Jump to content
edc

Климатик => климатроник

Recommended Posts

Не знам много ли е тъп въпросът ми...

Моята е с климатик, а ми се иска да е с климатроник. (Другата ми кола е климатроник и ми е много по-удобно, без непрекъснато да настройвам нещо..)

Възможно ли да стане конверсия от климатик към климатроник?

Достатъчно ли е да се смени само управлението?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не, естествено. На един климатик когато смениш дистанционното става ли инвертер.

С климатик е по удобно според мен от колкото с климатроник защото шанса да влезнеш в бокса и да останеш дълго време без него е по малка. Това с посоки и зони са си ала-бала за пари, но пък каква фира дават само. Имам кола с климатик и такава с климатроник та не ти пиша през главата си. Не съжалявай, екстра си си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроникът наглася температурата вместо теб. Дори да можеше, представи си колко пари би струвала конверсията и дали си струва да я платиш, за да те отмени в тази ти роля.

 

А какво е това ЦР-В 2.0 (демек европейско) с климатик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СРВ-3 ген. с климатик.....??? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с уж климатроник и пак постоянно я ръчкам, ощо взето другаря англичанин и мексиканец и тем подобни където ги сглабят са го сложили да върши работа не е мислено много за удобство а и топлото идва след 10-ина километра а при по-студено време и повече. Общо взето всички сме с климатик ама имаме врътки с градуси, които тъпия софтуер не ги отчита за него има само под и над 18 градуса даже и тогава реакциите са му доста неадекватни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория концепцията на системата е еднаква, но в различните модели все пак има разлика заради вътрешния обем на купето и съответната и производителност.

Аз примерно съм си доволен. Ползвам само АУТО бутона, а градусите целогодишно стоят на 25. В редки случаи (когато внасям влага) цъквам обдухване на предното стъкло (но за 5-6 сек.) и после пак минавам на ауто, защото се чува шум от дефлекторите на джама. Другото напълно устройва мен и спътниците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, edc написа:

Ами това си е климатик ...

А това е Климатроник .

За управлението ми е ясно. Аз проявих интерес към това що за птица е твоята кола.

 

Преди 3 часа, edc написа:

И мисля да сложа нещо ТАКОВА , ама дали ще стане....???

Не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да греша, но мисля, че разликата не е в компресора или тръбната инсталация.

Цялата работа май се върши от управлението, което коригира положението на клапите за въздуха (не на решетките/духалките).

Температурата в купето се отчита от сензор в управлението. А данните за управление на температурата на входящия в купето въздух се взимат от датчици в левия и десен въздуховоди (или някъде там). Според тези данни се затварят/отварят в различна степен клапите, вкарващи въздушен поток от радиатора на парното или от радиатора на климатика. Което при климатика се прави от врътката топло/студено.

Нещо такова.

Смятах, че някой вече е пробвал това "упражнение"...

 

//едит

Honda_Z @,

Простичка, семпла, сива колица, от Германия...

Редактирано от edc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресор, радиатор, тръби, изпарител - всичко е еднакво. Разликата е само в ел. инсталацията и управлението + 3 датчика (за вътрешната температура, за външната и датчика за слънце, който обикновено е в средата на таблото точно под стъклото). Не съм го правил на ЦРВ така че не знам дали може да стане без да се сваля цялото табло. На сивик 6г става без да се сваля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в процес на тест е . за сега работи повече от добре

IMG_20220203_141809.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен функцията на две зони?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...