ceco_accord 6125 #41 Отговорено 28 Февруари Еми знаеш, говорили сме си, преди години не случайно избрах 7-ма пред 8-ма генерация Акорд. Ако бялото е заводската перла, това е много труден цвят и ако е еднакво, най-вероятно не е правена, а пазена. Късмет с експлоатацията и това е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #42 Отговорено 28 Февруари Spoiler @ceco_accord Любопитно ми е защо седмица има предимство пред 8 ма серия колега?> Питам защото , обмислях покупка на осма .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #43 Отговорено 28 Февруари (Редактирано) Off Topic ОФФ - много писане. Представи си го като "претоплена манджа" в по-голяма чиния + "няколко ново подправки", за да я направят по-адекватна за тренда. Размери и кила повишени / Еко норми завишени / каквото може - взето от 7-ма, а плънката базово е същата - просто ново купе. За дизайн не говорим, там всеки си има свое усещане. Намери 8-ма, покарай и си решавай. По-нова кола не значи по-добра кола. Аа и не че моето не го смених с по-голямо, но там освен размер, емблема и пазарна цена като на Акорд 8 - нищо друго общо. Редактирано 28 Февруари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #44 Отговорено 28 Февруари Off Topic Авторът на темата от 7-ми мина на 8-ми, а сега на Сивик 9, та може и той да сподели впечатление от въпросните 2 генерации Акорда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #45 Отговорено 28 Февруари (Редактирано) Преди 4 часа, ceco_accord написа: Скрий съдържанието Авторът на темата от 7-ми мина на 8-ми, а сега на Сивик 9, та може и той да сподели впечатление от въпросните 2 генерации Акорда. Подкрепям твоето мнение, след като карах и двете. Общо казано, за мен купето на 8 е отстъпление, но двг. е доста добър... Няма да се сетя за всичко, но: - твърде голямо/тежко, големи външни размери, неудобно за градско каране/паркиране/тесни гаражи. Груб/ръбест дизайн - таблото високо, няма обзор напред, дори при вдигната седалка. Виждаш само очертанията на капака, а калниците по-надолу стърчат по още 20см настрани, което не виждаш... - Висок съм, седалката е максимално дръпната назад, въпреки това, колонката остава назад, зад облегалката, та едва стигам колана. -При отворен прозорец, ако сложиш лакът на рамката, на повечето коли, нормално е хоризонтален, тук лакътя ти стърчи нагоре, високо е ръбът... Може да са дреболии, но аз правя разлика, на 7-та не изпитвах никакви неудобства, компактен, изчистен, плавен дизайн, оптимален размер... Това е мое мнение, винаги съм критичен и към "моето" и го споделям, а повечето хвалят всичко свое, за това и някои собственици на 8, няма да се съгласят. Както и да е, 8 е голяма, семейна кола, удобна за дълъг път, определено не е градска... За сам човек, предимно градско шофиране/паркиране, колата трябва да е малка. Естествено откъм возия и най-добрата малка кола, вози по-зле от най лошата голяма..., закони на физиката... Редактирано 28 Февруари от JapCar 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #46 Отговорено 28 Февруари (Редактирано) На 23.02.2024 г. at 15:00, emod написа: Civic 9 с мотор R18Z4 от 2012 г. с бутала R3A са проблемните автомобили. Номерът на буталото може да бъде видян отстрани на блока на мотора: ???? Проблемът засяга мотори със сериен номер до R18Z4-1030320 (поне такова инфо се вижда от темата в civinfo - линкът по-долу). Поляците са надигнали глас и Хонда са "признали за проблема", но няма сервизна акция. Ето и темата в civinfo: КЛИК Видях номера на двг. 1007... и според него, излиза, че е проблемен, защото е преди споменатия 1030320. Обаждах се в Бултрако, казаха, че това R3A, отстрани на главата, няма общо с буталата... Звучи логично, защото отливките не се знае кога и къде се правят, а бутала могат да сложат всякакви... Провериха по VIN и казаха, че буталата фабрично са R1A, няма гаранционни интервенции по колата, демек непроблемни. Това пък противоречи с онова със серийните номера, та не знам кое е истината... Редактирано 28 Февруари от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #47 Отговорено 28 Февруари Покарай я 3000 км и ще кажеш гори ли или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #48 Отговорено 28 Февруари (Редактирано) @JapCar Аз бих се доверил на инфото от Бултрако. Иначе, единственият евтин и директен начин да разбереш какви бутала има в мотора е следния: взимаш един ендоскоп (ендоскопска камера), махаш свещите, мушкаш камерата в цилиндъра и гледаш какво пише върху буталото. Ако имаш късмет, поне върху едно от четирите бутала ще се чете надписа му. Това е. Редактирано 28 Февруари от emod 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #49 Отговорено 28 Февруари Че то ако се виждат надписите, значи моторът е перфе! Но дори и да има нагар, важно е перифериите на буталата да не са чисти, защото светят ли по периметъра си - маслояд е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #50 Отговорено 28 Февруари Виж ауспуха и бръкни с пръст, трябва да е чист и без никаква мазнотия, сиреч пръстът ти трябва да е напълно сух(дори да има малко черно), иначе работата е ясна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #51 Отговорено 28 Февруари Преди 5 часа, emod написа: @JapCar ...взимаш един ендоскоп (ендоскопска камера), махаш свещите, мушкаш камерата в цилиндъра и гледаш какво пише върху буталото. Ако имаш късмет, поне върху едно от четирите бутала ще се чете надписа му. Имам такава камера, в Англия работеше, трябва да я подкарам на лаптопа в БГ, защото е само USB кабел, с 8мм камера и някакъв софтуер... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #52 Отговорено 28 Февруари Преди 3 часа, Rakeem написа: Виж ауспуха и бръкни с пръст, трябва да е чист и без никаква мазнотия, сиреч пръстът ти трябва да е напълно сух(дори да има малко черно), иначе работата е ясна. Не знам дали е много ясен критерий, защото на Акорда постоянно е мокър, тече конденз, на кратки разстояния, та не може да не цапа пръста... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #53 Отговорено 28 Февруари (Редактирано) Въобще не е критерий - преди покупката - продавачът се е погрижил. Кюнец се гледа ако ти си му направил приличен извънградски пробег. Редактирано 28 Февруари от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 799 #54 Отговорено 29 Февруари Не е голяма философия да се провери, а бърсана тръба най-лесно се познава, в този случай се бяга с 200. Пък и силно се съмнявам някой да позволи да се отвиват свещи и да се гледат бутала с камера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #55 Отговорено 29 Февруари преди 14 минути, Rakeem написа: Пък и силно се съмнявам някой да позволи да се отвиват свещи и да се гледат бутала с камера. То всичко е свършило... По-късно за мен мога да си направя проверки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #56 Отговорено 29 Февруари (Редактирано) Емо, вземай колата - изглежда прилично по снимките. Опит имаш, ако нещо излезе - правиш - всички сме така. Но мен ако питаш - виж и черната - автомат е - стига си "ръчкал". Поне иди я виж и покарай - достави си това удоволствие. Автоматик си е - хондовият (с хидро), а не Ай(сиктир)шифт! Редактирано 29 Февруари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #57 Отговорено 29 Февруари Преди 11 часа, ceco_accord написа: Емо, вземай колата - изглежда прилично по снимките. Там е работата, че изглежда прекалено прилично, което е подозрително... Взех я вече, за сега установявам, че предната броня е пребоядисана, капака и калниците вероятно също..., а фаровете изглеждат като нови, вероятно сменяни... Както и да е, направено е чудесно... Преди да почна да чета ръководството, нека някой да каже, как да сменя езика на англойски?] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #58 Отговорено 29 Февруари На бронята и личи дори от снимките. Другите заподозряни не правят впечатление. Ени уей - взел / дал (парите) - влизай във владение бюрократично и и се радвай - ЧЕСТИТО! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #59 Отговорено 1 Март (Редактирано) Преди 17 часа, ceco_accord написа: На бронята и личи дори от снимките. Другите заподозряни не правят впечатление. Ени уей - взел / дал (парите) - влизай във владение бюрократично и и се радвай - ЧЕСТИТО! Благодаря... Смених езика на английски от германски, с досещане..., но има други неща, за които ми трябва ръководство... Изтеглих два PDF файла на български, от страницата за ръководства на форума, но изглежда са за американски модел, таблото не е същото... Някой има ли такова на английски или български, но точно за европейския модел на Сивик 9? Снимах таблото...Докато намеря ръководство, някой може ли да каже какво означават и как се оперира със символите i на едната снимка и А с кръгова стрелка и Волан с удивителна, на другата? Редактирано 1 Март от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #60 Отговорено 1 Март Преди 4 часа, JapCar написа: какво означават Дефинирай "означават". Интересува те, какво символизират, или "какво означава това, че в момента светят"?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #61 Отговорено 1 Март преди 26 минути, Krasi-mir написа: Дефинирай "означават". Интересува ме какво означават, за какво служат и редно ли е да светят, демек, какво да ги правя... По принцип i трябва да означава, че някъде има някакво инфо.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #62 Отговорено 1 Март Да, "i" означава info, т.е. колата има да ти казва нещо за себе си. От бутон "i" на волана сменяваш страници, докато стигнеш до надпис в жълто. преди 40 минути, JapCar написа: редно ли е да светят Като дадеш на контакт светват за тест и изгасват при запалване. Не е редно да светят при запален двг. Говоря за другите два символа, които си показал. "А" със стрелка е за stop-start системата, воланът с удивителна е power steering. И за двете би трябвало да има info, което да казва, защо светят. Забравил съм, какво точно казва info-то, защото с 9-ката се разделих преди 6 г. Ако не ме лъже паметта, просто пишеше "malfunction". Най-честата и безобидна причина да светнат тези две лампи е слаб акомулатор. Не знам, колко точно трябва да е слаб, но не е задължително да е слаб, дотолкова, че да не можеш да запалиш. п.п. Предполагам знаеш, ама ... power steering е адаптивен, ако мога така да го нарека. На градско воланът е лек, и с увеличаване на скоростта става все по-твърд п.п.п. Аз лично, първото нещо, което правех след запалване на колата беше да изключа "stop-start" системата и "eco" режима. Според мен и двете са юслес, както казват местните. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #63 Отговорено 1 Март Преди 1 час, Krasi-mir написа: "А" със стрелка е за stop-start системата, воланът с удивителна е power steering. п.п.п. Аз лично, първото нещо, което правех след запалване на колата беше да изключа "stop-start" системата и "eco" режима. Според мен и двете са юслес, както казват местните. За старт/стоп системата има бутон А, за Еко също. Нима след всяко палене, по дифолт са включени и трябва всеки път да ги изключваш? Логично е при палене, да останат както последно си ги оставил... За Power Steering, не помня дали свети в движение, снимал съм ги на контакт... пали си добре, но ще премеря напрежението на акумулатора при контакт, въпреки, че няма критерий, колко трябва да е, за да не свети... Все пак, в движение, дори и при слаб акумулатор, напрежението в мрежата си е 14.0 -14.2V и ако това е проблема, би трябвало да изгасне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #64 Отговорено 1 Март Свиквай с екстрите. Това е нова кола - всеки път, "като я събудиш" прави каквото са и наредили, а не както на теб ти е удобно. Ще мине време докато изградите доверие помежду си. На всяко кръстовище ще се чудиш дали ще запали от съединителя. Ако не искаш стрес - деактивираш я. Ако не искаш да свикваш - шунтираш я трайно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #65 Отговорено 2 Март Забравил съм, кога гаснат двете лампи, ако светят заради акомулатора. Ще разбереш сам, дали изчезват докато си караш, или при следващото палене. Стоп-старт системата се активира след достигане на определена скорост. Значи, ако пъплиш в задръстване, т.е. местиш няколко метра с пешеходна скорост и спираш системата не се активира. Виж, асистента при потегляне по наклон е полезно нещо. Пускаш съединителя и колата си стои, не тръгва обратно по наклона. п.п. Ако "радиото" е Премиум саунд, силата на звука се усилва респективно на увеличаване на скоростта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #66 Отговорено 2 Март Преди 9 часа, ceco_accord написа: Ако не искаш стрес - деактивираш я. Ако не искаш да свикваш - шунтираш я трайно. Е, няма да ме тормози толкова, но принципно не обичам "машина" да взима решение вместо мен, без да го искам. В Англия декември купих малък Ярис и той е с такава система, но има ключе за постоянно изключване, а не бутон за изключване всеки път като запалиш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #67 Отговорено 2 Март преди 25 минути, Krasi-mir написа: Виж, асистента при потегляне по наклон е полезно нещо. Пускаш съединителя и колата си стои, не тръгва обратно по наклона. Не разбрах кой е този асистент...? А саунда из колата не ме интересува , това не е място за HiFi, каквато и скъпа система да имаш... Измерих акумулатора, аистина е слаб, въпреки, че пали... 12V, при контакт 11.6... Стояла е дълго в автокъщата и е карана само до регистрацията и после в къщи... Не мога да пробвам нещата в движение, защото съм я вкарал в съседски двор, пред друга кола. Ще отсъствам 10 дена, като се върна, ще обявя Акорда за продаване и ще подкарам тази... Все пак има някои светлини, които не ми харесват... При контакт, в дясно светват две икони, нещо като детско столче/колан, след минута едната гасне, остава другата, но остава в бяло Пасажерска в. възглавница, което не ми харесва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #68 Отговорено 2 Март (Редактирано) @JapCar Имам линк само към 2016 Civic 5dr Petrol Owners Manual, но мисля, че ще ти свърши работа (ако не за всичко, то поне за някои неща). Може да го свалиш от тук - КЛИК Редактирано 2 Март от emod 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #69 Отговорено 2 Март Преди 11 часа, JapCar написа: Не разбрах кой е този асистент... Оппа, леееко съм се объркАл. Не пускаш съединителя, а крачната спирачка. Помага при потегляне, когато наклона е обратно на посоката на движение. Спираш на светофар, например, и наклона е назад. Като пуснеш спирачката колата не тръгва назад по наклона, а си стои няколко секунди, докато потеглиш напред. Това с пътническата въздушна възглавница нямам идея, какво е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1258 #70 Отговорено 2 Март Здрасти Емо, не си се обаждал скоро. Това с иконата която е за пасажерската възглавница виж тук в края на таблото на коя позиция си, направи го на ON и когато запалиш колата трябва да угасне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #71 Отговорено 2 Март Преди 1 час, Krasi-mir написа: Оппа, леееко съм се объркАл. Не пускаш съединителя, а крачната спирачка. Май говориш за автоматик... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #72 Отговорено 2 Март Преди 1 час, Митко Йотов написа: ...направи го на ON и когато запалиш колата трябва да угасне. Това го знам и мисля, че е на ON... По-скоро, защо остава надписа Passenger airbag...? Не мога да преценя, свети ли бяло, или е само място и трябва да свети в някакъв цвят, ако не е наред... Това могат да кажат хора евентуално със същия Сивик... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #73 Отговорено 2 Март Преди 11 часа, emod написа: @JapCar Имам линк само към 2016 Civic 5dr Благодаря, ще погледна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #74 Отговорено 2 Март преди 59 минути, JapCar написа: Май говориш за автоматик... Не, говоря за ръчна ск.кутия: https://www.hondainfocenter.com/Terms-and-Technologies/_content/Terms-and-Technologies/Hill-Start-Assist-All/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #75 Отговорено 3 Март Преди 15 часа, Krasi-mir написа: Не, говоря за ръчна ск.кутия: Разбрах, но аз не знам дали имам Hill Start Assist, вероятно е екстра, не стандарт... Как да разбера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 12 #76 Отговорено 5 Март спираш на наклон с натиснат съединител и спирачка. При мен се задържа спирачката секунда или две, после я пускам и колата не помръдва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #77 Отговорено 5 Март преди 8 минути, electric28 написа: спираш на наклон с натиснат съединител и спирачка. Идеята е, да тръгваш на баир без ръчна спирачка ли? Аз не я използвам, тръгвам си и без нея. Или пък да чакаш на баир, без крачна/ ръчна спирачка? Каква е ролята на съединителя и има ли индикация, че системата се е задействала? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #78 Отговорено 5 Март Виж нейде по бумагите или в менютата. Води се мисля hill assist. Отпуска спирачката със закъснение, или при подаване на газ. Принципно е екстра отдавна, но има различни технически реализации. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #79 Отговорено 27 Март Как е маслото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #80 Отговорено 9 Април На 27.03.2024 г. at 20:21, paruchev написа: Как е маслото? Малко карам, та не мога да преценя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове