Peko 4 #41 Отговорено 11 Февруари, 2023 Преди 10 часа, inspektora написа: Не се разбира от темата, колата с автомат ли е или ръчна кутия, но ако е ръчна, опитай най-простото - пали с натиснат педал на съединителя, за да не въртиш и първичния вал на кутията, която е с много по-гъсто масло. Моя грешка. Колата е ръчка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #42 Отговорено 11 Февруари, 2023 Преди 2 часа, Legend91 написа: При мен също примигва, но пали. Даже, аз съм сложил LED крушки, чиято консумация е колко? Нищо. Мисля че и на предната кола (тя винаги и на топло и на студено въртеше повечко) също примигваше. Би трябвало да е нормално, предвид колко много ток черпи стартера? Колегата Dandilov, същи много правилно те ориентира: налягане на горивото. Но на стара кола как да не и пада налягането? Оня ден сменяха горивния филтър, горивото си тече като побъркано през целите 5 мин докато го сменяха. Което значи че налягането е бая високо, как да не падне при минусови температури през нощта? Той антифриза се свива....на гумите налягането пада от студа, мисля нормално е и на горивото да падне Не мисля че мигането на подсветката е нормално, но може и да бъркам. Доколкото знам при палене не трябва да пада волтажа повече от 2V. Т. Е около 10.5V трябва да е при здрав акумулатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 202 #43 Отговорено 11 Февруари, 2023 Ще дам и аз съвсем пресен пример със случка от съвсем скоро, пък колегата Peko да си направи изводите. Края на 2022 г, декември. Старият ми YUASA, 3000 серията, 8 годишен и половина. Вече беше тръгнал да заминава. Оставих я няколко дни без да я паля и в първите дни на януари 2023 г, тръгвам да я паля, задави се няколко пъти и до там беше. Помъчих я 2-3 пъти да я повъртя за по 4-5 секунди и се отказах, за да не прецакам нещо. Месец по късно, февруари 2023. Чисто нов YUASA, 5000 серия, замерен преди да го закача, показва 12,93 V. Слагам го, твърдо убеден, че ще запали от първия път - йок! Чисто нов акумулатор. Първият опит за запалване с новия акумулатор беше абсолютно същия като последния опит със стария. Извадих ключа, изчаках половин минута, и при втория опит с въртене на стартера около 5-6-7 секунди, взе да завърта, захапа и запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #44 Отговорено 11 Февруари, 2023 (Редактирано) Колата реално е пробвана с 4 акумулатора. Този който си бе на колата, 1 60Ah, после купих нов Варта, след няколко дни го проверих и при палене падаше на 8V, замениха го с нов гаранционен и новия пада до 9,8, като до толкова падаше и този 60Ah. Този за проба бе свален от малко дизелово камионче и с него запали преди 3дни при тоя студ, като не бе палено около 15дни. Не мисля че проблема е в акумулатора. Според мен е някъде по токовете, но нямам идея от къде. За това ми звучи логично нещо в алгернатора да е, макар че зареждането е нормално според майстора. Утре дано успея да го замеря и да кача показанията тук за съвет Редактирано 12 Февруари, 2023 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #45 Отговорено 11 Февруари, 2023 Забравил съм да спомена че съм сменил и клемореда с нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #46 Отговорено 12 Февруари, 2023 (Редактирано) 14 hours ago, Peko said: Не мисля че мигането на подсветката е нормално, но може и да бъркам. Значи, да ти кажа, при мен и фаровете примигват (не гаснат, просто намалява светенето) и то само като се включи вентилатора на охлаждането. Това си е като да се включи мощен климатик вкъщи, крушките леко примигват, нали така? Редактирано 12 Февруари, 2023 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #47 Отговорено 12 Февруари, 2023 (Редактирано) Точно така Редактирано 12 Февруари, 2023 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #48 Отговорено 14 Февруари, 2023 Зареждането е около 14,15v при изключени консуматори, а при включени фарове, подгрев на задно стъкло, парно на 3 и радио е 13,98V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #49 Отговорено 14 Февруари, 2023 Всичко ти е в норми. И при мен се е случвало да пали трудно, но когато я взех колата, а тя не беше карана като хората. В смисъл, карана по два три километра в задръствания и след това престой. Като я подкарах само на дълги разстояния, освен че се развървя, изчезна и трудното палене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #50 Отговорено 15 Февруари, 2023 На 14.02.2023 г. at 23:42, stoyanz написа: Всичко ти е в норми. И при мен се е случвало да пали трудно, но когато я взех колата, а тя не беше карана като хората. В смисъл, карана по два три километра в задръствания и след това престой. Като я подкарах само на дълги разстояния, освен че се развървя, изчезна и трудното палене. А волтажа при палене на колко ти пада колега? Това ме води на мисълта за почистване на дросел. Аз също я карам в повечето случаи на по 2-3км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 45 #51 Отговорено 16 Февруари, 2023 On 2/10/2023 at 6:40 PM, Peko said: Колега примигва ли ти подсветката на таблото и аудиосистемата докато върти мотора Примигваше докато не ревизирах стартера. Сега не го забелязвам, може би съвсем леко при първия старт на студено сутрин, но е нормално. Да не би да са те баламосали с ревизията нещо и да не са го оправили като хората? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #52 Отговорено 18 Февруари, 2023 На 16.02.2023 г. at 0:00, Peko написа: А волтажа при палене на колко ти пада колега? Това ме води на мисълта за почистване на дросел. Аз също я карам в повечето случаи на по 2-3км Тази сутрин замерих, но при температурата +4 градуса. Ще те разочаровам, но волтажа не мръдна - 12,68V. Опитах да запаля пак, получи се като леко задавяне и чак на третото въртене запали. Волтажа остана същия. Тия дни дават да паднат температурите и ако са под нулата ще премеря пак, но с това драстично падане при теб, ми се струва, че наистина имаш някакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #53 Отговорено 18 Февруари, 2023 На 16.02.2023 г. at 16:08, Jenti написа: Примигваше докато не ревизирах стартера. Сега не го забелязвам, може би съвсем леко при първия старт на студено сутрин, но е нормално. Да не би да са те баламосали с ревизията нещо и да не са го оправили като хората? Странното е че ревизия на стартера е правена от 2ма майстори, като и двамата са ми познати и изключвам варианта умишлено да са ме баламосали. По скоро ако има нещо по специфично в нашите стартери и не го знаят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #54 Отговорено 18 Февруари, 2023 Освен от стартер от какво друго може да пада волтажа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #55 Отговорено 18 Февруари, 2023 (Редактирано) On 2/11/2023 at 10:57 AM, Peko said: Акумулатора го изключих като причина. Със стария при палене падаше на 8V и го смених с нов с който пада до 9.8V, което мисля че е много. И със стария и с новия пали по един и същ начин. Пробвах няколко дни и с 60A акумулатор зареден, но нямаше промяна в паленето. И с този акумулатор при палене пак падеше до 9.8 V. Ще пробвам варианта с описване то на силовите кабели и връзки, спирането на газта/макар че и преди да я сложа бе така/ и ще се пазаря в по кратък срок да ревизират и алтернатора. Още днес ще гледам да замеря стойностите на зареждане с и без консуматори и ще ги напиша @Peko Това така и не го направи,направи го и напиши стойностите. Алтернатор трябва да се ревизира. Редактирано 18 Февруари, 2023 от CARPERA 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #56 Отговорено 18 Февруари, 2023 Направил го е човека, малко по нагоре писа +/- 14V . Добре му е алтернатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #57 Отговорено 18 Февруари, 2023 Преди 10 часа, CARPERA написа: @Peko Това така и не го направи,направи го и напиши стойностите. Алтернатор трябва да се ревизира. Направих го и го написах. "Зареждането е около 14,15v при изключени консуматори, а при включени фарове, подгрев на задно стъкло, парно на 3 и радио е 13,98V" Уж всичко е наред но... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #58 Отговорено 18 Февруари, 2023 Компресия мерил ли си на цилиндрите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #59 Отговорено 20 Февруари, 2023 (Редактирано) На 18.02.2023 г. at 23:18, borko 30 написа: Компресия мерил ли си на цилиндрите ? Не съм мерил. Ако има проблем там би ли се повлияло от температурата Редактирано 20 Февруари, 2023 от Peko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #60 Отговорено 20 Февруари, 2023 Да .Сдухан мотор ,студен трудно пали .Така или иначе карай поред нещата -почистване дросел и така нататък ,докато откриеш проблема . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #61 Отговорено 21 Февруари, 2023 Абе много глупости изчетох и реших и аз да се включа. На Хонда Стартера е с РЕДУКТОР и нищо не може да го забави или спре освен лоша връзка или ниско входно напрежение, ако е изправен. Пада на напрежение ти е много голям все едно е на товарна вилка и не е нормално. Аз на твое място бих извадил стартера и бих го занесъл на хора, които разбират и ще прегледат както за електрически така и за механични проблеми. На 11.02.2023 г. at 23:31, Peko написа: Забравил съм да спомена че съм сменил и клемореда с нов Преди смяната как беше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 202 #62 Отговорено 21 Февруари, 2023 Да използвам и аз темата на колегата, за да не отварям нов пост да попитам нещо за напрежението. След като сваля акумулатора и го сложа в топла стая, седмици наред държи 12.9 V без да пада. Когато обаче го оставя една само за една нощ в колата закачен, пада сутринта на 12.68 V. Говорим за нов акумулатор. Нормално ли е това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #63 Отговорено 21 Февруари, 2023 Ако беше чел внимателно, щеше да видиш малко по-горе, че и аз съм измерил такова напрежение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 202 #64 Отговорено 21 Февруари, 2023 Прочетох внимателно по-нагоре твоето 12.68. Но въпросът ми има по-голяма конкретика. Ясно е, че като е закачен колкото и да е малко пада за поддръжка на компютри и чудесии. Просто ми се струва голяма разликата между 12.9 разкачен и падане до 12.68 само за една нощ за чисто нов акумулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoyanz 9 #65 Отговорено 21 Февруари, 2023 Сам си си отговорил. Карай си колата с кеф човек и не се вкарвай в ненужни сериали. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #66 Отговорено 21 Февруари, 2023 Преди 15 часа, krasimir_01 написа: Абе много глупости изчетох и реших и аз да се включа. На Хонда Стартера е с РЕДУКТОР и нищо не може да го забави или спре освен лоша връзка или ниско входно напрежение, ако е изправен. Пада на напрежение ти е много голям все едно е на товарна вилка и не е нормално. Аз на твое място бих извадил стартера и бих го занесъл на хора, които разбират и ще прегледат както за електрически така и за механични проблеми. Преди смяната как беше? Няма промяна при смяната на клемореда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleXcHo_S600 3 #67 Отговорено 23 Април, 2023 На 16.01.2023, след 6 дни без да я паля, стояла на минусови температури, ето така запали (след като й подадох газ). След това я угасих и опитах отново да запаля! БЕЗ проблем! Одма, дет викат в някои региони. Първоначално си помислих, че е заради студеното време и т.н., след като следващите няколко дни палеше безпроблемно! Обаче, до Април месец ми го направи още два или три пъти, като последният път беше най-изненадващо! Бе;е топъл ден, сутринта си запали, пътувах до работата (около 12км.) и следобед към 14-15ч. при плюсови температури, пак го направи. Колата ми е Акорд 8, 2.0 156к.с. комби, ръчна скоростна кутия. Мислех си хиляда варианта и така или иначе още съм си в Германия и към 18.05. ще пристигна в България и там ще я гледам. Колата е с газова уредба Prince. Време й е за реглаж на клапаните. Свещите са сменени преди около 30 000+ километри. Мисля си, че проблема е в един от горивните филтри - или този на бензина или този на газовата, който се сменя след повече километри. предполагам, че и колегата е със сходния проблем. Но качвам и видео, което да покаже какво точно се случи. Поздрави! Лек път и здрави гуми! Трудно_Палене.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 12 #68 Отговорено 25 Април, 2023 @Peko има ли развитие по темата? При мен с друга кола се случва същото. Акумулатора пада само до 10,5 волта, но пак си е спад, при положение, че на контакт е 12,3 волта @AleXcHo_S600 горе-долу така пали и при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #69 Отговорено 22 Януари electric28 - Няма никакво развитие, но моята кола няма нищо общо с паленето на AliXcHo_S600. При моята първото палене сутрин е трудно при минусови температури. Завърта трудно и всичкото осветление мига в синхрон с въртенето на стартера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове