Jump to content
Xzon37

Турбо Тунинг 2.4 201 Hp

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От скоро съм собственик на Хонда Акорд Type S 2.4 201 hp и имам мераци да и слагам турбо.

Търся съвети от къде да започна някой има ли опит с тези мотори носят ли на тунинг и колко ще струва горе долу. 

Всяко едно мнение ще ми е от полза.

Искам да засиля колата до 300-330 коня а не да я правя бегачка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Xzon37 написа:

Искам да засиля колата до 300-330 коня а не да я правя бегачка 

Не мога да отговоря, но: А кога една кола става бегачка... и защо?

Странни мераци, ама нейсе...

Дали при постоянното свирене на гуми, няма нещо... съединител, полуоски да дадат фира бързо?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, JapCar написа:

Не мога да отговоря, но: А кога една кола става бегачка... и защо?

Странни мераци, ама нейсе...

Дали при постоянното свирене на гуми, няма нещо... съединител, полуоски да дадат фира бързо?

Затова търся мнения ... щом аудита а3 1.8 турбо ги правят по 400-450 коня значи значи и тази ще може да се засили до 300+

Мотора има кубатура и мисля че може да се изкарат още 100 коня отгоре но пак искам да чуя мнения от хората в този форум това ми е първата хонда и не съм много запознат с тези коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, някой ще отговори за техническата страна на въпроса..., ама кажи каква е целта да е 300-400 коня една кола, за гонки из улиците ли, за свирене на гумите от светофар до светофар ли...?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А трансмисия, както и спирачки, окачване, укрепване на купето? По-високата мощност ги изисква.

Това е голяма кола, не е за "резки движения". За "дръпки" пък е само на предно предаване, таа ...

Единствения + ще е магистралата и изпреварвания, но това е вече въпрос на манталитет.

И нещо от личен опит - с 300 коня просто останалите ти пречат повече!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, JapCar написа:

Добре, някой ще отговори за техническата страна на въпроса..., ама кажи каква е целта да е 300-400 коня една кола, за гонки из улиците ли, за свирене на гумите от светофар до светофар ли...?

Целта е 300 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто един любителски тунинг, не мога да разбера не се ли изказвам правилно ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари си приготвил за този мерак?

И като казваш любителски, можеш ли сам да си ревизираш двг, да му подмениш биели и бутала, за да го подковеш и разредиш? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, стига сте му задавали въпроси защо иска да е 300 коня. той добре каза - има хора с ауди а3 ги правят по 400 коня. Защо ги правят ? Ми защото искат.

Пита човека дали имате информация и детайли за такъв процес и модификации, явно нямате информация, не го спирайте и не го разпитвайте излишни неща.

 

Иначе Xzon37 - Honda Power Performance са едни момчета, които се намират в близост до езерото в Дружба в София, на мен са ми споменавали вариант за слагане на турбо, може би те разбират и ще ти дадат акъл за варианти, части, цени и т.н.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво значи любителски тунинг? аз го приемам по следния начин, мераклията да го направи трябва да може сам да се справи поне с 50 - 60% от нещата сам като има ръчички, условия и не на последно място задълбочени познания в материята, всичко останало е намеса на професионалисти по най различен начин. Намесата на професионалисти струва пари, а намесата на тесни специалисти (тук ще има нужда от точно такива) струва доста повече пари. И  вече идва лошия момент за мераклията желаещ тунинг а именно, да прецени заслужават ли си парите които ще се вложат или не. Обаче по обясними причини точен отговор за стотинките дават посочените специалисти. 

Моят отговор на питащия е следния: нямам никакво намерение да те отказвам но най-точните и правилни отговори на твоите въпроси ще получиш при хората които са правили и се решат да правят твоя тунинг, трябва да имаш предвид че е много важно да се види и прецени моментното състояние на мотора, да не се окаже че преди турбото се налага основен ремонт.  И по-горе ти обясниха че повишаването на мощността на мотора се прави заедно с подобряването на параметрите в други важни възли по колата.

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, xrinik94 написа:

Хора, стига сте му задавали въпроси защо иска да е 300 коня. той добре каза - има хора с ауди а3 ги правят по 400 коня. Защо ги правят ? Ми защото искат.

Пита човека дали имате информация и детайли за такъв процес и модификации, явно нямате информация, не го спирайте и не го разпитвайте излишни неща.

 

Иначе Xzon37 - Honda Power Performance са едни момчета, които се намират в близост до езерото в Дружба в София, на мен са ми споменавали вариант за слагане на турбо, може би те разбират и ще ти дадат акъл за варианти, части, цени и т.н.

Благодаря ще се свържа с тези момчета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CCord написа:

Какво значи любителски тунинг? аз го приемам по следния начин, мераклията да го направи трябва да може сам да се справи поне с 50 - 60% от нещата сам като има ръчички, условия и не на последно място задълбочени познания в материята, всичко останало е намеса на професионалисти по най различен начин. Намесата на професионалисти струва пари, а намесата на тесни специалисти (тук ще има нужда от точно такива) струва доста повече пари. И  вече идва лошия момент за мераклията желаещ тунинг а именно, да прецени заслужават ли си парите които ще се вложат или не. Обаче по обясними причини точен отговор за стотинките дават посочените специалисти. 

Моят отговор на питащия е следния: нямам никакво намерение да те отказвам но най-точните и правилни отговори на твоите въпроси ще получиш при хората които са правили и се решат да правят твоя тунинг, трябва да имаш предвид че е много важно да се види и прецени моментното състояние на мотора, да не се окаже че преди турбото се налага основен ремонт.  И по-горе ти обясниха че повишаването на мощността на мотора се прави заедно с подобряването на параметрите в други важни възли по колата.

Благодаря и на теб просто питах... И се надявах някой ако е правил подобно нещо да сподели опита си...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има хора които са го правили, но на старият К24 в Акорд 7. За новият в 8-ма ген. не знам дали ще понесе, но разпитай където те прати колегата.

Но определено най-евтино и ефективно е колата заводски да си е 300+ коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, xrinik94 написа:

Хора, стига сте му задавали въпроси защо иска да е 300 коня.

Вече никой не задава въпроса, защото е ясно, че отговор няма да има по някаква причина...

Колегите опитаха да предупредят за потенциални трудности, което все пак е полезно, което не е разубеждаване...

Сагата има два варианта:- да се откаже, или да го направи.

Добре е който и вариант да се случи, да сподели тук крайния резултат.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерак с пари се гаси:cool: и “кефа цена няма!”. Прави се тунинг на К24. Доста брутални Франкенщайни се получават и с долнище к24 и глава от К20А- около 260кс атмосферка. Чети по чуждите форуми, но се подготви и за цифри. Като минал по този път ще ти кажа, че са пари хвърлени в коша:dunno:  Ето още един контакт за поръчка на части  и съвет в тази насока 088 8887675-Ангел, фирмата е No limit

п.с. Само да вмъкна, че по-добро от заводски направен автомобил няма. Всеки тунинг носи след себе си ред подробности и допълнителни разходи, които не си предвидил в началото. Скачай и смело напред. Както вече казах “кефа цена няма”:zen:

Редактирано от policeman
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даа, ние не го отказваме, а само помагаме с въпроси, дали файнъли има смисъл.

Дорде е млад, човек лети на крилата на мерака и неопитността си, но пък "кога, ако не сега"?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

330 к.с./на колелата или ?/ не е позасилване, а сериозен тунинг.

Това ще излезе  около 10 000лв., в зависимост турбо или чарджер?

Готов ли си за тази цифра, защото кола 20Kлв +10 тунинг = заводска кола с 300к.с.!

Същите мисли ми бяха в главата като взех моята,

но се отказах и  се качих на 550Нм, задно, само за уикендите!

 

Тази кола 2.4, 201к.с. е доста мудна, но е със здрава й адаптивна кутия,

и може и да се кара по-спортно на S!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...