Jump to content
ceco_accord

CIVITO - възкресението на 1 Феникс

Recommended Posts

Така взех Сивика, а скоро ще покажа и актуалната визия на CIVITO.

11663018087927388_aE.jpg11663018087927388_rA.jpg

11663018087927388_mF.jpg

11663018087927388_zg.jpg

11663018087927388_Lj.jpg

11663018087927388_m8.jpg

11663018087927388_7u.jpg

11663018087927388_Uh.jpg

11663018087927388_TW.jpg

11663018087927388_wh.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, не знам как имаш нерви за тези ремонти ама аз щях да гледам “нов” Сивик а този колкото изкара. Вкарал си 2 пъти цената на колата + нейната та си отишъл около 8ма генерация даже 🥲

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То идеята не беше да вкарам толкоз пари в това тенеке, но се наложи - не трае сърце юнашко. А нервите ги нямам, ама тоз проект е в графа "хоби кар". :)

А за похарчените вкупом - Сивик 8 само дизел, обаче е ДИЗЕЛ, а и не е удобна за задно паркиране (с което той има проблем) + доста по-скъпи части.

Това му е първа кола - почва се от нещо просто устроено, евтинко за поддръжка и малогабаритно, а и момчето (от къде толкоз мъдрост) предпочете 6-та пред 8-ма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше купил 8-ма, пак щяха да са наложителни същите ремонти. Та сметнете тогава колко щеше да излезе общата сума... ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov, тук не съм много съгласен :) При 8-ма по окачването нещата са прости като "талпа". Тя затова вози толкова меко, че чак разбива камъни в бъбреците. Да не говорим, че френд с дизелова такава каза, че Type R возел по-меко от неговата а R-a вози като щайга. Тази кола няма какво да и се строши по окачването толкова а части има много и навсякъде. По мотора, освен ако не вземе някоя на 500 000км и нагоре, няма да прави почти нищо. Казвам почти, защото си има недъзите като компресор климатик, някое друго реле или датчик но е далеч от 5000лв за ремонт освен ако не е умряла още в чужбина. Тази противоречива генерация на Сивик с номер 8 е бая здрава но за сметка на това адски дървена кола. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това предпочетох 25 годишна, пред малолетна - да ме не съдят строго дом. :)

Иначе мен лично 8-мака също ми харесва, а и съм пробвал. Знам му недъзите и за мен естествено е по-добра кола, но факторите са комплексни, а и не знаех че ще поАрча толко.

Както и да е - не съжалявам, а и арченето не е приключило - остана "черешката на тортата". :)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позанимах се малко с "товарния отсек".

Бях забелязал че ламарината на задните облегалки на места бе крива, та сигурно е возено нещо тежко, а и вероятно пак ще се наложи - студентска кола.

Поизправих / понамазах / резнах малко вата / скроих от фазер 2 плоскости и ги завих със шрафтчета, па закачих тапицерията.

Самото багажниче е малко и падащите облегалки са полезен бонус - нали за това му взех хеч. :) Обаче "патерицата" и сета инструменти който му сложих в нея, пак заемат доста място, та ги закрепих с ремъчка за дясната облегалка.

Скроих и нов под от други 3 парчета фазер (мебелен гръб), за да е равно и удобно.

Емърджънси сета разпределих и закрепих по-удачно и му лепнах с велкро (като мед. комплекта) 1 "тъч" лампа под кората, че стоковата е неудобна, а и може да я забрави, а тази си е независима от колата. Може да се сваля (да освети другаде), а и да и сменя батерийките.

IMG_20230914_210306.jpg

IMG_20230922_134559.jpg

IMG_20230922_134620.jpg

IMG_20230922_135757.jpg

IMG_20230922_140303.jpg

IMG_20230922_230023.jpg

IMG_20230922_230423.jpg

IMG_20230922_230206.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре сте я барнали. Страхотна е станала! :thumbs1:

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

От учебна консерва направихте експонат.

 

п.п. Аз бих махнал хрома. Пробвай (ако не си), как ще изглежда с черни емблеми.

 

edit: Ааа, и страничните мигачи. Пробвай с прозрачни, защото мигачите във фаровете не са жълти.

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно детайлите са важни, но знаеш ли, оказа се че синковеца не гони модерна визия, или стандартни решения.

Предлагах му затъмняване на стоповете и фаровете, диодни ленти за ДРЛ и мигачи, но него го кефи това което е произведено, а изредените от теб са си част от онова време. Хромът в емблемите и маската внася нотка вехто благородство, дори не пожела type R тип маска. Бях му предложил и вариант в син фоил, но си държеше на своето, а неговото ми е важно. :) Има други детайли и заврънкулки в които е моето. Стайлингът е субективност - модата отшумява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова казах "Аз бих ..."

"Въпрос на вкус, казало кучето и ..."

 

п.п. Иначе съм съгласен с него относно тапир и лед, добре, че не те е послушал. И аз не бих ...  :thumbs1:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не го агитирах. Само му показах възможности. Такава ми е функцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, история от типа: каква я мислехме, а каква стана. Браво за мерака. 

Само белият покрив не ми се връзва, но поне лятото ще по-хлад.

Да си я кара със здраве. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бялото е скъпо бял мат фолио и наистина лятоска в жегите като сложа длан отгоре, температурата е по-ниска.

Основната му функция е да скрие визуално следите от ситната градушка, защото калпавите майстори не искаха да се занимават, а професионално работещите, макар и заслужено, искаха мнОу пара за трайният ефект от уменията си, таа с 1 фолио 2 ефекта.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях пратил синчето при 1 френд в Русе, да огледа що тропа в краката тоз Сивик, а и отзад нещо се разскърца.

Трудът си струва пара, но поне частите не са скъпи по тва тенеке.

IMG_20231013_204219.jpg

IMG_20231013_225738_edit_563333547681748.jpg

Остана леко почукване във волана, но се надявам тез 2 пликчета да решат и него.

received_338318138653228.jpeg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За къде са тези неща? Рейката? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Пружината с годините се "уморява", а и на втулката тефлоновата вложка се износва от контакта с "гребена".

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро не съм писал тук, но и колата е далеч, та нищо не съм правил, не че нещо се налага де. ;)

Дойде си средата на октомври, сменихме масло и филтър ДВГ. Тоя път му налях микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , останало от предишното. С него харч 0,0 л. за 6500 км. Синковеца я кара като дизел, я като type R. :) Ще видим с новото и по-редичко олио как ще е.

На другия ден ходихме до Софето да вземем сет летни алуминки 15", които съфорумец тук бе обявил и много ни харесаха на вид, а и в последствие как стоят на колата и тя с тях на пътя. Направо там ги монтирахме и на обратно - скоростен тест по северната дъга и виражен по Петрохан - доволно сцепление на 195 50 15 като за лекото купе.

Дом, дабъл чек дали опират нейде (няма драма), и си замина с тях, че бе прекалено рано за зимни гуми.

Миналия уикенд се прибра, та пътем с оглед по колата и отдоле, преобухме Сивито с 14-ките стоманярки, Те са си ОК, но бях ошкурил и боядисал тасовете - тоя сезон в бял мат като тавана, а синичкото е от мен и от "любов към детайла". ;) Тествах ги по снега (доволен), та си го изпратих в неделя с малко притеснение поради прогнозата, но се е прибрал нормално.

Тоя пост - само консумативи, а вероятно до напролет няма какво да пиша и дано не възникне нещо, че не е сезон за ремонти и харч на пари.

 

393275060_248176687852524_3724328700469318196_n.jpg

393321163_333256139193752_777709027905029627_n.jpg

393493818_1386716288888523_7915287624117780041_n.jpg

RIGHT-SILWER-RIMS_n.gif

Susp-UP_n.gif

369574281_874292704297695_2889631367302018890_n.jpg

403401555_921608799297334_873653393960653232_n.jpg

369909276_1532571494213376_396847394179478905_n.jpg

368061257_297763966565315_3830442613413069194_n.jpg

370153736_300958926102429_5113284704395460494_n.jpg

369278806_295014936192718_582835732635756302_n.jpg

400358943_673272534914913_6854087668608706210_n.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!

Поздравления за колицата на детето. Много добре се е получило. Жалко че сте минали през такива перипетии. Нов съм във форума, и от известно време разглеждам различните теми. Поздравления на всички. Форума е хубав и полезен. От доста време се каня да кажа нещо и аз, но все не намирам време. 

Аз направих почти същото за моя син. Взехме му Сивик, 1.8/140кс, 9ген, 2014г. За наша радост само обслужване до сега.  Е, не минахме без големи перипетти, първо нови летни гуми, после 2-ри комплект джанти (16") с нови зимни гуми. Колата дойде със 17", но джантите бяха доста ожулени. Сега са при приятел, който ще ги "съживи" и ги очаквам до края на месеца. Покрай него много харесах марката като цяло. Даже се замислям нещо и за мен... 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е колицата

20221217_145245.jpg

20221220_095641.jpg

20221217_145326.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да му е честита и безаварийно + настроение!

Никога не е късно човек да стане Хонда фен. ;)

Ще се радваме и ти да се задомиш с някоя :honda:

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Да сте здрави и много безаварийни километри!

Относно моя ищах още се оглеждам, но при наличие на интерес ще споделя мнение и евентуално съвет и насоки ще поискам.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прецени си бюджет и приоритети, и според тях може да се насочиш към конкретен модел, а в раздела му предварително можеш да разгледаш темите и споделеното от колегите.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам и тази си тема тук, да не я диря, а и е към колата.

Като се стопли, може нещо и в моторния отсек да направя таз година.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Животът си тече,

километражът щрака

няма как да спре

а и синковецът не протака

IMG_20240324_181020.jpg

IMG_20240324_162614.jpg

420000 км отроду

11000 след като Фена го излекува от лакомия за ДВГ масло.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.03.2024 г. at 18:16, ceco_accord написа:

Животът си тече,

километражът щрака

няма как да спре

а и синковецът не протака

IMG_20240324_181020.jpg

IMG_20240324_162614.jpg

420000 км отроду

11000 след като Фена го излекува от лакомия за ДВГ масло.

С пожелания за още толкова.

Много готина е станала колицата - отличава се.

С кеф да си я кара младежа!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изкара студентските му години, па после ще видим.

Него го кефи (и мен де), но е факт че е първата ни Хонда, която жената лесно открива по паркингите. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ноо, не всичко е "цветя и рози".

Малко в ретроспекция.

След като си замина видях на площадката капчици масло.

Звънях му на Обнова да погледне отдолу и да види нивото по щеката.

Мии, не е добре хавата. Не знам дали е от стоплянето на времето, или му е дошло времето, но явно "памперса" между мотора и кутията бе протекъл. :(

Севиз / диагностика / поръчка на части / сваляне на кутията - съединителя и той бил "пътник" (а нямаше симптоми), та от 1 семеринг се оказаха 2 (на кутията пред лявото каре и той текъл) + съединител. Аре 550 леви. :(

Грехота е моторът да не гори грам масло, а да тече.

После ми донесе старият съединител. Горкият - "но неим", с луфт в оста със шлиците и вместо демпферни пружини - някакви тампончета.

Новият поне е "джапанка" и ще кара доста години / километри, а и отдолу е сухо.

След ремонта пък му се бъгна стрелката на скоростомера, та втори път при майстора, за наместване куплунга на датчика. Явно не бил щракнат категорично. От тогава - няма драма. ;)

Та така със CIVITO. Движи се тва тенеке, но си иска своето.

Парата съм спрял да броя. Вадим / давам / сменям / карам.

Кенеф до кенефа, ама си го уважаваме. Задоволява нуждите ни. ;)

 

440551989_1687512362053602_2292668859216474439_n.jpg

440488882_456938773456119_8506914041379550869_n.jpg

440594348_3628484477393538_2826403553116137235_n.jpg

437712097_399058549772036_9113339091794416124_n.jpg

437724915_1416427445931113_2219490419228978461_n.jpg

439720135_844429727526755_4233928292590169202_n.jpg

440288407_461621679858091_9019323940197089870_n.jpg

440366896_2684962808332582_550298934487305798_n.jpg

441971845_819373996720766_3645564356964152147_n.jpg

image.png.246d189069d25458142c13cdafcedfcc.png

IMG_20240608_122831_edit_222904826987339.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния феродов диск е с гумени буренца, вместо пружини. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех.

От 20 години карам автоматици иии, тОа компонент ми бе само в спомените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как беше: Като няма риба и ракът е риба, пардон - Tourer. ;)

IMG_20240714_113334.jpg

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тук от 2 дена е над + 40 и из под таблото се чува някакво съвсем леко съскане на 1-ва степен на вентилатора с вкл климатик. На другите степени фученето на перката го подтиска.

Преди го нямаше, или не съм го чувал. :( не гарантирам че е от сега. Първом си мислех че е от десния говорител във вратата.

Климатика си охлажда, но взех да го търся. Като цъкна копчето на вкл. и се появява. Като дигна оборотите е там, но като пусна газта и паднат на минималните, за 1-2 секунди изчезва и после пак се явява. Не се променя като сила в различни обороти и е много тихо - не става за записссссссссссссс ...

Други странни звуци няма. Чува се как зацепва съединителчето на шайбата, а може би много се заслушвам. :)

Ходих при майстор - чу го, видя че духа студено и каза - Охлажда, карай си, ремонти не правя. :(

Забелязах че на място и на средни обороти, като вкл. климатика стрелката спада с около 500 об/мин - еднаква реакция на мотора и с 2-те горива.

На мин. обороти, като цъкна ОN, моторът ги вдига на 1000, а като го OFF-на спадат на 300-400 за момент и после се нормализират, но това е нормално и така си беше. В движение си се усеща спадане на мощността с вкл. на климата, но на място и средни обороти не бях тествал.

Таа, нормално ли е това от клипчето - променящи се средни обороти - на място при OFF и ОN на климатика?

Моля някой със Сивик 6 с Д14А3 да тества и пусне клипче тук, за което - "тънко вери мъчи"!

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, съска и при мен и после няма климатик т.е. фреона е изпуснал. Аз си го допълвам всяка година, че не ми се занимава да го правя сега. Това пропадане на оборотите съм питал кой ли не през годините и нито 1 "спец" не може да отговори адекватно. Питал съм в Юби Ко, Бултрако, Омбре още в началото на сервиза и други майстори и всеки или вдига рамене или не му се занимава. Това, което съм чел е, че това е проблем на компресора т.е за рециклиране е. Клапанчета разни, ново масло и така. 

На мен ми е интересно, вие с този Сивик, сега от 22.07, минахте ли преглед или предстои? Гледам някаква паника е настанала по групите за колите на бензин/газ. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преглед минах миналия месец - успешно.

Нещо отзад не спирала колкото отпред. :) Какви хора работят по тез пунктове???

С газовете драма няма, но мериха само на мин. обороти, а не както преди на 2000 об/мин. за 2 минути.

Само дето сега я смъкнаха в ЕКО 2 категория - вероятно заради ЕГН-то.

Относно съскането - ще следя. За сега духа студено, ама май не е колкото преди, а и то е от 1 седмица и в най-големите жеги. Имам чувството че на никой няма да му се занимава. Комай всичките климатикаджии са станали само зареждачи на фреон. Все едно да ида на бензиностанцията и да кажа на бензинджията - Бе нещо не работи както трябва. Може само гориво да ми предложи.

Иначе компресорът отнема 10-тина коня от мотора, но не бях наблюдавал работата му на място и в среден оборотен режим.

Да разбирам че и при теб така спадат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, относно прегледа, миналият месец е едно ама от вчера е съвсем различно. Сега и 2019-та година коли връщат. Има някаква драма с тия прегледи в момента. 
Да, при мен също така падат оборотите но не се и замимавам въобще да го правя. Просто като спре да духа студено, отивам и допълвам фреон ( всяка година го правя ) и продължавам. Преди да свърши фреона, съска обаче през клапите :D Явно нещо с налягането е свързано. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси.

При мен из под жабката се чува леекинко от няколко дена.

Викаш да мина да го дозаредят и да си пипам ушето?

Ако нещо знаеш за новите прегледи - пиши в темата по въпроса, та да го виждат повече хора.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...