h5rov 294 #1 Публикувано 17 Април, 2022 (Редактирано) Здравейте, Вчера в някакъв момента по време на движение двигателя започна да тресе и да работи неравномерно и светна чека. Прочетох грешката със ELM Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Honda ============1============== P0300 Raw code: 0300 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected Honda: Random Misfire ============2============== P0304 Raw code: 0304 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 4 - misfire detected Honda: No. 4 Cylinder Misfire ============3============== P0303 Raw code: 0303 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 3 - misfire detected Honda: No. 3 Cylinder Misfire ============4============== P0304 Raw code: 0304 ECU: 09 Status: Confirmed OBDII: Cylinder 4 - misfire detected Honda: No. 4 Cylinder Misfire По стечение на обстоятелствата имам налична една нова запалителна бобина DELPHI GN10370-12B1. Подмених само тази на 4ти цилиндър която е със Status: Confirmed Двигателя вече работи равномерно, изтрих и грешките и не записва вече нови. Та въпроса ми е сега... Тази на 3ти цилиндър, която е със Status: Pending какво да я правя? Също знам, че и тази грешка misfire има и общо със свещите. Те са NGK /6994/ IZFR6K11 и са на 35к км. Да я карам така докато получа Status: Confirmed като грешка или превантивно да си купя нова и да я подменя? Поздрави. Редактирано 17 Април, 2022 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 17 Април, 2022 Направи малко експерименти, може да ти даде някаква информация... Върни старата бобина, да видиш пак ли ще запише същите грешки... Сложи новата, но размени свещите... Виж и как изглеждат визуално. Ако решиш да сменяш свещите- всички едновременно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3 Отговорено 17 Април, 2022 Старата развалена занима в коша. На който и цилиндър да я сложех, двигателя тресеше, не съм гледал дали записва грешки. Чека направо мигаше постоянно с нея. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 158 #4 Отговорено 17 Април, 2022 При мен стана така и смених само проблемната бобина. Шест месеца след това, замина и втора. Затова смених и всички останали. Извадих късмет, че се случваше в града. Предвид цените, може да минеш и само с резерва в багажника, а пък свещите - поне визуално ги провери 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 17 Април, 2022 Схванах. Благодаря. Ще си потърся и взема. Ще сложа новата да я ползвам, а старата ще иде в багажника за резерв. Ако изгори някоя на цяло да си имам на момента както ми се наложи сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thierry Henry 14 #6 Отговорено 2 Май, 2022 Здравейте, Във връзка с темата за бобината. По същия начин по време на път ми светна лампата и започна да тресе двигателя. Прочетох грешки P0300, 1, 2 и 4. Реглаж на клапани е правен преди 3-4 хил и тогава са сменяни и свещите, дали към бобини да се насоча, чистене на ЕГР пътища или дюза на газовата уредба? Четох и други теми, които предлагат по горните неща. Моля за мнения и съвети. Благодаря ви. Поздрави, Явор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 158 #7 Отговорено 2 Май, 2022 (Редактирано) Превключи на бензин, размени местата на 3-4 и си прочети пак грешките - ама това, ако успееш да запалиш. Или направо си смени бобините, щото колата направо си е казала кое не и е наред:) Редактирано 2 Май, 2022 от I_Yordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thierry Henry 14 #8 Отговорено 2 Май, 2022 (Редактирано) Благодаря ти за отговора, а направо да купя бобини за 1, 2 и 4-ти цилиндър или направо да сменя и тази на третата, или щом работи да не я пипам? Редактирано 2 Май, 2022 от Thierry Henry ГрешКа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 158 #9 Отговорено 2 Май, 2022 Оптималния вариант е 4 нови, но всеки според лъжицата си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #10 Отговорено 2 Май, 2022 Как гърмят три бобини едновременно, много странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thierry Henry 14 #11 Отговорено 2 Май, 2022 @Митко Йотов предлагаш ли друго решение, моля сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #12 Отговорено 3 Май, 2022 Колега с газ си и трябва да си сигурен, че с нея всичко е ОК. С диагностика на живи данни се виждат работата на бобините, иначе предложения всеки може да дава но плаща само един. Колеги минали по този път най добре ще кажат как е най добре да се процедира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #13 Отговорено 3 Май, 2022 Преди 10 часа, Митко Йотов написа: Как гърмят три бобини едновременно, много странно. От скапани свещи примерно или неправилно разстояние на електрода, ако някой капацитет е сложил газови свещи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #14 Отговорено 3 Май, 2022 Преди години имах Random Misfire на Акорда (на 1 от цилиндрите), но това бе само заради закачане на тестера - иначе не подозирах. Бранко ми намести куплунга на бобината и после нямах ядове, но % пропуски бе малък, а и не ми е светел чека, нито други "екстри". Може би е добре от време на време да се закача и проверява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thierry Henry 14 #15 Отговорено 4 Май, 2022 @Митко ЙотовЙотовЙотовЙотоЙотовЙоЙотоЙотовЙотЙотоот Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Thierry Henry 14 #16 Отговорено 4 Май, 2022 Някакъв бъг се получи горе, моля да го изтриете. Иначе да споделя решението на проблема - оказа се бобина на втори цилиндър. Смених я, явно е сменяна още една, а другите 2 са на Денсо, предполагам това са оригиналните. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #17 Отговорено 4 Май, 2022 Така по бива,все пак си е консуматив и няма драма. Лоши свещи или не сменени на време също скъсяват живота на бобината. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #18 Отговорено 5 Май, 2022 Преди 10 часа, Thierry Henry написа: Някакъв бъг се получи горе, моля да го изтриете. Иначе да споделя решението на проблема - оказа се бобина на втори цилиндър. Смених я, явно е сменяна още една, а другите 2 са на Денсо, предполагам това са оригиналните. OEM бобините са ТЕС TC-28A. Явно има повече сменяни при теб. Това не е драма. Аз като трябваше да сменям много се колебаех, ОЕМ бяха почти х3 цената на заместители. За това заложиш на заместител +резерва в багажника. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове