Ivan B 120 #1 Публикувано 25 Юни, 2023 Колеги, смених си износените предни накладки и вместо TRW, реших този път да вдигна летвата и сложих АТЕ. Покарах около 200км. и днес от дясната страна започна яко свирене при натискане на спирачката. Свиренето не започва веднага след натискане на педала, а малко след това. Има ли лечение на този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #2 Отговорено 29 Юни, 2023 Както се разсвириха накладките, така и спряха. Не ми се беше случвало, от как съм шофьор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #3 Отговорено 29 Юни, 2023 Боклук, прахоляк, ситни камъчета и така нататък е влязъл/полепнал и затова се е получило това присвирване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #4 Отговорено 29 Юни, 2023 Ха дано е било това, че не са евтини тези накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #5 Отговорено 29 Юни, 2023 Следващият път, сложи "Делфи". Ще останеш доволен, а и са на половин цена. На 2-ката, от както съм я купил, съм сменил по 4 предни и задни комплекта и никога не съм имал проблем. Е смених и задните дискове, че бяха изтъняли, като скоро ще сменям и предните де, че и те са на около 200к. 😊, макар да има още животец в тях😊. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 15 #6 Отговорено 30 Юни, 2023 малко офф, дисковете какви предни ще препоръчате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #7 Отговорено 30 Юни, 2023 Освен оригинални, аз залагам на EBC, ATE като уж с по-добър имидж. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #8 Отговорено 30 Юни, 2023 На 3-ката, и Туксона на детето, за предни сложих АТЕ, но нещо бързо вървят (износват се). Ако не е голяма разликата в цената, между оригиналните и АТЕ-то, ще поръчам оригинални - не че се знае вече те какви ще излезнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 174 #9 Отговорено 30 Юни, 2023 Може да се попадне и на АТЕ произведени в Китай, при Акорда (8ма) има риск за изкривяване, защото колата е тежка. Ако има бюджет, най-добре оригинални! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #10 Отговорено 30 Юни, 2023 Преди 13 часа, jivetz написа: малко офф, дисковете какви предни ще препоръчате? Аз съм вече 60 000км. с TRW. Никакви забележки нямам. Дисковете са боядисани фабрично на местата, където се появява ръжда и до сега никъде не се вижда такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #11 Отговорено 30 Юни, 2023 Преди 20 часа, Emicha написа: Следващият път, сложи "Делфи". Ще останеш доволен, а и са на половин цена. На 2-ката, от както съм я купил, съм сменил по 4 предни и задни комплекта и никога не съм имал проблем. Е смених и задните дискове, че бяха изтъняли, като скоро ще сменям и предните де, че и те са на около 200к. 😊, макар да има още животец в тях😊. Тази марка "Делфи" изглежда е доста читава, защото, когато купих колата смених една биалета задна с такава на Делфи и струваше 12лв. а ме изкара 50 000км., което е просто феноменално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #12 Отговорено 1 Юли, 2023 Бе тя си е читава, стига да не попаднеш на менте, под това име 😊. Новите предни накладки, които съм приготвил за смяна, не изглеждат като предните които съм сменявал - нито като опаковка, нито като визия. Така изглеждат чакащите за монтаж: Забелязвам един стяз повече на феродото, опаковката е с променен цвят (синьо /бяла, а беше жулто/бяла), но си имат защитната холограма. Естествено са и по-скъпи от предишните комплекти, ама то какво не поскъпна. Ще ги видим скоро и дано са запазили предишното качество. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #13 Отговорено 1 Юли, 2023 (Редактирано) ATE накладки свирят, няма да спрат. И при мен свиреха, доста. Оставих АТЕ дисковете и смених накладките, че ме дразнеха адски много. Не знам защо така се получава. Иначе за спиране, спират. Нямат проблеми но аз лично бях като влака на Вакарел при спиране. Редактирано 1 Юли, 2023 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #14 Отговорено 1 Юли, 2023 За съжаление, днес пак започнаха да свирят, когато загряха при спускане от планината. Жалко за прехвалената марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #15 Отговорено 2 Юли, 2023 (Редактирано) Каквито и накладки да сложите, ако спускате и използвате постоянно спирачката, неминуемо ще изпечете феродото. Това ще доведе до образуването на един гланцов "филм", който при натискане на спитачката, ще започне да "свири". Това се получава защото, фините прахови чстици от износването на феродото, които трябва да изпаднат, не изпадат а прегарят и образуват въпрсния "филм" - от там и свиренето. Каналите на феродото, спомагат за отвеждането на отложените въпросни прахови частици. Ако накладките нямат въпросните канали, е хубаво с ножовка да им се направят такива, а ако са започнали да свирят много, може да ги запилите и на шкурка. На това "Делфи" от горните снимки, даже са направили по 2 канала даже. Ще видим какво ще се получи с тях, че както казах, доста се различават от предишните. Сигурно и те ще се окажат "украински" 😊😉☺️... Редактирано 2 Юли, 2023 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #16 Отговорено 4 Юли, 2023 (Редактирано) Аз първо карах с TRW накладки и такива дискове сложих (отпред), свиреха ужасно много и за около 7-8к км почнаха да правят канали в дисковете. Изхвърлих ги заедно с дисковете. Сложих дискове ATE и накладки делфи. Накладките не свиреха докато не загреят, след това имаше дискотека, но не такава като от TRW-то, не правеха поражения по дисковете. Идържаха точно 35к км, и преди 600 км ги смених с АТЕ накладки, за 100 кинта ги взех. Мога да кажа, че за този пробег грам не се чуват, направо се родих, чак колата не можех да си позная, толкова бях свикнал със свиренето. Единствения недостатък на тези накладки АТЕ беше че сложих пластините от комплекта, като въобще не тествах, а директно смазах и сглобих всичко. Тръгвайки се оказа, че пластинките опират в дисковете и какафонията беше пълна. От там разглабяне, въобще не исках да ги пиля директно си изчистих и си смазах старите пластини и всичко заспа. Надявам се така да се задържи, иначе имах преход през Петрохан и въпреки по честото използване не просвириха за сега . На кутийката на накладките пишеше, че са произведени в Испания, това ми направи впечатление. Редактирано 4 Юли, 2023 от diezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #17 Отговорено 5 Юли, 2023 (Редактирано) Като купих колат смених предни дискове Hella Pagid, накладки TRW и пълен ребилд на всички спирачни апарати... вече 60К+ никакво свирене и разни от сорта. Колата спира отлично. Като слагах летните гуми през Април погледнах накладките и са на 65-70%. Дисковете още нямат ръб, а джантите се цапат порядъчно с феродов прах, което е индикация, че накладките работят добре. Явно не е само до марка, а и до тиртип на шофиране. Ползвам спирачки плавно и умерено, както и доста моторна спирачка с преминаване на по-ниски предавки по време на спиране. Има и друго... фейслифтът е с по-големи предни дискове. Спирачният режим е по-облекчен. Редактирано 5 Юли, 2023 от Glavanov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #18 Отговорено 5 Юли, 2023 Преди 22 часа, diezz написа: Аз първо карах с TRW накладки и такива дискове сложих (отпред), свиреха ужасно много и за около 7-8к км почнаха да правят канали в дисковете. Изхвърлих ги заедно с дисковете. Сложих дискове ATE и накладки делфи. Накладките не свиреха докато не загреят, след това имаше дискотека, но не такава като от TRW-то, не правеха поражения по дисковете. Идържаха точно 35к км, и преди 600 км ги смених с АТЕ накладки, за 100 кинта ги взех. Мога да кажа, че за този пробег грам не се чуват, направо се родих, чак колата не можех да си позная, толкова бях свикнал със свиренето. Единствения недостатък на тези накладки АТЕ беше че сложих пластините от комплекта, като въобще не тествах, а директно смазах и сглобих всичко. Тръгвайки се оказа, че пластинките опират в дисковете и какафонията беше пълна. От там разглабяне, въобще не исках да ги пиля директно си изчистих и си смазах старите пластини и всичко заспа. Надявам се така да се задържи, иначе имах преход през Петрохан и въпреки по честото използване не просвириха за сега . На кутийката на накладките пишеше, че са произведени в Испания, това ми направи впечатление. Колега, аз също бях с тази комбинация, но май ти си попаднал на ментета накладки. Аз за 60 000км. не съм чул TRW да свири, а колата спраше, като с ATE-то сега. Не виждам разлика в спирането. TRW не ми направи никакви канали по дисковете. Напълно гладки си остнаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #19 Отговорено 17 Юли, 2023 @Emicha, логично е това което казваш обаче ОЕ накладките не свиреха грам, TRW-то сега е на 1000км и то също не свири пък и 2-та вида накладки нямат канали. Според мен просто е паднало леко качеството и не е като предишното АТЕ което беше меко, спираше яко и нямаше грижи от този сорт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #20 Отговорено 17 Юли, 2023 Е това е ясно. За качеството говоря😊. Ти ако мислиш, че и дисковете на АТЕ, са като едно времешните, много се заблуждаваш. 😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #21 Отговорено 18 Юли, 2023 За протокола, накладките спряха да свирят, вече доста километри. Вероятно си имат специфики, които не знам, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове