David 16 #1 Публикувано 26 Юли, 2022 Здравейте имам няколко въпроса относно Акорд 7ма бензин к20. 1.Някой знае ли тази букса за какво е влизат 2 кабела в нея един тъмно зелен и 1 черен гледам,че не е вкл. никъде. Намира се малко над бушониерата в кракатата. 2. Имам следната дилема ,врътвам 1 път ключа за фаровете светкат къси връткам още 1 път продължават да светят късите и на нито една позиция нямам само на габарит,няма модули за дневни светлини и тн, опитах като я оставих на първа позиция на ключа-гасих колата,вадих контактния ключ ,излязох заключих я чаках я няколко минути да не би да е някакво подобие на модула ,,изпрати ме до вкъщи'' ,но не гаснат фаровете. Та от какво може да е, ключа за фаровете или? 3.Колата фабрично няма халогени аз и сложих като си направих инсталация с реле и ги вързах към копчето за задния стоп за мъгла както много от вас са направили (предполагам),искам да попитам ако си взема ключ който е с опция за вкл. на халогените има ли някъде по инсталацията или около бушониерата и тн. конекторче в което да свържа халогените и оригиналния ключ за тях да заработи. Има теми във форума,четох ги но някак си не ми бяха достатъчни да разбера точно,а и още повече ако се наложи поради проблема във въпрос номер 2 да сменя лостчето по добре да си взема такова с опция за халогени и всичко да си е както трябва.Надявам се да сте ме разбрали.Благодаря на всеки отзовал се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #2 Отговорено 26 Юли, 2022 (Редактирано) 1. Не знам. 2. Мисля, че не е повреда. По спомени, виж дали няма позиция Auto, която ги включва според външната осветеност на позицията за габарити..., нещо такова имаше. Пробвай дали го прави и на тъмни и на светло. 3. Не знам, моята си има халогени... Редактирано 26 Юли, 2022 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David 16 #3 Отговорено 27 Юли, 2022 Нямам ауто колега и да и на тъмно и на светло го прави наистина много странно. Гледах хубаво за чужди кабели навсякъде но няма, единственото е че като е първа позиция светят и като цъкна още 1 път светкат с една идея почти недоловимо по-силно от първа позиция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #4 Отговорено 27 Юли, 2022 Сега погледнах..., не ми светеше единия габарит без да знам, очевидно няма индикация, като на други коли... Чукнах го и светна, трябва да видя от къде се вадеше крушката. Нека някой ми припомни... При мен има и ауто след първата позиция, но беше светло и на нея нищо не свети. На изключен контакт, на първа позиция светеха габаритите, на таблото в средата два фара и звук дин. дон. дин. дон... Следващата позиция ауто, не свети, на последната светят габарити и къси... Това на десен волан, екзекютив, фейслифт. Други да кажат на европейските как е... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #5 Отговорено 27 Юли, 2022 На европейските е същото. При мен фейслифт положението е това: 1. Габарити 2. Auto 3. Габарити + Къси А относно смяната на крушка на габарит Труден е достъпът, но с по тънки ръце става. Това е шофьорската страна, където има повече място, а от другата е по-тясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #6 Отговорено 27 Юли, 2022 Габарита се сменя през подкалника за секунди. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #7 Отговорено 27 Юли, 2022 преди 5 минути, sashua написа: Габарита се сменя през подкалника за секунди. Да найстина и от там става даже не е нужно да се сваля целия подкалник, а само предната част. Въпрос на личен избор и степен на трудност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #8 Отговорено 27 Юли, 2022 преди 46 минути, Kalin S написа: Да найстина и от там става даже не е нужно да се сваля целия подкалник Сетих се, правил съм го по тоя начин... