Jump to content
obscureman

Акорд 6-та ген. купе - ниска температура на таблото

Recommended Posts

Здравейте!

След предишната моя тема се оказа, че охладителната система надува, след което напълно се реиновира цялата глава и смених сегменти. Автомобилът работи равномерно, гори и върви добре. 2 неща в момента правят впечатление и искам да се допитам до Вас:

 

1. Температурата на таблото се качва малко над долния маркер (макс 5 милиметра от него) и стои константно там. Преди стрелката стоеше бетонирана малко под средата, а сега е много по-ниско. Така минах 2000 км. Направих теста за термостата на място - запалих студена, изчаках леко загряване, входния маркуч към радиатора се стопли, а изходният маркуч от радиатора стоеше доста по-хладен т.е. би трябвало термостатът да работи нормално. Пак около това място на стрелката на таблото перките включват за 10-15 секунди и си изключват - оставих я така да работи 20-25 минути на място. Постепенно и двата маркуча към и от радиатора се стоплиха, но след 15-20 минути работа смятам е съвсем нормално. Предполагам датчика за температура, но разчитам на Вашето мнение.

2. Чувам откъслечно въздушно съскане някъде около дросела. Не знам дали е нормално или дърпа въздух някъде, нормално ли е? Просто досега не съм се заслушвал и нямам спомен да съм чувал това съскане.

 

Предварително благодаря за мненията Ви и желая прекрасен и усмихнат ден :) 

температура на таблото.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е от датчика за температура, имах такъв случай с друга кола. Показваше 120 градуса, а реално си работеше нормално на 90, които показа след смяната на датчика. Може да е повреден при свалянето на главата, или в буксата да е проблема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, kvd74 написа:

Вероятно е от датчика за температура, имах такъв случай с друга кола. Показваше 120 градуса, а реално си работеше нормално на 90, които показа след смяната на датчика. Може да е повреден при свалянето на главата, или в буксата да е проблема.

 

Преди ремонта сълзеше малко масло на буксата му и затова и аз залагам на датчика. Преди малко поръчах оригинален датчик за 10 евро и мисля да зачистя буксата и да го сменя. Лесно ли се сменя? Ако не греша, като отворя капака е от лявата страна на блока, под капачката на бобината за свещите, близо до дебелия маркуч за радиатора или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там са два датчика. Единия е за компютъра , а другия за таблото. Това за F20B6 мотора. Колегата като гледам е с купето, който май се води F20B7. Не съм сигурен. Но май е същото. Така че , важно е кой датчик ще се смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/16/2023 at 3:35 PM, _pileto_ said:

Там са два датчика. Единия е за компютъра , а другия за таблото. Това за F20B6 мотора. Колегата като гледам е с купето, който май се води F20B7. Не съм сигурен. Но май е същото. Така че , важно е кой датчик ще се смени.

и май е дясна дирекция...ако има значение де...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По снимката на таблото на колегата не можем да съдим за дирекцията. Другата снимка е от друг колега, и предполагам е примерна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега, че и два сензора... Не знам кой от двата съм купил, още не е пристигнал :) На сензор за температура ми излиза само един модел, не ми излиза друг. По спомен също моторът ми е B5, но трябва да погледна пак...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/19/2023 at 8:58 PM, _pileto_ said:

По снимката на таблото на колегата не можем да съдим за дирекцията. Другата снимка е от друг колега, и предполагам е примерна.

аз за примерната , другата е ясна

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За късмет се оказа, че съм взел правилния сензор за таблото, смених го лесно и отчита супер вече. 

Нормален ли е звукът от откъслечно съскане около дросела? Принципно той пуска въздух и вероятно е нормално, но досега не съм се заслушвал точно в това съскане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма съскане при мойта. На празен ход дросела не пуска въздух. Има клапан за регулиране на празния ход (така нареченото моторче за празния ход), и оттам минава въздуха. Огледай внимателно да нямаш пробив някъде там.

Редактирано от _pileto_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/15/2023 at 1:50 PM, obscureman said:

Чувам откъслечно въздушно съскане някъде около дросела.

И моята съска там, но едва-едва, чува се само на загрял мотор (когато работи по-тихо) Съскането е от тръбичката на EVAP системата, и според мнението на един известен сред Хонда средите било нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...