Jump to content
CARPERA

Почисване PCV клапан двигател R20A2 CRV3gen

Recommended Posts

По чуждите форуми този клапан се води консуматив и се сменя на 100000км заради отслабване на пружината.

Ако сравниш стар работил почистен клапан с нов(оригинален) се усеща разлика при тест със засмукване с уста.

При новия е необходимо доста по-голямо усилие.

 

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Продължение на темата след като имах вече новия ОЕМ.

1920254573_viber__2024-01-03_22-20-47-178.thumb.jpg.94223186c2038b1eb9579a3a5f8b94ce.jpg

Пристъпих към смяна,това е мястото ми,повтарям има дифтунга да не се изгуби новия пристига без такава.

2087793049_viber__2024-01-03_22-20-51-978.thumb.jpg.a625e7c349c1cf71125032c1fe8cd130.jpg

Може би на снимката се вижда че стария е леко отворен,според мен с годините пружината вътре е отслабнала.

Както писах и предния пост беше стария мръсен и пълен с клеясало масло което води да зацепвани в отворено положение.

719564480_viber__2024-01-03_22-20-49-106.thumb.jpg.f669a999d5ffa542edd2ba56f0e6a336.jpg700736738_viber__2024-01-03_22-21-42-343.thumb.jpg.f387abadaa496c29c4b571bf5d72d094.jpg1559207630_viber__2024-01-03_22-20-49-152.thumb.jpg.974b08da66d682360a1739087ff68f30.jpg

 

Старият клапан картерни газове PCV е сменен с нов.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква беше причината да го смениш? Почистването не даде ли резултат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@inspektora

Причина отслабена пружина,полуотворен,това води до неправилна работа.

Един от елементите набеждаван за разход на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещаше ли се разлика в еластичността на 2-те пружини, като почисти стария и вече се затваряше докрай?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След почистването и както е на снимката е леко отворен,не съм успял да го хвана явно.

Поне на ръка с натиск се усеща по-слаба  пружина на стария.

1279610295_Screenshot_20240104-140417_SamsungInternet.thumb.jpg.b3a030745ddd48c37a87388fc7ed1e5f.jpg

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава да следиш разхода на масло и дали ще се редуцира поне малко, макар че това е доста относително като релевантност на теста преди / сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да @ceco_accord затова нов оригинален сложих.

Мислих за тест но при мен винаги трябва колата да е в движение,не остана време за теста.

Затова ще следим.

:honda:

п.п Мога да предоставя стария на някой който поръчва нов и реши да ги тества.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде поръча оригинал и какви пари. Че и моето Цр-в пахапва масло и като се позатопли времето мисля да го почистя или сменя в зависимост от състоянието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчан от тук 

https://www.amayama.com/en/part/honda/17130pnda01

Ако похапва масло това  може да е от самия тип масло,както и сегменит гумички  и тн.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. Маслото е Мобил 1 5w30 esp. Но разхода засега няма да ме накара да отворя мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дифтунга се слага нова.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 45 минути, gecata1059 написа:

Маслото е Мобил 1 5w30 esp

Не е от маслото. Имам две смени с такова и не е имало разход.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, gecata1059 said:

Мерси. Маслото е Мобил 1 5w30 esp. Но разхода засега няма да ме накара да отворя мотора.

За да не разводняваме темата може да пробваш друго 5w30  с по-дори характеристики но на ЛС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук видео  по темата.

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя клапан си бе направо чист и работоспособен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В самурая го дават че става и за N22B1, но аз на диаграмата никъде не виждам такова нещо. При дизела как стоят нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA

При бензиновите мотори го виждам къде е, но при дизела не го откривам. Вероятно е недоглеждане от моя страна, но нека някой запознат с дизела да потвърди има ли го или го няма :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При консумация през клапаните или през сегментите дава отражение този клапан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...