Димитър Митев 5 #1 Публикувано 3 Октомври, 2021 Здравейте колеги, знаете ли откъде мога да си закупя подкартерна защита за црв 4.Оригинална или метална, ако някой от вас е слагал, моля пишете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djaksel 21 #2 Отговорено 14 Декември, 2021 Колега ето в този сайт е има кората https://autopro.bg/metalna-kora-rival-pod-dvigatelq-za-honda-cr-v-iv-2012-2016 Имат магазини в Пловдив и София. Надявам се че съм ти помогнал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #3 Отговорено 14 Декември, 2021 Само за инфо: Каското покрива щета по кората. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #4 Отговорено 14 Декември, 2021 Не се ли замисляте, че по някакво съображение производителя умишлено не е сложил кора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
under 0 #5 Отговорено 18 Май, 2023 Колега @Димитър Митев, дали си монтирал вече такава кора? Интересно ми е пасва ли точно и как се монтира? Лесно ли се сваля при смяна на маслото например? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Митев 5 #6 Отговорено 20 Май, 2023 (Редактирано) Не, не съм монтирал.Прецених че минусите да я имам са по малко от плюсовете . А именно какво имам предвид - често сваляне(сменям масло на 6к),лошо охлаждане(в летните месеци при отваряне на капака имам чувството че е 100 градуса вътре), оттам двигател, скоростна кутията, система за охлаждане ще работят в повишена температурна среда. А плюсовете са - защита и по малко прах в двигателното отделение. С две думи всеки сам преценя дали си струва Редактирано 20 Май, 2023 от Димитър Митев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #7 Отговорено 20 Май, 2023 Кората от долу подобрява охлаждането а не го влошава. Да не ме разбере погрешно колегата, не съм опозиция а съм чупил кори и съм ходил в дилър на марката (не Хонда) да се консултирам и от там са категорични, че да има добро охлаждане е задължителна. В нета има достатъчно инфо за какво служат корите на двигателя. Хонда имат навика да си спестяват доста неща по купето и това, че не са сложили кора изобщо не е изненада. Слагат по тънки стъкла, спестяват си шумоизолацията, ламарините са им по тънки, от лаковото покритие което трябва да е трипластово при тях е два и още какво ли не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
under 0 #8 Отговорено 21 Май, 2023 (Редактирано) Това с температурата е лесно измеримо, но мен ме интересуваше в частност дали тази метална кора предложена лато линк по-горе пасва на размери и отвори, защото няма оригинални кори за нашия модел cr-v? Редактирано 21 Май, 2023 от under Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyan_pi 1 #9 Отговорено 23 Юни, 2023 Виждам, че вече са се появили колеги с CR - V 4 генерация. Аз вече повече от година карам такава (2,4 бензин + газ). Имам лек проблем, който по-скоро ме дразни - струва ми се, че показанията на горивото (бензина) са "изчислителни", защото имам достатъчно бензин, но карам на газ и забелязвам, че стрелката върви към намаляване и постепенно накрая светва резервата . Продължявам така, защото зная, че имам поне 15 литра и след време неясно от какво стрелката показва горе-долу 15 литра. С това всичко започва отначало. Скоро изминах така около 300 км на "резерва" (на газ). Някой има ли подобен феномен или да е чел за такъв проблем? Логично е при такива показания след като и "Range" стане нула компютърът да "прочете" стойността на датчика (поплавака) и да актуализира показанията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyan_pi 1 #10 Отговорено 23 Юни, 2023 Извинявам се, че писах тук по моя проблем - вие си пишете за корите. Ако администратора реши може да премести поста ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #11 Отговорено 4 Юли, 2023 При поставяне на газова уредба обикновено се слага и емулатор на бензиномера. Имам две коли на газ слагана от Markony и двете са с този емулатор. Слага се защото иначе ще ти "свършва" бензина постоянно като караш само на газ. Аз също карам по много километри на ден и ми се е случвало да ми светне резервата, а преди да тръгна съм сипал и газ и бензин. С времето и след няколко обаждания на Markony разбрах следното - като дадеш на контакт не палиш веднага, а след 2-3 до 5 секунди. Така има време този емулатор да реагира и да отчете горе-долу количеството бензин в резевоара. При мен като дам на контакт и ако не запаля въобще, стрелката на бензина отива в крайно горно положение, все едно резервоара е пълен до горе. Връщам контакта и при следващото палене ако не се забавя да запаля след 5-та секунда, всичко е ок. Въпрос на свикване. Случвало ми се е, след като заредя бензин, стрелката да реагира чак след 20 км. Компа си опреснява горивото по време на движение в зависимост от стила на шофиране, може би на около 20-50 изминати км, поне при мен е така. Иначе като знаеш, че имаш бензин, караш спокойно. Дано съм бил полезен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 609 #12 Отговорено 4 Юли, 2023 На 23.06.2023 г. at 20:17, iliyan_pi написа: Виждам, че вече са се появили колеги с CR - V 4 генерация. Аз вече повече от година карам такава (2,4 бензин + газ). Имам лек проблем, който по-скоро ме дразни - струва ми се, че показанията на горивото (бензина) са "изчислителни", защото имам достатъчно бензин, но карам на газ и забелязвам, че стрелката върви към намаляване и постепенно накрая светва резервата . Продължявам така, защото зная, че имам поне 15 литра и след време неясно от какво стрелката показва горе-долу 15 литра. С това всичко започва отначало. Скоро изминах така около 300 км на "резерва" (на газ). Някой има ли подобен феномен или да е чел за такъв проблем? Логично е при такива показания след като и "Range" стане нула компютърът да "прочете" стойността на датчика (поплавака) и да актуализира показанията. Вчера ми се случи да ми светне резервата. Продължих да карам така защото нямах бензиностанция на път. В края на деня (след няколко паления и гасенета) стрелката се вдигна почти до средата. Подозирам, че има някакъв интервал (примерно брой паления) през който колата проверява наличното гориво. Моята газова също е слагана от Markony и е без емулатор. Паленето ми е безключово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #13 Отговорено 4 Юли, 2023 (Редактирано) Според мен имтервала е на изминати км, а не на брой паления. Интересното е, че ако нямаш много бензин в резервоара и напълниш до горе на бензиностанцията, веднага след това реагира. Ако сипеш по - малко, например за 20 лв / около 7 л./, ми се е случвало да се промени нивото след 50 км. Интересното е, че наблюдавам range през цялото време и чак след около 50 км се променят оставащите км и нивото на бензиномера. Аз съм с ключ, но това според мен няма значение. Ако модераторите преценят, да разделят темата, за да не спамим излишно за подкартерната защита. Редактирано 4 Юли, 2023 от bloiler Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyan_pi 1 #14 Отговорено 12 Август, 2023 Аз последното пътуване я карах със светеща лампа ная резервата повече от 300 км. След като се прибрахме отворих металния капак по задната лява седалка - там са изводите от ниво показателя. Извадих куплунга, но нищи не се промени, но после го извадих при включено запалване и го върнах пак след 5-10 секунди. Показанията , че има бензин се въстановиха. Това го правих вече още два пъти и все беше успешно. Сега замислям проста схема на автоматичен прекъсвач за няколко секунди при всяко стартиране , за да не си играя. Един майстор ми поиска 60 лв за подобен емулатор, но не ми обясни какво точно той прави. Явно е това, което и аз правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове