Hondainishtodrugo 0 #1 Публикувано 22 Ноември, 2021 Здравейте колеги,имам следния проблем на акорд 2.2i cdti 140кс - за 300 400км от ниво максимум на антифриза отива до минимум,като няма видими течове от никъде,колата си загрява нормално и доливам така,че да запазя температурата на антифриза ,а не вода само или само антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #2 Отговорено 22 Ноември, 2021 (Редактирано) Няма течове, губи антифриз, следва гарнитура на глава, въпреки, че е рядко срещано. Редактирано 22 Ноември, 2021 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #3 Отговорено 22 Ноември, 2021 Аз съм с бензин 2,4. Взел съм колата с издухана гарнитура. Губеше антифриз - надуваше и го изкарваше през разширителния съд. Случайно го забелязах, че е от там. Иначе, като караш се изпарява и изсъхва. Не знам дали при дизела е по същия начин охладителната система. Можеш да я закараш да направят тест за изгорели газове в охладителната система. Двайсетина лева струва май. Да отметнеш нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #4 Отговорено 22 Ноември, 2021 (Редактирано) Само забележка, че тоя тест в определени случай нищо няма да покаже и проблема пак ще е там. Редактирано 22 Ноември, 2021 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondainishtodrugo 0 #5 Отговорено 22 Ноември, 2021 Преди 2 часа, sashua написа: Няма течове, губи антифриз, следва гарнитура на глава, въпреки, че е рядко срещано. За да е гарнитура не трябва ли да пуши ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #6 Отговорено 22 Ноември, 2021 (Редактирано) Не, както и може да не надува, общо взето нямаш мн варианти, вдигнете я на подемник загряла и работеща и наблюдавай за течове за да си сигурен, че действитвлно няма и след това се насочвай към гарнитурата. Редактирано 22 Ноември, 2021 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6121 #7 Отговорено 22 Ноември, 2021 Някои от течовете се проявяват само в няколкото минути след гасенето на загрелия до работна температура мотор и после спират. Точно те са най-трудно откриваеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #8 Отговорено 23 Ноември, 2021 Антифриза но Хонда е готов за употреба с него доливай. Най-трудни са течовете от маркучи до блока ,прокапват при загрял двигател,и се изпрарява антифриза. Трябва ти сериозен оглед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #9 Отговорено 23 Ноември, 2021 Никой не спомена за възможен теч от радиаторчето на парното в купето. Има и такива случаи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #10 Отговорено 23 Ноември, 2021 6 minutes ago, dandilov said: Никой не спомена за възможен теч от радиаторчето на парното в купето. Има и такива случаи. И прилежащите симптоми като мокър мокет около централната конзола и запотени стъкла 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове