Jump to content
Robben

Хондата чат пат при свободна в движение губи обороти и гасне

Recommended Posts

Колеги, възможно ли е от туй нещо Хондата чат пат при свободна в движение да губи обороти и да гасне? Подлежи ли на някакво лепене или увиване или директно към магазина да се насоча😀 

IMG_20220220_135048.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е от това... Когато смуче въздух преди дросела, не влияе..., все едно дали смуче от там или през възд. филтър. 

Когато смуче въздух някъде след дросела, тогава вдига оборотите на пр. ход...

Все пак навий някаква лента временно, да се убедиш, преди да го сменяш...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лепил съм го с лейкопласт. Голяма простотия. Смених го после с нов понеже ме дразнеше как изглежда. С годините си се пукат. Но проблемът със сигурност не е от там. Може да е от дросела. Изчистете го и вижте. Ако има iacv , също да се почисти. После обучение на празен ход. Ако има газ и го прави само на газ, значи при газаджията.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е възможно .  ТОВА  ще ти свърши работа временно.

     

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
51 minutes ago, ivailopp said:

Лепил съм го с лейкопласт. Голяма простотия. Смених го после с нов понеже ме дразнеше как изглежда. С годините си се пукат. Но проблемът със сигурност не е от там. Може да е от дросела. Изчистете го и вижте. Ако има iacv , също да се почисти. После обучение на празен ход. Ако има газ и го прави само на газ, значи при газаджията.

Дросела е чистен, газаджията каза, че всичко точно, просто колата държала ниски обороти. На кар сканера ги показва около 600- 620, понякога падат и малко под 600. Гасне рядко, веднъж в седмицата примерно, само при едно положение-при натиснат съединител, преди смяна на предавка от 3та на 2ра най-често. Доста дразнещ проблем

Тоя iacv къде се намира? Колата е 7ца, 2.0 2003

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем преди години на Омегата. Беше се закъсал и имаше същите симптоми, с такава лента реших проблема година и повече с тази разлика, че лентата която сложих беше щатска и то професионална за спиране на течове по Вик канали и струва три пъти повече от тази на линка.

Екуто на колата си търси стойности около 5/8/10 кг което е нормално да дърпат цилиндрите през филтъра и в един момент въздуха му идва в повече и то се опитва да коригира оборотите със затваряне на клапата но не мога да си спомня преди дебитомера ли беше или след  самото скъсване.

Колега при теб може и да не се оправи но затвори отвора.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Robben написа:

....просто колата държи около 600- 620, понякога падат и малко под 600.        Колата е 7ца, 2.0 2003

Моята е същата, но 2007-ма.

Винаги ли са ти били толкова оборотите?  Моите са около 620, но никога не гаснела. Въпреки,че май са в норма за този двг., на мен ми се виждат ниски, но няма начин да се вдигнат. Не ми пречат, стабилни са, но имам нещо, което не ми харесва и мислех, че е заради ниските обороти. При тръгване, оборотите падат и някак си няма мощност, за да не угасне, трябва да го правя с повече газ. Мислех, че си внушавам, когато минах от дизеловата Хонда на тази, но не, карам всякакви бензинови и там го няма...

Може и съединителя да зацепва рязко и да прави това падане на оборотите, имам съмнения и в него, защото при тръгване на голям баир, притреперва...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на бензин, на газ-толкова си ги държи. Стабилни са, не играят. Със съединителя мисля, че няма проблеми, освен скърцащия педал. Факт е обаче, че откакто почна това гаснене, то се случва само при натиснат съединител, може би една идея по-продължително преди намаляне, което не знам каква роля играе.... Свещите са нови от Бултрако, кабелите също. Бобините са ок, клапаните регулирани наскоро, филтрите-газов, въздушен, маслен на около 3к км. Дросела е изчистен... Единствената нередности, която открих, е въпросния скъсан маркуч... Утре ще го увия с това, дето колегата по-горе постна, докато намеря здрав и ще видим какво ще стане. Като има развръзка ще напиша какво е станало. 

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Robben написа:

Факт е обаче, че откакто почна това гаснене, то се случва само при натиснат съединител...

Натиснат съединител отделя кол. вал от първичния вал на ск. кутия и това не може да е причина. 

Единствена връзка може да е стегнат лагер на съединителя и при натискане натоварва двг., но пък трябва да се чува шум при натискане (не знам какъв е лагера, само теоретични разсъждения).

Само в движение ли става или и при натискане на място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в движение. И много рядко-веднъж в седмицата примерно. А тоя въздуховод пише, че е за  2.4, дали е съвместим с 2.0? https://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/28196-vzdukhovod-17228raaa00-gpphd000-honda-accord.html

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, JapCar написа:

Въпреки,че май са в норма за този двг., на мен ми се виждат ниски, но няма начин да се вдигнат.

При теб за 12-14 минути някъде може да се вдигнат на колкото искаш.

 

Колкото до проблема на колегата, ако не го прави на бензин това нещо, да ходи при газаджията. То винаги при газаджиите няма проблем, все е от нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jijane написа:

При теб за 12-14 минути някъде може да се вдигнат на колкото искаш.

Добре, кажи нещо по въпроса...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си с електрически дросел. Флашва ти се колата, като само се променят оборотите на празен ход и така. Самото флашване е 12-на минути. То и на колегата може и така да стане, само трябва да погледна, нищо че дросела му е с тел. Само ми трябва софтуерната версия на компютъра.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jijane написа:

Ти си с електрически дросел. Флашва ти се колата, като само се променят оборотите...

Да но аз не мога да го направя, а съм в Англия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JapCar , у цел Бристол нема начин да нема начин!

Само трябва да намериш правилния майстор. Ако знаеш, къде се събират местните бойрейсъри, питай ги, къде си правят колите, например. Със сигурност знаят, кой се занимава с Хонда. Недей да ходиш в Хонда дилър, ще ти съдерат кожата.

 

Когато купувах моето CR-V, двг се форсираше сам на неутрална, от 750 до 2000. Беше от дросела и дилърът го оправи. Имаше сервиз със МОТ бей в малко градче и продаваше коли между другото. Правеше колите на бойрейсърите.

 

п.п. Като търсехме Акорд за съпругата ми попаднах на страхотен Хонда фен. Има сервиз и каза, че от 40г кара, и ремонтира само Хонда. На паркинга имаше 20-ина Хонди, половината за продаване. Купихме нейния Акорд от българин в Уестън-с-мер.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Krasi-mir написа:

@JapCar , у цел Бристол нема начин да нема начин!Само трябва да намериш правилния майстор.

Е, не ми се занимава вече, малко карам и не е голям проблем... По- скоро влагата вътре, пт която се оплаквам от самото начало... :)

А при  дилъри никога не ходя... Преди месец бях там за рикол, за втори път сменят пасажерската възд. възглавница... А приемчиците обикновено са технически некомпетентни- питах дали има по- нова версия на софтуера, каза, че няма без да разбере много какво питам... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
преди 10 минути, JapCar написа:

... за втори път сменят пасажерската възд. възглавница ...

Я кАжи, пита ли ги, защо те викат за втори път? Аз вече трето писмо получавам за втори рикол на CR-V-то, ама нещо не ми се занимава. Първият път, преди 6г., (уж) оправиха възглавницата и копчетата за стъклата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, JapCar написа:

Да но аз не мога да го направя, а съм в Англия...

Можеш, но не знам дали си струва инвестицията. Айде железото за флашване може и да го заемеш, но пък софта трябва да си го купиш и не си струва само за един път, че не е никак евтин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Krasi-mir написа:
  Скрий съдържанието

Я кАжи, пита ли ги, защо те викат за втори път? 

 

Не съм питал, дълго бях е БГ и през това време имаше няколко писма...

Какво занимаване, обадих се букнах ден/час и отидох...по-малко от час работа.

Не съм го мислил защо е, но ако стане беля и застрахователите почнат да разследват, мога да изляза виновен, че не съм го направил и да анулират застраховката... Нали са узаконени измамници и основните им грижи са, как да не платят или да е по-малко...

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, jijane написа:

Можеш, но не знам дали си струва инвестицията.

Разбира се, че не си струва... защо да го правя за следващия собственик... :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, малко информация по проблема. Отидох при друг газаджия- гледа колата на място, возихме се 20ина минути, после пак на място и до колкото разбрах е имало  проблем със сместа(не разбирам нищо по темата). Оправи настройките и засега колата се държи добре-няма го това пропадане на оборотите до 500, че и по-ниски, както преди се случваше  и сега държи една идея по-високи обороти( беше почистен и дросела, без да се сваля, и стъпковото моторче). Между другото, дросела сега има ли нужда от някакво обучение( оборотите не играят, колата се държи като преди почистването)?

А въздуховода го намерих само в една морга от всичките обяви в нета, поискаха ми 80лв., което ми се стори абсурдно. За оригинална част цената беше 120лв. Отидох в косер, цената е 50лв, с отстъпката го взех за 40. Китаец предполагам, но най-вероятно ще изкара повече от някой втора употреба. 

 

Редактирано от Robben
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко инфо да дам за поведението на колата след манипулациите преди 1 седмица и изминати от тогава 150ина км. Някой колега ако му се появи подобен проблем, може би ще му е полезно. 

Клип 1 е преди да се прави каквото и да е, 2рия е от днес. 

След настройките на газта, чистенето на дросела със спрей, без да се сваля, и стъпковото, също със спрей, оборотите на колата не са пропадали досега и не е гаснала. 2-3 дена имаше леки аномалии- стабилни обороти, но при изключване от скорост въпросните се вдигаха на 1500, че и малко отгоре, без значение дали колата се движи с 30км. в час или 80 да речем. При спиране се нормализираха. При тръгване и натискане на съединителя отново нагоре. Това при студен и топъл двигател. В момента това се наблюдава само на студен двг. Като загрее държи около 1000, без значение дали се движа с 50 или 120(пробвах я с различна скорост). Не знам дали е нормално, извънградско може би да, но за градска скорост под 50км.ч надали. Чудя се дали не тече някакво самообучение, може би като се навъртят още километри ще си проличи. 

Да кажа и за прословутия въздуховод. Косерския- 2 броя, не стават-откъм въздушния филтър е една идея по-тесен и не влиза. Сега съм писал на бултрако и чакам да ми кажат цената. В Евро 07 ми казаха 165лв.  за оригинален. В един друг сайт 120, също за оригинален. Сега чакам бултрако и най-добрата оферта ще спечели😀

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ако колата е фейслифт след почистване на дросела е необходимо обучение, сама надали ще си регулира оборотите. Ето алгоритъм, с който да пробваш да се справиш сам.

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/01/SEA3E01A20336124601BART10.HTML

 

http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-въздуховод-honda-accord-vii-vzd-168?filter_name&fbclid=IwAR3PVvDKoOl4p6Yc7HvyXXv-_Ogq9q_Q369S38g-ZvTQLd7J49XvR6a7GaE

Я прозвъни тези за цена на въздъховода.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е фейс, 2003 е.

Тия съм ги пропуснал, утре ще ги преслушам 😀 Мерси, колега 👍

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...