Jump to content
Hondainishtodrugo

Загуба на антифриз

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам следния проблем на акорд 2.2i cdti 140кс - за 300 400км от ниво максимум на антифриза отива до минимум,като няма видими течове от никъде,колата си загрява нормално и доливам така,че да запазя температурата на антифриза ,а не вода само или само антифриз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма течове, губи антифриз, следва гарнитура на глава, въпреки, че е рядко срещано.

Редактирано от sashua
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензин 2,4. Взел съм колата с издухана гарнитура. Губеше антифриз - надуваше и го изкарваше през разширителния съд. Случайно го забелязах, че е от там. Иначе, като караш се изпарява и изсъхва. Не знам дали при дизела е по същия начин охладителната система. Можеш да я закараш да направят тест за изгорели газове в охладителната система. Двайсетина лева струва май. Да отметнеш нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само забележка, че тоя тест в определени случай нищо няма да покаже и проблема пак ще е там.

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, sashua написа:

Няма течове, губи антифриз, следва гарнитура на глава, въпреки, че е рядко срещано.

 За да е гарнитура не трябва ли да пуши ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, както и може да не надува, общо взето нямаш мн варианти, вдигнете я на подемник загряла и работеща и наблюдавай за течове за да си сигурен, че действитвлно няма и след това се насочвай към гарнитурата.

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои от течовете се проявяват само в няколкото минути след гасенето на загрелия до работна температура мотор и после спират. Точно те са най-трудно откриваеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза но Хонда е готов за  употреба с него доливай.

829733888_Screenshot_20211123-073747_SamsungInternet.thumb.jpg.b874f53330d156075495b27067eec50f.jpg

Най-трудни са течовете от маркучи до блока  ,прокапват при загрял двигател,и се изпрарява антифриза.

Трябва ти сериозен оглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена за възможен теч от радиаторчето на парното в купето. Има и такива случаи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 minutes ago, dandilov said:

Никой не спомена за възможен теч от радиаторчето на парното в купето. Има и такива случаи.

И прилежащите симптоми като мокър мокет около централната конзола и запотени стъкла ;)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...