edc 0 #1 Публикувано 8 Декември, 2021 Не знам много ли е тъп въпросът ми... Моята е с климатик, а ми се иска да е с климатроник. (Другата ми кола е климатроник и ми е много по-удобно, без непрекъснато да настройвам нещо..) Възможно ли да стане конверсия от климатик към климатроник? Достатъчно ли е да се смени само управлението? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #2 Отговорено 8 Декември, 2021 Е не, естествено. На един климатик когато смениш дистанционното става ли инвертер. С климатик е по удобно според мен от колкото с климатроник защото шанса да влезнеш в бокса и да останеш дълго време без него е по малка. Това с посоки и зони са си ала-бала за пари, но пък каква фира дават само. Имам кола с климатик и такава с климатроник та не ти пиша през главата си. Не съжалявай, екстра си си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3 Отговорено 8 Декември, 2021 Климатроникът наглася температурата вместо теб. Дори да можеше, представи си колко пари би струвала конверсията и дали си струва да я платиш, за да те отмени в тази ти роля. А какво е това ЦР-В 2.0 (демек европейско) с климатик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #4 Отговорено 8 Декември, 2021 СРВ-3 ген. с климатик.....??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edc 0 #5 Отговорено 9 Декември, 2021 Ами това си е климатик ... А това е Климатроник . И мисля да сложа нещо ТАКОВА , ама дали ще стане....??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #6 Отговорено 9 Декември, 2021 Моята е с уж климатроник и пак постоянно я ръчкам, ощо взето другаря англичанин и мексиканец и тем подобни където ги сглабят са го сложили да върши работа не е мислено много за удобство а и топлото идва след 10-ина километра а при по-студено време и повече. Общо взето всички сме с климатик ама имаме врътки с градуси, които тъпия софтуер не ги отчита за него има само под и над 18 градуса даже и тогава реакциите са му доста неадекватни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #7 Отговорено 9 Декември, 2021 На теория концепцията на системата е еднаква, но в различните модели все пак има разлика заради вътрешния обем на купето и съответната и производителност. Аз примерно съм си доволен. Ползвам само АУТО бутона, а градусите целогодишно стоят на 25. В редки случаи (когато внасям влага) цъквам обдухване на предното стъкло (но за 5-6 сек.) и после пак минавам на ауто, защото се чува шум от дефлекторите на джама. Другото напълно устройва мен и спътниците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #8 Отговорено 9 Декември, 2021 Преди 3 часа, edc написа: Ами това си е климатик ... А това е Климатроник . За управлението ми е ясно. Аз проявих интерес към това що за птица е твоята кола. Преди 3 часа, edc написа: И мисля да сложа нещо ТАКОВА , ама дали ще стане....??? Не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edc 0 #9 Отговорено 9 Декември, 2021 (Редактирано) Може да греша, но мисля, че разликата не е в компресора или тръбната инсталация. Цялата работа май се върши от управлението, което коригира положението на клапите за въздуха (не на решетките/духалките). Температурата в купето се отчита от сензор в управлението. А данните за управление на температурата на входящия в купето въздух се взимат от датчици в левия и десен въздуховоди (или някъде там). Според тези данни се затварят/отварят в различна степен клапите, вкарващи въздушен поток от радиатора на парното или от радиатора на климатика. Което при климатика се прави от врътката топло/студено. Нещо такова. Смятах, че някой вече е пробвал това "упражнение"... //едит Honda_Z @, Простичка, семпла, сива колица, от Германия... Редактирано 9 Декември, 2021 от edc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 9 Декември, 2021 Компресор, радиатор, тръби, изпарител - всичко е еднакво. Разликата е само в ел. инсталацията и управлението + 3 датчика (за вътрешната температура, за външната и датчика за слънце, който обикновено е в средата на таблото точно под стъклото). Не съм го правил на ЦРВ така че не знам дали може да стане без да се сваля цялото табло. На сивик 6г става без да се сваля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Berberov 31 #11 Отговорено 3 Февруари, 2022 в процес на тест е . за сега работи повече от добре 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #12 Отговорено 3 Февруари, 2022 Освен функцията на две зони? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове