Jump to content
Redman

Honda Accord 8 2,0 автомат динамика

Recommended Posts

Не е фрапантна. Очаквах повече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Акорд 7 / 2,4 е по-лек и макар 190 коня, се усеща по-динамичен от Акорд 8 / 2,4 / 201 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид между акорд 8 2.0 и 2.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, разбрах те.

Може би си свикнал с въртящия момент на дизеловия Акорд 7 в ниските обороти, но при бензинките удоволствието е по-високо.

Акорд 8 имат и автоматик с дизел, за разлика от 7-мака.

Може да пробваш и дизел 8 АТ, не е задължителнода "изтеглиш къса клечка", а и поне няма съединител и маховик. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а не, обичам бензинките. Дизела не е лош, ама предпочитам бензин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, "фръгай му газ тогай", на него обороти му дай!

Автомата работи еднакво, просто на дълъг път 2.4 е по-удобен за каране, защото не винаги ще го "изцеждаш", но и 2-ка да вземеш, пак АТ ще му помага чрез десния педал да скочи от 2 на 4 хил. оборота за да изпревариш сравнително прилично.

В крайна сметка тази маневра е сбор от обстоятелства и фактори, и "задкормилното устройство" е решаващо. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така ще да е. Скоро ще се похваля. Не съм се женил за нея. Ако почне да не ми уидисва, варианти много.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава ти да пробваш само "легендарната 3.5  черешка на тортата".

Тази с червения салон (в Мобилето) е на съфорумец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Redman написа:

Имам предвид между акорд 8 2.0 и 2.4

  Същото казват и Autobild.

Колега, нищо не може да замени турбината и тя винаги ще ти липсва но се свиква. За сметка на това ще забравиш сервизите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа че колата е повече от приятна. Благодаря на всички изразили мнение.

В съпоставка с 2.4 автомат разликата не е фрапантна.

Сега едни зимни гуми и атакуваме:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е фрапантна разликата. Аз това писах по-нагоре саркастично за умрелите коне на 2.0. А и с 2.0 ще постигаш много приятен разход, особено на дълъг път, джобът ти ще ти благодари многократно.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Redman написа:

 Благодаря на всички изразили мнение.

И да се похвалиш какво взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акорд 2.0 АТ комби

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми честита да ти е и да те слуша и вози безпроблемно!

Не знаех че търсиш комби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Redman написа:

акорд 2.0 АТ комби

Коя година и какви са километрите и?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.12.2021 г. at 15:11, Krasi-mir написа:

Края на 2009 180000 . Приятно съм изненадан. Не мога да си контактна телефона. Навигацията за България я няма. Обаче съм много приятно изненадан от колата. Като малко дете съм;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За телефона ще ти кажа по нататък, за сега я опознай за да се напаснете по бързо защото идва кофти сезон и трябва да и знаеш възможностите, бъди внимателен и от мен честито.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Стандартен размер за тоя модел 215/50/17 или 225/50/17 е?

По принцип джанта 16 става ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/50R17, но може и с 16-ки да се кара(215/60R16)

Със здраве да си я ползваш!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият 2.0 Акорд 8 е най-лек отпред и му дават по спек. 205 60 R16 92V, а и с по-теснички гуми ще върви по-лесно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали ще влезнат тия джанти, дали няма

 да опира спирачния апарат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоес, тямаш сет 16-ки?

Отзад стават, но се пробва отпред и то не с какви да е 16-ки джанти. Ако не са оригинални и са с по-широки напречно спици, по-малкото ЕТ помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават.И трите размера стават

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16ки стават без проблеми.
Вземи си оригиналните джанти на Акорд 8. Размера на гумите е 215/60/16. Само недей да правиш грешката да сложиш 215/55/16, който е масовия размер и е по-евтин от тези на /60, защото комбито изглежда малко смешно с такъв размер.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 8 е с изявени вежди на калниците, а и купето е голямо, та изглежда прилично чак на 225 45 18, или 225 40 19 (с ЕТ на джантите 45 или 40), но пък няма улици за такива красоти, а и зимни гуми се карат 4-5 месеца - преживяват се "малките крачета".

215/55/16 са малки като диаметър.

205/60/16 са ок и има много артикули.

215/60/16 също са ок но артикулите са по-малко.

Важен е и тегловния индекс, за да не се окаже че е по-нестабилна колата, или пък вози твърдо въпреки височината си!

От 205 има тегловен 92 и 96, а за 215 той е 99 или 103 - което вече са бусови гуми.

Със скоростния индекс е по-лесно - 2.0 не е бръз, та и Н му е ок.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София и се колебаеш и нямаш 16ки джанти за тест, пиши ми. Имам свободни, мога да изкарам една за проба.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е. Този теглич ще го ползваш ли?

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще;) имам за акорд 7 теглич

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задният парктроник трябва да е изключен от бутона тогава и го губиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое губя? Парктроника ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Да не би да работи? 

А горната лайстна от Алито може да си я поръчаш, имаше и тема за нея може да потърсиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми работи си парктроника. Само отпред не. Явно е сменяна бронята и не са сложени датчиците

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа че акордчето е чук. Има си ряз и никак не е мудна. В стравнение с Авенсис същия мотор автомат, Акордеона е изтребител! Окачването е малко твърдо но доста стабилно на пътя. Майстора каза че рейката е тръгнала, почуква, аз в интерес на истината не я чувам, но щом е казал все някога ще я чуя. Предполагам че се рециклира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една втулка се сменя, мога да помогна, имам човек който може да ги прави. Моята втулка я търкалям вече няколко години в багажника, още не съм за нея.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда Акорда пожелавам много безаварийни от Белгия е внесена нали? Относно динамиката моята е като изтребител, залепя ме за седалката като натисна газта... :thumbs1:;)

16.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Белгия е. Да приятен автомобил. И запазен. Оказва се обаче че има проблем с блутута и микрофона. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?

E6F6B2D0-D491-443D-8BBE-81BFBF28FA6F.jpeg

55CEBEA9-233E-4C34-AF24-E6AB3EE5C674.jpeg

53ED6302-EF1A-4F5F-87BC-0D3D35046384.jpeg

Редактирано от Redman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/15/2021 at 4:32 PM, Redman said:

Само да кажа че колата е повече от приятна. Благодаря на всички изразили мнение.

В съпоставка с 2.4 автомат разликата не е фрапантна.

Сега едни зимни гуми и атакуваме:)

Честито и много безаварийни км.

Хубаво е да направиш опресняване на маслото на автомата,само с Хонда такова.

Смени външния филтър на автомата ако имаш такъв при бензинов мотор,да кажат колегите с този мотор.Повечето сервизи че дори и Бултрако незнаят за него.

Ако е бензиновия мотор,чудесно се газифицира,като не губиш нищо от динамиката му.

Клапаните  на бензинов мотор знаеш че се проверяват и регулират.

Карай колата малко с повече с газ,автомата е адаптивен,и ще разбере че на я кара пенсионер,ще живне автомата.

От общите поръчки тук в форума може да си набавиш много масла и течности на добри цени.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, CARPERA написа:

Честито и много безаварийни км.

Хубаво е да направиш опресняване на маслото на автомата,само с Хонда такова.

Смени външния филтър на автомата ако имаш такъв при бензинов мотор,да кажат колегите с този мотор.Повечето сервизи че дори и Бултрако незнаят за него.

Ако е бензиновия мотор,чудесно се газифицира,като не губиш нищо от динамиката му.

Клапаните  на бензинов мотор знаеш че се проверяват и регулират.

Карай колата малко с повече с газ,автомата е адаптивен,и ще разбере че на я кара пенсионер,ще живне автомата.

От общите поръчки тук в форума може да си набавиш много масла и течности на добри цени.

Благодаря! Това с автомата го усетих:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...