purkinie 16 #1 Публикувано 27 Януари, 2022 Здравейте колеги. От 2 месеца карам въпросната кола и имам питане . Колата е купена от частно лице, което я внася от Италия и я кара четири ми години в България. Още като я регистрира с български номера я обслужва и сменя комплект съединител с маховик през 2017 година . Според фактурата която прилага колата е била на 175 000 км (цената на всичко е 2100 лева). Аз след като я купих ( на 230 000км ) смених горна и долна помпа на съединителя както и нова течност за помпите. Така карах два месеца и днес забелязах,че като искам да ускоря на 4 скорост ( колата е с ръчни скорости) след 2400-2500 оборота се получава едно приплъзване? Оборотите много бързо се увеличават с настъпването на педала на газта, но скоростта не се увеличава . Забелязах, че и съединителя отделя много от горе ( това го разбрах след като спрях на една стръмна улица и загасих колата - само леко докоснах съединителя и колата тръгна сама? Възможно ли е да е от горната помпа? Тя регулира ли се? П.С. Това ми е първият сблъсък с дизелова кола. Не чувствам никакви индикации за заминаващ съединител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 27 Януари, 2022 Ако е сменян съединителя няма как за толкова малко км да е заминал. Масло има и в скоростната кутия което може да е на 230 хил км,познай каква чернилка е вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #3 Отговорено 27 Януари, 2022 А да знаеш дали е тунингована софтуерно на 170 коня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #4 Отговорено 27 Януари, 2022 От книжката с която разполагам за обслужване на колата ( имам й някакво доверие) е записано че на 178 000 км заедно със смяната на съединителя е сменено маслото на скоростната кутия с Ravenol MTF -2 75W 80. От собственика знам че е премахнал DPF филтъра ( две диагностики от двама различни майстора потвърдиха това) , но не ми е споменал да й правел ремап. Изключвам да има някакъв тунинг ( щото е много тромава ). Има ли някакъв тест с който да разбера дали съединителя си заминава? Регулира ли се горната помпа? Нормално ли е да отделя много отгоре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #5 Отговорено 27 Януари, 2022 Съединителя, може да замине и за 2 х.км. - въпрос на желание и умение ... Щом оборотите се увеличават бързо, а скоростта не, почти сигурно си за съединител. Този тип съединител, е саморегулиращ се и отделя на едно и също място. От както я караш ли е така, или от скоро го прави това ? И за 2100 лв. едва ли я е обслужил цялостно, в това число и смяна на комплект съединител и маховик. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #6 Отговорено 27 Януари, 2022 преди 32 минути, purkinie написа: Има ли някакъв тест с който да разбера дали съединителя си заминава? Има много тестове, но са за хора, които разбират какво правят. Така че, един доброжелателен съвет: Отиди в компетентен сервиз и не се надявай във форума да получиш клавиатурна диагноза за този проблем. Всички подобни опити ще те вкарат в по-голям филм и разходи. Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #7 Отговорено 27 Януари, 2022 преди 57 минути, Emicha написа: Съединителя, може да замине и за 2 х.км. - въпрос на желание и умение ... Щом оборотите се увеличават бързо, а скоростта не, почти сигурно си за съединител. Този тип съединител, е саморегулиращ се и отделя на едно и също място. От както я караш ли е така, или от скоро го прави това ? И за 2100 лв. едва ли я е обслужил цялостно, в това число и смяна на комплект съединител и маховик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #8 Отговорено 27 Януари, 2022 (Редактирано) За 50 хил км да скапиш съединителя егати зверското използвате,трябва да дърпал каравана с 4 човека вътре ,или ремарке претоварено,и това всеки ден. Или.да са сложили нещо тотално менте. Редактирано 27 Януари, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1238 #9 Отговорено 27 Януари, 2022 Преди 1 час, purkinie написа: Ми чудесно, аз бих звъннал на телефона в Стара Загора и бих попитал това дали отговаря на истината и имало ли е гаранция тяхното изпълнение. Аз лично се съмнявам този лист да отговаря на истината. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 27 Януари, 2022 (Редактирано) Преди 2 часа, purkinie написа: Ми това листче (фактура както казваш), какво трябва да ми говори? Виждам една цена от 1000 лв. и тя е обща/крайна, за части и труд. Та какво са смвнявали за тази цена, можеш и сам да си отговориш. Редактирано 27 Януари, 2022 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #11 Отговорено 27 Януари, 2022 (Редактирано) Емич, листчето/фактура/ изглежда оригинално.: 500лв. комплект съединител, 1400лв. маховик, 200лв. труд. После 1100лв. аваносово платени и 1000лв. окончателно плащане. Не е ясно марката на маховика и съединителя, вероятно са Лук, но е възможно и на 50хил. км. да приплъзва . Редактирано 27 Януари, 2022 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #12 Отговорено 27 Януари, 2022 Какво не ви харесва? Фактурата изглежда нормално, има си рамата. @purkinie Колега имай предвид, че може да не е изпълнен монтажа читаво. При мен бяха пилили вала нещо да напасват. Чувал съм за монтиран наобратно феродов диск. Общо взето циганска работа. И между другото 200 лв е много ниска цена. Читавите сервизи вземат повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #13 Отговорено 27 Януари, 2022 Въпросната ф-ра, така е написана, както предполагам е сменен и съединителя 😏. Ама е изкарал около 50 хиляди, все пак. Колега, можеш да пробваш да оправиш евентуално нещата, с реглаж на педала (при смяна на въпросния комплект, понякога се налага такава операция). Има писано по въпроса във форума, та потърси в темите, че не се сещам къде беше писано. Ако открия някоя тема, ще ти я кача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #14 Отговорено 27 Януари, 2022 преди 1 минута, Emicha написа: Въпросната ф-ра, така е написана, както предполагам е сменен и съединителя 😏. Това да, все пак някаква жена я е писала 😂 Обаче сега забелязах, че в печата им пише Authorised honda service 🧐 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #15 Отговорено 27 Януари, 2022 Да Ай ем ей ЕООД се води нещо като официален шоурум и сервиз на Хонда. 2010г. е открит, сега не знам дали още е така. Би трябвало да знаят как се сменя съединител, но знае ли човек.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #16 Отговорено 27 Януари, 2022 (Редактирано) http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4h.htm Редактирано 27 Януари, 2022 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #17 Отговорено 28 Януари, 2022 България за схемата. Ще си проверя педала , надявам се да излезе от него. П.С. Мисля че сумата 2100 е достатъчна за смяна на комплекта в сервиз - 1500-1600 да е комплекта и 500-600 лв смяната ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #18 Отговорено 28 Януари, 2022 И така, благодарение на схемата след регулиране на педала ( по точно буталото на горната помпа) проблема се отстрани. Сега се форсира без да приплъзва съединителя, да видим до кога? Може да е полезно за някой . Благодаря Ви за насоките! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #19 Отговорено 28 Януари, 2022 Хубаво е, че от "операцията" има ефект. И регулирал си педала, а не буталото на помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове