fam 2 #1 Публикувано 2 Април, 2022 Здравейте, За жалост днес при запалване на колата установих, че катализатора ми е бил откраднат.. Бихте ли ме посъветвали кое е най-удачното да се направи в случая- да се търси втора ръка оригинален, закупуване на друг от магазин за авточасти или друг вариант? Също така, ако е закуване на друг- коя марка бихте препоръчали? Благодаря предварително! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 2 Април, 2022 Не, че има значение, но как е бил откраднат? Под колата, на улицата отрязан? Не знам доколко фланците са еднакви за различните катализатори, но и дължината трябва да е точна или майстор трябва да реже/заварява... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel_home 1 #3 Отговорено 2 Април, 2022 Нали тези не ги крадат по принцип?Изпратено от моят Mi Note 3 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #4 Отговорено 3 Април, 2022 Крадат ги, как да не ги крадат. Оригинален втора ръка ще ти е много скъп и не се знае в какво състояние ще е – никой няма да даде гаранция. Моят съвет е да говориш с център за испускателни системи (но проучи кой, за да няма лоши изненади) и да ти препоръчат универсален катализатор. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fam 2 #5 Отговорено 3 Април, 2022 11 hours ago, Pavel_Pavlov said: Крадат ги, как да не ги крадат. Оригинален втора ръка ще ти е много скъп и не се знае в какво състояние ще е – никой няма да даде гаранция. Моят съвет е да говориш с център за испускателни системи (но проучи кой, за да няма лоши изненади) и да ти препоръчат универсален катализатор. Благодаря за отговора, набелязал съм си един сервиз и утре ще се свържа да проуча нещата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #6 Отговорено 4 Април, 2022 Здравейте, Аз закупих колата с липсващ катализатор. Без да изпадам в подробности. Сложих алтернативен много евтин. До скоро бях без проблеми докато не минах технически преглед и не се оказа, че катализатора не е ефективен. Сега мисля по въпроса какво да правя. Щом ги крадат оригиналните вариант да слагам оригинален нов / втора употреба отпада. Съвет за алтернативен катализатор и къде биха ми го монтирали качествено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #7 Отговорено 4 Април, 2022 @Honda JAZZ_2007 и аз се сблъсквам с този проблем. Колата я взех без катализатор. Отидох и ми сложиха универсален - 400 лв. Минах регистрацията в КАТ. След около 5 - 6 к. км. си загубих рег. ном. Пак ми се наложи да минавам през КАТ и греда - не мога да покрия изискванията за изгорели газове. Сложих 20 л. високо октанов бензин и излязох на магистралата. Като се върнах минах прегледа с перфектни показания за изгорели газове. Преди няколко дни минах ГТП. Пак не мога да покрият изискванията за изгорели газове.... Катализатора е навъртял 7 - 8 к. км. Не съм правил схемата с магистралата. Ще пробвам по нататък да направя тест дали ще се получат пак нещата. Може тия евтините да искат малко по - сериозно пържене да влязат в работен режим. А карането в градско да ги задръства или да не може да ги вкара в нормален режим. Интересното е, че не ми е светнал чека на таблото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fam 2 #8 Отговорено 4 Април, 2022 (Редактирано) Каква марка универсален сложи? Редактирано 4 Април, 2022 от kvd74 Не цитирайте предходно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #9 Отговорено 4 Април, 2022 Благодаря за споделената опитност. Не съм питал каква марка е. Доверих се на сервиза. В последствия разбрах че покривал критерия за Евро 2. При диагностиката, след като ми светна чека след една година каране без проблем с този катализатор, на компютъра излезна, че му трябва време за да заработи в режим. При високите обороти май има някакво разминаване. Не ги разбирам тези неща , но май ще ми се наложи. Искам да си платя някъде, и да изчезне този проблем. Трябва да се забрани слагането на стари катализатори. И да се разследват всички Джамбази. Заради тях сме на това положение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 4 Април, 2022 Щом е Евро2, нормално да му е „трудно“ да покрие изискванията. Напълно ок е да се слага универсален, но трябва да покрива евро-категорията на колата, защото изискванията се определят от нея. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #11 Отговорено 4 Април, 2022 @fam не съм питал каква марка е катализатора. Скоро пак трябва да ходя при същия майстор, че ми се появи дупка преди едното гърне. Ако не забравя ще го питам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #12 Отговорено 5 Април, 2022 Дали в BG сте попадали и на варианти за превенция? Нещо от този вид. https://www.lasylife.top/ProductDetail.aspx?iid=230222946&pr=75.88 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #13 Отговорено 5 Април, 2022 Някъде във Фейсбук групите на Хонда Акорд в България, едно момче беше писало, че може да прави нещо, което възпрепятства краденето на катализатора но не беше писал какво точно прави. И не се разви повече този въпрос. Може и да е нещо подобно. Макар, че този щит само ще ги позабави малко Но пък може и да ги откаже 😁 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 5 Април, 2022 (Редактирано) преди 21 минути, Г.Писаров написа: Но пък може и да ги откаже 😁 Ако не търсят точно от този модел, ще ги откаже, на съседната е по-лесно... Редактирано 5 Април, 2022 от JapCar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #15 Отговорено 5 Април, 2022 (Редактирано) Винаги търсят конкретен модел, че и си набелязват колата предварително. Самото изпълнение е бързо, без оглеждане и мислене. Точно там – в набелязването, може да помогне евентуалната защита. Но не съм се ровил и интересувал тъй като съм с афтърмаркет кат и ако някой реши да го краде, добре е дошъл – няма да изкара много лев Редактирано 5 Април, 2022 от Pavel_Pavlov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #16 Отговорено 5 Април, 2022 На 4.04.2022 г. at 16:50, Pavel_Pavlov написа: Щом е Евро2, нормално да му е „трудно“ да покрие изискванията. Напълно ок е да се слага универсален, но трябва да покрива евро-категорията на колата, защото изискванията се определят от нея. Съвет от къде може да се закупи такъв катализатор и къде може да ми го монтират ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #17 Отговорено 6 Април, 2022 Честно казано нямам. Това, което аз направих е да си поръчам от amazon.de с доставка през ggbg и монтаж в сервиз за ауспуси, където знам, че работят кадърно и нескъпо. Но не мисля, че в сервиза продават катализатори, затова не съм препоръчал. Чувал съм добри неща за ем комплект, но бях веднъж при тях за смяна на крайни гърнета и не останах впечатлен от отношение и това, което ми предложиха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #18 Отговорено 6 Април, 2022 Зависи от човека/сервиза с ауспусите. Преди да продам 6-тия си Акорд, му се раздрънча катализатора - натрошена пита. Питах 1 местен занаятчия, намери ми и монтира заместител, приспадна от цената му стария (който му оставих) и така приключих занимавката. Това беше преди 7 години и Акорда още си е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #19 Отговорено 12 Април, 2022 Вижте в ибей или Амазон . Type approved е ключова фраза към търсенето. Така ще ви излязат като резултат болт он вариантите, които са си точно за модела и не им трябва преправяне/ заваряване по тръбите. P0420 също е начална фаза преди да приключи и втората ламбда сонда. Като приключи тотално грешките са P0135 или P0138, ако не ме лъже паметта. При мен беше така. Първо смених катализатора с такъв от ибей. После грешката продължи да излиза ама по рядко и най накрая излизаше в комбинация с p0135 май. Смених и задната ламбда с най евтината нова възможна и нещата заспаха. Вече 4 години ще станат. И катализатора си е добре все още. Много добре за парите си. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове