Executor 49 #1 Публикувано 13 Май, 2022 (Редактирано) Климатика спря да духа студено. Когато го включа перката на радиатора се включва, но не се чува характерното цъкане на реле или каквото е от към двигателния отсек. Преди когато пусна климатика оборотите веднага се променяха и се чуваше това цъкане. Сега обаче това го няма само перката се включва. Не знам как точно е механизма на работа, понеже ремъка е здрав върти шайбата но не знам как точно става зацепването.... Дали проблемът е в това: ЦЪК Ила ли вероятност да е термостата на климатика (не знам дали има такова чудо) и ако е от него щеше ли да тръгва перката ако е повреден ? Редактирано 13 Май, 2022 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 13 Май, 2022 Или е избягал фреона . При липса на фреон също не се включва компресора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #3 Отговорено 13 Май, 2022 Утре ще ходя на "майстор". Дано е фреонът и ако е той ми е интересно защо е изтекъл, баща ми използва колата и ден преди това е ползвал климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 13 Май, 2022 Дано да не е фреона .Авто климите са почти херметизирани системи -само компресора може с времето да пуска през семеринга ,инак не трябва да чезне газта ,компресора омазнен ли ти е ?При пробив на друго място по системата може филма да стане голям и скъп и с несигурен резултат как ще работи климата .На съединителя който си посочил можеш да му измериш дали дава съпротивление или е прекъснал ,отива ли ток към него при пусната клима ,ако не дава верига намотката му -те обикновенно имат термофус който прекъсва ,разчопли го и го намери ,малка капсула с два извода последователно на намотката ,замостваш я и компресора пак ще зацепва ,ноооо много догатки станаха ,почни все пак от някъде да видим накъде върви работата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #5 Отговорено 13 Май, 2022 Според това което казваш за вчера и бащи ти е работел.според мен не ти включва копресора по някаква причина-електрическа.за един ден да избяга фреона -голям теч ще да е.бушон.реле? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #6 Отговорено 13 Май, 2022 Не вярвам да е бушон реле, защото перката тръгва. Ще видя утря по-обстойно а следобяд имам уговорка с човек който се занимава с това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 14 Май, 2022 (Редактирано) Днес бях на диагностика, спукана тръбичка. Предлагат да я запоят или да си търся нова. Но това ще стане в понеделник вече. Иска ми се да е нова но нещо не намирам никъде. Става въпрос за тръбата с прозорчето на филтъра, която минава пред радиаторите. Редактирано 14 Май, 2022 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #8 Отговорено 24 Май, 2022 Ако е видна дупчиацта и е сигурно, че е само тя проблема нека я запоят, алуминия се запоява успешно. На моята имаше проблем по-голяма тръба, около 14мм., минава зад водния радиатор долу. Срязаха я около 30-40см. и запресоваха маркуч, защото имаше множество шупли по тръбата на това място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #9 Отговорено 1 Юни, 2022 Намерих от колега тръбичка, сложих я и го напълниха. Уж няма течове. Ще видим как стоят нещата. Не знам защо на колите не ги правят с медни тръби. На няколко места ми бяха предложили да ми извият медна тръбичка. Може би заради цената. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 350 #10 Отговорено 1 Юни, 2022 Важното е, че проблема е открит и остранен. Какви са ви впечатленията като цяло от климатика на 6-та генерация японка? На мен ми се струва слабичък и не знам каква е причината. Преди време ходих на профилактика, фреона беше в норма и почти нямаше нужда от допълване. Филтъра в купето е сменен. Някой правил ли е почистване на въздуховодите и изпарителя? Има ли ефект? Взех си един спрей и мисля да пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #11 Отговорено 2 Юни, 2022 И моя ми се струваше слабичък, след като спря нацяло разбрах че хич не е бил слаб. Баща ми кара пасат от 2016 е той е слаб, по-точно тръгва бавно. От VW казаха, че това са новите климатици "ЕКО", иска поне 3-4 км каране за да духне хубаво студено. Но това е друга тема. Аз съм пробвал с такъв спрей, премахва лишите миризми нищо повече, но предварително смени филтъра на купето. Забравих да ви попитам 120 лева нормална цена ли е за напълване на климатика на хондата ? Струва ми се много. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #12 Отговорено 2 Юни, 2022 И на мен ми излезе около 120лв., но с ремонта на тръбата+ допълване, тава преди 3г. 1кг.фреон R134а гледам струва от 36-70лв. според разфасовката. За японките не знам, но на английския Сивик 6 климатика е повече от добър. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #13 Отговорено 2 Юни, 2022 До кай 30 градуса е като хладилник.....но ако стоеше на слънце и навън е по-топло от 35 градуса няма шанс да се охлади купето.Дали и при вас е така?Sent from my SM-A528B using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #14 Отговорено 2 Юни, 2022 Климатик на 20-30 години няма как да функционира напълно ефективно. Нормално е при 35 и нагоре да се затруднява. Ако искаш по-добър резултат може да смениш компресор, радиатор на климатика и нов фреон ,както аз направих миналото лято и сега вече нещата са доста по-добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #15 Отговорено 2 Юни, 2022 В един сервиз казаха че треба да се смени дехидратор.Sent from my SM-A528B using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #16 Отговорено 3 Юни, 2022 (Редактирано) Моят климатик го напълниха между другото по каталог дават 625 грама (англичанка 6-та 90 коня), напълниха го на 630. За жалост налягането пада. Пръскаха с пяна нищо не се вижда, сложиха контраст, минах 50 км на климатик, пак светихме с UV лампата - НИЩО. Направо чудо. Сменихме гумичките по снадките, пак пълнихме, пак нищо не се вижда. Свалихме филтъра на купето там до където се вижда, светихме с UV - нищо. Човека каза покарай 200-300 км и пак ще светнем, може да се наложи да свалим вътрешното радиаторче да го проверим, понеже теча може да е отвътре и да не се вижда от към филтъра където светим. Кофтито е че там свалянето става с разкачане на тръбите иначе не става. Пробвaл съм го :D. Редактирано 3 Юни, 2022 от Executor 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #17 Отговорено 3 Юни, 2022 Такива невидими течове са много неприятни, дано се види къде е проблема. А за количеството фреон в системата при мен е 500-550гр., за 1.5, 114кс, по сервизно ръководство.! @stojkovskimarjan Само, ако е стояла на слънце е парник известно време и карам с отворени прозорци и вкл.клима. После никакъв проблем в движение колкото и да е навън. Важно е и клапата за вътрешна циркулация на въздуха да е включена. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #18 Отговорено 3 Юни, 2022 Такива невидими течове са много неприятни, дано се види къде е проблема. А за количеството фреон в системата при мен е 500-550гр., за 1.5, 114кс, по сервизно ръководство.! [mention=42684]stojkovskimarjan[/mention] Само, ако е стояла на слънце е парник известно време и карам с отворени прозорци и вкл.клима. После никакъв проблем в движение колкото и да е навън. Важно е и клапата за вътрешна циркулация на въздуха да е включена.Разбирам за клапата......включена. Да около 550 гр фреон.Ако стояла на слънце а е повече од 35 градуса, не мога да охлади като ако е било 30 градуса и е стояла на слънце.....бар така е при мен.Sent from my SM-A528B using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #19 Отговорено 6 Юни, 2022 Защо клапата за циркулация трябва да е включена?Климатика на Хондата си е слап по принцип.темата е дъвкана доста.малък дехидратор.но за лека жега върши работа,все пак колите са на по 20 и нещо години. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #20 Отговорено 6 Юни, 2022 (Редактирано) Не е от най-силните, но върши работа. Моята е черна и много лета съм изкарал с нея по морето. Вече на море ходя с акорда, става ледена епоха. Редактирано 6 Юни, 2022 от Executor 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #21 Отговорено 6 Юни, 2022 Защо клапата за циркулация трябва да е включена?Климатика на Хондата си е слап по принцип.темата е дъвкана доста.малък дехидратор.но за лека жега върши работа,все пак колите са на по 20 и нещо години.За лека жега е екстра Sent from my SM-A528B using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 350 #22 Отговорено 10 Юни, 2022 (Редактирано) На 6.06.2022 г. at 14:17, dragob написа: малък дехидратор Подлежи ли на "тунинг" с по-голям? Не че съм се засилил да правя подобни изпълнения, но ми е любопитно дали е възможно и дали някой го е правил? Впрочем, каква е функцията на дехидратора и защо размера му оказва влияние на способността на климатика да охлажда? Редактирано 10 Юни, 2022 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #23 Отговорено 4 Юли, 2022 Преди няколко дни и аз напълних климатика,всичко е ок,обаче след известно време спира да духа топлото?Оставям колата в гаража на другата сутрин климатика работи перфектно,няма течове,омазнявания.Перката включва.Дали нещо с високото налягане,някаква защита не се включва......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #24 Отговорено 6 Юли, 2022 Прекъснат кабел,всичко е ок! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове