CARPERA 1511 #1 Публикувано 21 Ноември, 2023 (Редактирано) Клапан картерни газове PCV OEM 17130-PND-A01 Причина за почистване проблемите пораждани от недобрата работа,а те са хапване на масло особено ако е заклинил. Това е виновника,намира се отзад лявата част на двигателя като се погледне от капачката за масло надолу. Нужните инструменти ключа е номер 17 удължение и тресчотка,клещи за сваляне на скобите от маркуча. Нужните препарати за почистване Ето го виновника свален доста черен и събрал мръсотия,работещ но не свободно.Отдолу на клапана има алуминиева дифтунга внимавайте да не я изгубите. Ето и къде се намира Изтече доста мръсотия от него лепкава и черна ,правилната му работа е потока газове от резбата дебелата част към тънката. Тоест ако се тества с уста ,от резбата пропуска,от тънката час затваря и не пропуска. Това е посоката на газовете Дано съм бил полезен на някого и нагледно изчерпателен. Ето и в кои двигатели го има Model Honda Accord Honda Accord Tourer Honda CR-V Honda Civic Honda Crossroad Honda FR-V Honda Stream Engine D17A2 J35Z2 K20A9 K20Z3 K20Z4 K24Z1 K24Z2 K24Z3 K24Z4 L13A7 L13Z1 N22A1 N22A2 N22B1 N22B2 R16A1 R16A2 R18A R18A1 R20A1 R20A2 R20A3 Редактирано 21 Ноември, 2023 от CARPERA 7 7 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zag80 47 #2 Отговорено 22 Ноември, 2023 По чуждите форуми този клапан се води консуматив и се сменя на 100000км заради отслабване на пружината. Ако сравниш стар работил почистен клапан с нов(оригинален) се усеща разлика при тест със засмукване с уста. При новия е необходимо доста по-голямо усилие. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #3 Отговорено 3 Януари (Редактирано) Продължение на темата след като имах вече новия ОЕМ. Пристъпих към смяна,това е мястото ми,повтарям има дифтунга да не се изгуби новия пристига без такава. Може би на снимката се вижда че стария е леко отворен,според мен с годините пружината вътре е отслабнала. Както писах и предния пост беше стария мръсен и пълен с клеясало масло което води да зацепвани в отворено положение. Старият клапан картерни газове PCV е сменен с нов. Редактирано 3 Януари от CARPERA 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #4 Отговорено 4 Януари Каква беше причината да го смениш? Почистването не даде ли резултат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #5 Отговорено 4 Януари @inspektora Причина отслабена пружина,полуотворен,това води до неправилна работа. Един от елементите набеждаван за разход на масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #6 Отговорено 4 Януари Усещаше ли се разлика в еластичността на 2-те пружини, като почисти стария и вече се затваряше докрай? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #7 Отговорено 4 Януари След почистването и както е на снимката е леко отворен,не съм успял да го хвана явно. Поне на ръка с натиск се усеща по-слаба пружина на стария. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #8 Отговорено 4 Януари Остава да следиш разхода на масло и дали ще се редуцира поне малко, макар че това е доста относително като релевантност на теста преди / сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #9 Отговорено 4 Януари Да @ceco_accord затова нов оригинален сложих. Мислих за тест но при мен винаги трябва колата да е в движение,не остана време за теста. Затова ще следим. п.п Мога да предоставя стария на някой който поръчва нов и реши да ги тества. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 18 #10 Отговорено 4 Януари Откъде поръча оригинал и какви пари. Че и моето Цр-в пахапва масло и като се позатопли времето мисля да го почистя или сменя в зависимост от състоянието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #11 Отговорено 4 Януари Поръчан от тук https://www.amayama.com/en/part/honda/17130pnda01 Ако похапва масло това може да е от самия тип масло,както и сегменит гумички и тн. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 18 #12 Отговорено 4 Януари Мерси. Маслото е Мобил 1 5w30 esp. Но разхода засега няма да ме накара да отворя мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 24 #13 Отговорено 4 Януари Дифтунга се слага нова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #14 Отговорено 4 Януари (Редактирано) преди 45 минути, gecata1059 написа: Маслото е Мобил 1 5w30 esp Не е от маслото. Имам две смени с такова и не е имало разход. Редактирано 4 Януари от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #15 Отговорено 4 Януари 3 hours ago, gecata1059 said: Мерси. Маслото е Мобил 1 5w30 esp. Но разхода засега няма да ме накара да отворя мотора. За да не разводняваме темата може да пробваш друго 5w30 с по-дори характеристики но на ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #16 Отговорено 19 Януари Тук видео по темата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #17 Отговорено 23 Януари Тоя клапан си бе направо чист и работоспособен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 26 #18 Отговорено 11 Февруари В самурая го дават че става и за N22B1, но аз на диаграмата никъде не виждам такова нещо. При дизела как стоят нещата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #19 Отговорено 13 Февруари @Gladiator_BG Вкарай тук VIN и провери https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 26 #20 Отговорено 13 Февруари @CARPERA При бензиновите мотори го виждам къде е, но при дизела не го откривам. Вероятно е недоглеждане от моя страна, но нека някой запознат с дизела да потвърди има ли го или го няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 471 #21 Отговорено вчера в 18:56 При консумация през клапаните или през сегментите дава отражение този клапан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове