Jump to content
Dachev

Автоматична скоростна кутия загуба на задна

Recommended Posts

Мда, тишината по темата след последния пост преди месец леко ме притесни, но предположих, че ремонтът е бил в изпитателен срок. Еми освен да поздравя отново за ентусиазма и да пожелая дълги километри в които колегата да ни държи в течение. Отново да кажа, Акорд 6 за мен си остава един невероятен автомобил откъм надеждност, пътно поведение, комфорт и връзка човек-автомобил. Моят е на 250000км от които 100000 навъртяни от мен, от които последните 5000 на 3 скорости( без буксуващата 2ра)+ една задна в ръчен режим на автомата и продължава да ме изумява. Невероятно балансиран и тих мотор (2.0) все едно се качвам в електричка като сляза от CRV-то. Ще видим колко ще устиска кутията още преди да се разпадне.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Dachev, кажи сега на какъв адрес да ти изпратя и моята кутия  . При мен има проблем само втората, мисля, че е О пръстен.
Тегава работа е ремонта на кутията. Ако сега пак правим, сигурно ще е няколко пъти по-бързо, защото ние всяко нещо виждахме за първи път и разучавахме какво е и каква е функцията му.
Най вероятно е възможно за един ден да стане целият ремонт, при условие че има всички части налични под ръка.
По разни сервизи видях ценова листа на ремонт на кутия. Беше около 500 лв. Може вече и да си дигнали цените. Но звучи справедливо. Гарнитури (включват о пръстени и семеринги) и фрикциони струват общо 400 лв. Масло поне 300 лв. Това са минималните разходи, не включват демонтаж и монтаж на кутията.
А относно твоя проблем, а и на колегата отгоре е подобен, може да се измери налягането на втори съединител. Ако има налягане, поне ще е ясно, че не е О пръстен, а износени дискове. Като цяло странно ми звучи износване фрикционните на втори и първи съединител, защото моите на практика имаха минимално и дори нямаше нужда да се сменят. Както и не ги смених с изключение на 1-2, защото ми попаднаха стари с по малко износване.
При всички случаи си струва сваляне почистване и проверка на соленоидите, защото не е трудоемко. Може съвсем случайно да се оправят нещата само от там.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Соленоидите съм ги свалял и чистил. Най-вероятно няма нужда да се сменят дискове, защото не приплъзва, просто удря, ако оборотите не са достатъчно високи, което определено сочи към ниско налягане. От доста време я карам така, просто или натискам до над 3к, при което включва на втора с меко бутане или отпускам педала малко преди 3к и тогава включва на "заден фон" на втора. Не е болка за умиране, просто ми се иска да включва нормално. А, кутията има кой да я свали и монтира. Сега обаче се боря с друг проблем - от няколко дни пали след много дълго въртене и двигателя върти като луд. Компресията е над 13.5 на цилиндър, така че... Ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Градски tonywoolf, не искам да те отчайвам, но и моята втора скорост така влизаше с удар докато накрая започна да влиза неусетно и също така да излиза неусетно при повече газ. За паленето имам един работещ комплект дистрибутор Hitachi, който може да метнем за проба. Бях го взел за plug & play докато си ремонтирам семеринга на моя, да не оставам без кола. 

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паленето се оказа газовото. Втората влиза меко на по-високи обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/16/2022 at 10:29 PM, ceco_accord said:

Ниското налягане води до некатегорично притискане на пакетите фриксиони и дисковете с феродо са се ошлайфали, а прахоляка е затлачил каквото може.

Това нещо със смяна на маслото би ли могло да се поправи? Ако е направено навреме? Да кажем на 3 пъти е сменено маслото в рамките на 500 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото от прахоляка е останало в маслото, ще изтече с него, а другото се е отложило във вътрешния филтър.

За да излезе и част от него, кутията трябва да е добре загряла, а това което остане, се молиш да не тръгне на съсиреци и да заседне другаде.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само минавам да кажа, че две години след ремонта и 32 000 км, скоростната кутия е още жива и работи нормално. Не съм отварял никакви соленоиди от последния път споменат в поста.
Не съм правил и никакви ремонти на автомобила, освен един - първият електрически. Спря да върти вентилатора на климатизацията в купето. Установих, че е изгоряла една термозащита на управлението на скоростите на вентилатора на купето. Само я замостих, защото не ми се даваха 250 лв за нова оригинална част и си тръгна пак управлението. Има ги в Aliexpress за 45 лв с доставка, ако на някой му трябва.
Автомобила мина преди два месеца 400 000 км. Всичко му работи без проблеми и за сега нямам желание да се разделяме.

Гледам, че много упостяха постовете по модела. Или са останали много малко или не се развалят?!

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.06.2022 г. at 21:10, Dachev написа:

реалността е друга - колата е 23 годишна и пазарната и стойност е много ниска.

 

Как сега да оценим ситуацията? Колата е още по-стара в момента, трябва пари да даваш да се оттървеш от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...