Jump to content
Fissikela

Заминал ли ми е съединителя

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Откакто взех колата, забелязвам, че понякога когато потеглям на първа има едно леко притрисане. Също така, забелязвам, че време на изкачване на баир, колата все едно се мъчи.

Един път, ми се наложи да изкача доста сериозен баир с дупки и по време на което, колата имаше много странно поведение. Интересното е, че като цяло, усещането за заминал съединител не е винаги. Колата е на 60 000км. И за това ми е странно, как един съединител може да замине толкова рано.

 

Ако е проблем съединителя дпоред вас, целия съединител ли ще трябва да се смени или.... възможно ли е да се оправи, без смяна на съединителя.

 

Колата е CR-V 2014 2.0 155hp A9R20 MTM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някой да каже нещо :)

Редактирано от Fissikela

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какво се дължи това притрисане, след като на съединителя му няма нищо

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, как няма компетентни да изкажат мнение.

Явно аз съм първият с подобен въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Fissikela

Когато заминава съединителя започва от висаките прeдавки,приплъзва.

Има един  тест за съединител опираш колелата в висок бордюр палиш,и включваш на 4 та пускаш педала на съединителя ако угасне веднага ок,ако притриса и продължи заминал е.

Колата нов внос ли е,реални ли са тези 60 хил км.

Сменял ли си течноста от казанчето на съединителя,снимай го отворено.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, CARPERA said:

@Fissikela

Когато заминава съединителя започва от висаките прeдавки,приплъзва.

Има един  тест за съединител опираш колелата в висок бордюр палиш,и включваш на 4 та пускаш педала на съединителя ако угасне веднага ок,ако притриса и продължи заминал е.

Колата нов внос ли е,реални ли са тези 60 хил км.

Сменял ли си течноста от казанчето на съединителя,снимай го отворено.

Колата не е внос а е купувана от БГ от Бултрако. На реални 60к км. е. 

Течността е сменяна преди около 1000км. И то пред мен.

Ще пробвам теста на 4та скорост и ще споделя. Макар, че при ускорение, колата оборотите се вдигат и колата си ускорява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На 60 хил км оригинален съединител трудно би заминал,трябва много зор да е видял.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, CARPERA said:

Жена е старата собственичка, уш с стаж зад волана, но знам ли как е карала.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в мотора. Най-вече запалването на горивото,свещи,инжектори..... Някой гледал ли е за записани грешки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Vancho said:

Проблема е в мотора. Най-вече запалването на горивото,свещи,инжектори..... Някой гледал ли е за записани грешки?

Да, няма нито една грешка. Как ще е в мотора, като го усещам при потегляне в ходовата част, не в двигателя....поне така си мисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че съединителя няма нищо общо с проблема, ако колата е с четири задвижващи колела проблема е някъде по кутиите и разпределението на някое от колелата (чуди се какво да прави и за това се получава така) ако е само с предно тогава се търси притискател, съединител и друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 hours ago, Митко Йотов said:

И аз мисля, че съединителя няма нищо общо с проблема,

Колата е AWD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За 10г работа в пункт за ГТП съм виждал повече от една кола със заминал съединител на тия километри. Калпав материал или шофьор.

Виждал съм и коли със салон във вид все едно колата е на 600К, а не на 60К.

Провери съединителя и всичко по окачването, и трансмисията.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Fissikela, какво стана с "притрисането" ? Реши ли проблема и какво се оказа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/12/2022 at 1:25 PM, Lord_Mitio said:

Колега Fissikela, какво стана с "притрисането" ? Реши ли проблема и какво се оказа?

Не колега, още не съм решил проблема с притрисането. Рядко го прави и за това не ми е на "дневен ред" иначе според мен е от съединител. 

До колкото гледах в Хонда, комплекта е 1000лв. и това е дръгата причина поради която не съм се засилил да го сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...