Jump to content
dandara93

Газов инжекцион Landi Renzo

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Предстои ми газифициране на Хондата (ЦРВ 3 генерация, 2.0 бенцзин, АТ) и за момента съм се спрял на Landi Renzo. Прочетох няколко теми из форума, но всичките са малко стари, затова реших да пусна нова.

В сайтът на Ланди има три основни пакета, които могат да бъдат инсталиране, като конкретният въпрос ми е каква е разлиакта между тези двата:

https://landi.bg/landirenzo-omegas-obd-4-0-висок-клас-газов-инжекцион-за-3-4-ци/

https://landi.bg/landirenzo-evo-obd-висок-клас-газов-инжекцион-за-3-4-цил/

Кой е по-подходящия вариант за моя автомобил, няма да пестя от към средства, така че искам възможно най-доброто. Това ОБД 4.0, кеото чете директно от компютъра на бензина плюс или минус е? Във ЕВО офертата виждам, че компютърът чете ламдба сондата, това означава ли, че при ОМЕГАС не го чете или просто няма нужда да го прави, при положение, че директно се свързва с бензиновия компютър?

Някой който скоро да е преминавал през това и да има прясно мнение за нещата?

Мнения относно марката като цяло ще са ми полезни, но повече ме интересува сервизът в София, където се прави инсталацията, читави ли са и лесно ли се случват нещата при поддръжката след това?

Има ли смисъл от омаслтиел на клапаните и трябва ли да се инсталира емулатор за нивото на бензина?

 

Не съм много запонзат с цялата процедура, а в интернет има много информация, която може да е объркваща понякога, затова всяко мнение ще е от полза. Благодаря предварително!

Редактирано от dandara93

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих взел OMEGAS, инжекторите ми изглеждат като старите и компютъра е алуминиев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът на Ланди в София съм чувал, че е ОК. Но най-добре се обади и ги питай за нашия модел какво препоръчват и на каква цена.

Омаслител не е необходим, но трябва задължително да се настрои до-впръскване на бензин.

Емулатор е добре да се сложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тук са дадени добри газаджии и отзиви за тях,отиди искай оферти.

Колкото е важно газовото и неговите компоненти,толкова и газаджията да ти го настрои и монтира читаво,дори мисля по важен е той.

Омаслител пари на вятъра и не върши работа,емулатор да.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 30.03.2022 г. at 11:10, CARPERA написа:

Тук са дадени добри газаджии и отзиви за тях,отиди искай оферти.

 

Затова питам конкретно за този сервиз, иначе тази тема я гледах, но съм се спрял на Ланди Ренцо и искам мнения за тях.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор не е капризен за газ, стига да е добър майстора.За да показва реално нивото на бензина е добре да се монтира емулатор.Някой беше писал във форума как си е направил емулатор.Той може да се монтира и в последствие.За омаслител на клапаните не съм сигурен, че помага но и не пречи да се монтира.По-важно е да се регулират клапаните чат/пат и да е настроена добре газовата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.03.2022 г. at 11:35, dandara93 написа:

Затова питам конкретно за този сервиз, иначе тази тема я гледах, но съм се спрял на Ланди Ренцо и искам мнения за тях.

Здравей , колега искам да  питам  в крайна сметка сложи ли газов инжекцион Landi . Защото съм се насочил и аз към такъв , и събирам мнения . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

 

Аз съм с ЦРВ 3-та ген. и  сложих газов инжекцион Ланди Ренцо ЕВО ОБД преди около месец.

Мислих да я сложа в сервиза им в София, но в крайна сметка закарах колата в Пловдив, защото излезе свободен час.

Монтажът е чист, изпипан и клапаните регулирани.

Колата върви много добре. 

Със заредени 40л., минавам около 350 км, което за мен е добър разход.

Не съм слагал омаслител, защото мнението на сервиза съвпада с мненията във форума, че не е необходим при реглаж на клапани на 20 хил. км. 

Редактирано от i.v.kostadinov7
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...