Fen8 25 #1 Публикувано 22 Декември, 2022 Здравейте , прегледах няколко по стари теми но различни мнения. Разпределителното казанче има черна шлака също и по капачката , не е мазна и не мерише, антифриза не е оцветен но има загуби до едно положение губи. И двата маркуча не са надути дори според мен меки и не се намират течове. Къде да търся проблемa и какво според вас ще се налага да се прави скоро време ? Благодаря и весели празници ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #2 Отговорено 24 Декември, 2022 Издухана гарнитура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #3 Отговорено 26 Декември, 2022 Днеска забелязах, че не се пуска нито един от радиаторите. Играл съм тоя филм със друга кола и знам за кво става въпрос ама тука не е баш така. Нe пуши бяло, мирише си на бензин, двата маркуча много топли не са твърди, значи върви вода доволно, парното духа топло, датчика за температурата не мърда , не губи обороти. Kарах 5-6км и изчаках да видя дали ще включи перките 20мин, нo не се включиха. Незнам как да видя свещите май ще ми трябват специални ключове. Тия дни ще види пак антифриза и маслото, изчистих капачката да видя дали ще я зацапа пак така.Cамо гарнитурата сменя ли се без да се шлайфа глава, имаше теч преди и я смених скоро, не съм сигурен дали не са 2 гарнитури ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #4 Отговорено 26 Декември, 2022 Всяко сваляне на главата води със себе си нова/нови гарнитури за нея. Желателно е и между нея и капака на клапаните да е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fen8 25 #5 Отговорено 26 Декември, 2022 Ясно и майстора ми каза така, предния път имаше теч викам затегни я малко , няма директно новa или не се пипа, сега до колко е така и е правилно незнам. Питането ми беше дали ако се смени само гарнитурата ще стане ясно без да се налага шлайфане ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #6 Отговорено 26 Декември, 2022 (Редактирано) Така с писане няма да стане. Който се захване с ремонта ще си прецени, защото носи отговорност за него. Какво те притеснява шлайфането? Прави се на машина, сваля се "милимунда" (ако е леко изметната), чистене и пасване на клапани, миене и става като нова. Просто намери читав майстор - знам, сложно е. Редактирано 26 Декември, 2022 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 1 Януари, 2023 (Редактирано) Преди години имах подобен проблем. Само че при мен беше червено, защото антифриза беше червен. При каране над 100 изкарваше голяма част от антифриза през разшерителното казанче. По капачката на радиатора се трупаше някаква гъста паста, но заради антифриза беше червена. После баща ми я кара така 3-4 години , доливал когато се налагало. Накрая я закарал на майстор и се оказа гарнитурата на главата. Редактирано 1 Януари, 2023 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #8 Отговорено 2 Януари, 2023 (Редактирано) А може би е разложена пластмаса от камерите на радиатора за охлаждане . Ако е си с оригинален радиатор все още . Аз смених 2 втора употреба ,преди да си открия грешката . После разкостих единия радиатор ей така от любопитство и видях как се отразяват 20+ години горещ антифриз на пластмасите и гумата по охладителна система .От там и черното в казанчето.Най-често страда горната камера на радиатора, по дължина се образува една цепнатина която в началото е микроскопични ,но с течение на времето си "работи". Като стопли и надуе системата почва да сълзи антифриз върху горещия радиатор(обикновено се сцепва там където алуминиевия корпус "захапва" камерата) и да го изпарява,и О няма антифриз и се почва едно "филмиране" в началото (като мен ),глави гарнитури,основни ремонти........😉 А се оказва елементарно . Това е моя скромен (и скъп $$$$) опит до тук. А да също и За много години !😉😁 Редактирано 2 Януари, 2023 от zlobar4e 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #9 Отговорено 2 Януари, 2023 Има резон в това което казваш, но по тази логика може и да е от радиаторчето за парното. Оли те са изцяло метални. Аз съм го сменял но вече не помня. Иначе някъде из форума някой беше писал че сменя капачки на радиоатора на всеки 10 000 км. понеже не може да намери оригинална и тия афтърмаркет капачки бързо охлабват. Друг беше писал че червения антифриз разяждал гумените връзки и позлвал само син. Но си прав че е добре да пробва с една капачка за начало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #10 Отговорено 2 Януари, 2023 Проблема според мен не ти е в черното.а в загубата на антифриза.ако не от теч,то другото е гарнитура което е по гадното и скъпото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #11 Отговорено 4 Януари, 2023 (Редактирано) На 2.01.2023 г. at 19:05, dragob написа: Проблема според мен не ти е в черното.а в загубата на антифриза.ако не от теч,то другото е гарнитура което е по гадното и скъпото. Опита показва че може да е капачката. 1-во да смени нея, 2-ро да направи анализ за наличие на CO2 в антифриза. И чак тогава да прибегне до отваряне на двигателя, когато е 100% сигурно. Иначе са пари на вятъра. Редактирано 4 Януари, 2023 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #12 Отговорено 4 Януари, 2023 (Редактирано) колегата Zbar4e, Ви е посочил проблема според мен също! Първо там радитора се обезцветява доста преди да се спука! Другата причина, како са писали и колегите е гарнитура, ама тогава аз на стара кола бих сменил и радиатора, ако е оригинален, или не е сменян скоро, при ремонта! Редактирано 4 Януари, 2023 от birev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #13 Отговорено 4 Януари, 2023 Най лесно ще разбереш дали си духнал гарнитурата като направиш следното упражнение. Отваряш капачката на радиатора и подаваш газ , ако почне са бълбука значи си за гарнитура. Колкото и да не ти се иска ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове