангажименти. 

Никакъв смисъл няма да набиеш една торба пари и да ти сипят минералка.

Как се държи двигателя, има ли често палене и гасене по време на движение?

Бре, дотам ли са го докарали - минералка ?

Досега Акордa-дизел и Сивика- бензин, ги карам с МОТУЛ и съм много доволен. За тази какво бихте препоръчали ? Ако не греша, трябва май да е 0W-20 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги са наливали масла на минерална база, единствено 0в16 може да има малко синтетика.

Иначе да, 0в20 си е за този автомобил.

Примерно високия клас на Равенол, Амсойл или нещо друго, което ПАО базирано, заради по-тежкия режим на работа на двг(често палене и гасене).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem ,
 

Не че защитавам Бултрако, и аз не съм кой знае колко доволен от техните услуги, но аз си обслужвам колата все още там (защото е в гаранция).

Цената на маслото и на труда като за CRV мисля, че е поносима, но всеки сам си решава. (ако някой иска точни суми, ще кача за инфо тук)

Тъй като сега нямам под ръка стоковата разписка от обслужванията (където мисля, че пише какво масло сипват), им изпратих мейл със запитване.

Ако благоволят да отговорят, ще споделя инфото тук.

 

Твоето инфо за минералното масло от къде е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Минералните масла спадат към 1, 2 и 3та група, по ред на качеството (произхождат от нефт и газ) сиреч всичко до 3-а група си е минерално по етимология, все тая как го нарича маркетинга.

Хондовските са 3-а група.

Сведения от анализите на oil club форумите.

Примерно https://www.oil-club.ru/forum/topic/48596-honda-engine-oil-type-20-0w-20-svezhee/

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Rakeem написа:

Минералните масла спадат към 1, 2 и 3та група, по ред на качеството (произхождат от нефт и газ) сиреч всичко до 3-а група си е минерално по етимология, все тая как го нарича маркетинга.

Хондовските са 3-а група.

Сведения от анализите на oil club форумите.

Примерно https://www.oil-club.ru/forum/topic/48596-honda-engine-oil-type-20-0w-20-svezhee/

Добре де, минавайки покрай Бултрако-то на Ботевгр.шосе, спрях и питах за смяна на маслото( сменено преди около 8000 км) Казаха че се сменя на 20000км. Аз досега съм сменил около 15 коли и винаги сменям на 10000 км. Сега съм в чудене как да постъпя :) :) ? А и не знам с какво точно е сменено последно и ако се наложи някакво доливане..... За около 8000 км не е мръднало, гледайки щеката за масло.

Препоръчайте марка. Ако някакакъв MOTUL става, предпочитам да е с него. Дизелов АКОРД и бензинов Сивик, от 2009 г са и двете, много добре го понасят, доливам еднократно мнооого малко за 10 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Равенол и нищо друго :) Мотул е чорба. Ако колата е гаранционна трудна работа да можеш да слагаш друго масло. На 20к ако се сменя маслото, тоя мотор на 200 000 км ще е умрял. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Качествено масло издържа около 250 мото часа, което при средна скорост 80 км/ч е постижим пробег, ако колата се кара само извънградско. 80х250=20000.

Може би такава е сметката в това придписание, но малко автомобили се ползват само за дълги преходи.

Градската средна скорост е поне 3 пъти по-ниска. За целта всеки да си пресмята и "да внимава в картинката". ;)

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абсолютно вярно.

Японеца проектира сиарвито не за градска кола, така, че предписанието от тях за евентуална експлоатация е правилно.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Цецо, стига с глупостите. Тия теоретичните работи колко излизат реални ? Лонглайф не знам си какво. Просто всички производители пестят от обслужване. 

Хубавите масла, ок ама и те не издържат над 10к, а Мотула на 8-9к вече ще е чорба. 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това го има. Всеки гледа да мине тънко.

На мен ми не дреме кой какво предписва.

Колата си е моя - оттоворността за нея, също.

Написах го от личен опит. Минавал съм 1000-арка на ден - дузина часа зад волана, но това не е ежедневие. Пускал съм и капки в темата. Видно е когато маслото се скапва. Разбира се че км е никакъв критерий, но има вярващи в сказки. Животът е учител най-добър.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така като чета, ще продължа да си сменям на 10000 км. и няма какво да го мисля.Тоест - РАВЕНОЛ,OW-20.

 

ravenol-vse-0w-20-4l.webp

Редактирано от stany681
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Пак да потитам. За хибрида кое е точното масло RAVENOL ? EHC или EHS ?

EHC го дават на опаковката, че е за ХОНДА .

Или да планирам смяна в Бултрако ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мен ме интересува - какво се случва с батерията след 8-та година, колко струва смяната й и въобще колко изкарва. Понеже се чудя дали не е по-добър вариант една РАв4 от 2019 чист бензин, вместо Хонда , на която да се поддържа хем батерия и бензинов двигател... Споделете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батериите на хибриди, които не се зареждат външно карат доста, по известни причини.

В общи линии батерията на такъв тип хибриди ти е последна грижа.

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Rakeem написа:

Батериите на хибриди, които не се зареждат външно карат доста, по известни причини.

В общи линии батерията на такъв тип хибриди ти е последна грижа.

 

Не съм наясно затова питам. И все пак колко е животът на една такава батерия? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам разбираш, че животът на всичко е относително.

Принципно батерията губи от капацитета си с времето и пробега на автомобила, така че е трудно да се каже колко й е живота.

Обикновено дават между 20 и 30% загуба до 10тата година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...