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David 16 #9 Отговорено 31 Юли, 2022 Ами нямам ауто колеги,гледах и днеска ключа(за щастие буквите по него не са се изтъркали ;д) не пише ауто и си е само 2 степени,не знам вече май ще трябва да сменя ключа и ако не е от него вече не знам. +1 за смяната на габарита през подкалника,единствения минус е ,че щипките на самия подкалник са калпави и се чупят,тъй че е хубаво човек да се подсигури с някоя резервна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #10 Отговорено 31 Юли, 2022 Преди 1 час, David написа: +1 за смяната на габарита през подкалника,единствения минус е ,че щипките на самия подкалник са калпави и се чупят,тъй че е хубаво човек да се подсигури с някоя резервна. Не ми изглеждат калпави щипките... Може би се чупят, ако насила се издърпа, без да се освободи. Първо се издърпва с някакво ножче централния щифт за да освободи законтрянето , после пак с ножчето се издърпва цялата щипка... Аз откопчах само една, някъде отгоре и огънах пластмасата и проврях ръка... Работа за няколко минути..., имах си и крушка, май 2.5W. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #11 Отговорено 1 Август, 2022 Крушките за габаритите отпред се сменят и отгоре - отдясно трябва да се свали капачката на фара и се отваря място една идея повече отколкото е в ляво. "Auto" има на фейслфтовите и по-новите. Но в упътването на 7-ма пише, режим аuto да не се използва - явно не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #12 Отговорено 2 Август, 2022 При фейса режима Авто работи. Имам модул за дневни светлини на дългите, дори и с него Автото си работи. Иначе аз не го ползвам понеже лятото като мина през някоя по дебела сянка и фаровете се включват и изключват. Това ме дразни. Така и не се захванах да отворя да видя дали може да се регулира чувствителността на сензора. Колегата написал темата може лесно да провери дали има опция за Авто. Да погледне в центъра на таблото, близо до челното стъкло дали има сензор. Едно повдигнато квадратче със стъкълце. Малко тъпо го обяснявам ама сега не мога да ида да снима колата 😁 Сега ще проверя дали няма да намеря някоя снимка в нета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #13 Отговорено 2 Август, 2022 И аз не ползвах "Auto" на Акорда и сега на Ледженда, по същите (сенчести) причини. Включвам го само ако има тунели по маршрута. Съчетава се и работи нормално, ако ДРЛ-а е % на дългите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #14 Отговорено 2 Август, 2022 Не е най - добрата снимка, ама това намерих 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #15 Отговорено 2 Август, 2022 (Редактирано) Както казах преди, аз съм фейс екзекютив и го имам, но не намирам, че е някаква страхотна екстра... Автоматичните чистачки вършат някаква работа, но предпочитам проста врътка и ръчно да си настройвам паузите, плавно, не на степени... Както и да е, вместо тези екстри, да бяха сложили като стандарт прост звуков парктроник, който наистина върши работа. Сега имам, но го е сложил вероятно дилъра при продажбата, срещу заплащане. Камерата/видеорегистраторът, също трябва да станат стандарт за всички коли, а ако искаш по-добра, тогава доплащаш. Това вече са твърде евтини неща и всеки производител може да ги вкара стандартно..., но политиката им явно е да печелят от екстри и сервиз... Редактирано 2 Август, 2022 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David 16 #16 Отговорено 2 Август, 2022 Преди 8 часа, Г.Писаров написа: Не е най - добрата снимка, ама това намерих 😁 сетих се колега ,но не нямам ,при мен пак има подобно нещо но, седи като топченце гледам като махна пластмасата има кабел към него ,но не знам за какво е предназначено,но определено не е за ауто фарове а и нямам на врътката ауто. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David 16 #17 Отговорено 2 Август, 2022 Преди 6 часа, JapCar написа: Както казах преди, аз съм фейс екзекютив и го имам, но не намирам, че е някаква страхотна екстра... Автоматичните чистачки вършат някаква работа, но предпочитам проста врътка и ръчно да си настройвам паузите, плавно, не на степени... Както и да е, вместо тези екстри, да бяха сложили като стандарт прост звуков парктроник, който наистина върши работа. Сега имам, но го е сложил вероятно дилъра при продажбата, срещу заплащане. Камерата/видеорегистраторът, също трябва да станат стандарт за всички коли, а ако искаш по-добра, тогава доплащаш. Това вече са твърде евтини неща и всеки производител може да ги вкара стандартно..., но политиката им явно е да печелят от екстри и сервиз... при мен на моя акорд счита се за най базовия и чистачките не са ауто а са както каза ти,сам да си настройваш паузите и честно казано ме дразни това,щото никога не мога да го нагодя да са на правилния интервал и бих предпочетал да са автоматични с датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #18 Отговорено 2 Август, 2022 (Редактирано) преди 42 минути, David написа: нагодя да са на правилния интервал и бих предпочетал да са автоматични с датчик. Той автоматичният режим също има 4 положения на чувствителност, но те зависят и от скоростта. На едно положение, при по- висока скорост, вървят по- често... Аз имам предвид ръчно, но паузата не на степени, а плавен потенциометър, така, че с леко врътване наляво/дясно, можеш да нагодиш верният интервал и да го коригираш лесно при промяна на дъжда... Редактирано 2 Август, 2022 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David 16 #19 Отговорено 2 Август, 2022 преди 10 минути, JapCar написа: Аз имам предвид ръчно, но паузата не на степени, а плавен потенциометър, така, че с леко врътване наляво/дясно, можеш да нагодиш верният интервал и да го коригираш лесно при промяна на дъжда... Да колега разбирам те ,при мен е така с потанциометърче и си го връткаш да си нагласиш интервала и поне при мен доста ме обърква и му се дразня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #20 Отговорено 2 Август, 2022 преди 25 минути, David написа: Да колега разбирам те ,при мен е така с потанциометърче и си го връткаш да си нагласиш интервала и поне при мен доста ме обърква и му се дразня. Ами имаме различно мнение..., да бяха оставили и двете опции автоматично/ръчно, всеки да избира. На положението Mist (мъгла), лостчето не се задържа, само прави един мах, до ново натискане, за много слабо ръмене... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David 16 #21 Отговорено 6 Август, 2022 Колеги, малко развитие по темата... Става дума за въпрос номер 2...Смених ключа, ами явно не е от него щото си е същия проблем на първа и втора степен си е се на къси, остава значи релето да се е прецакало, четох някъде из нета из разни английски/американски форуми че релето за фаровете било на затвореното като кутия до бушониерата в двигателния отсег и действително оттам се чува цъкане, четох че това неможе да се отвори и че да се смени реле в тая кутия, трябва да се смени цялата бушониера(LOL), това въобще вярно ли е или просто американците/англичаните ги мързи да разглобят малко повече, нещо не ми се вярва японците да са толкова тъпи да го направят така...... Та ако някой е сменял или има идея как да измъкна оттам релето нека сподели или ако има представа от какво може да е проблема като вече варианта да е ключа отпада. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #22 Отговорено 7 Август, 2022 (Редактирано) Прочети коментар 55 Редактирано 7 Август, 2022 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Polad112 1 #23 Отговорено 9 Август, 2022 Габарита се сменя през подкалника за секунди. Бързо и лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #24 Отговорено 9 Август, 2022 преди 16 минути, Polad112 написа: Габарита се сменя през подкалника за секунди. Бързо и лесно Направих го вече... Да, за секунди, ако си го правил скоро, иначе за минути... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
David 16 #25 Отговорено 27 Август, 2022 Колеги това е някаква проклетия, смених цялата бушониера понеже нали релето за фаровете е в онова малкото черното до нея а то не се разглабя, та смених я и проблема си остана, вече при сменени бушониера и ключ какво остава да е. Някой кабел да е скъсил някъде, интересно друго е че на бушона за габарит има постоянно 12в дори когато са угасени. Опитах се да намеря кабел за късите зад ключа обаче конектора на ключа за фарове влиза в тоя за чистачките и от него върви към инсталацията 4 5 кабелчета като само на 1 има постоянен 12в а на другите нищо дори когато въртя ключа да пусна фаровете(отбелязвам че съм мерил всичко на включени букси и съм провирал отзад сондите) някой добър електричар ако може малко съпорт понеже търсех диаграми в нета, но нищо не излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове