Jump to content
Димитър Митев

Подкартерна защита за crv 4 2.0 automat

Recommended Posts

Здравейте колеги, знаете ли откъде мога да си закупя подкартерна защита за црв 4.Оригинална или метална, ако някой от вас е слагал, моля пишете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ето в този сайт е има кората https://autopro.bg/metalna-kora-rival-pod-dvigatelq-za-honda-cr-v-iv-2012-2016

Имат  магазини в Пловдив и София. Надявам се че съм ти помогнал.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за инфо:

Каското покрива щета по кората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли замисляте, че по някакво съображение производителя умишлено не е сложил кора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @Димитър Митев, дали си монтирал вече такава кора? Интересно ми е пасва ли точно и как се монтира? Лесно ли се сваля при смяна на маслото например? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, не съм монтирал.Прецених че минусите да я имам са по малко от плюсовете . А именно какво имам предвид - често сваляне(сменям масло на 6к),лошо охлаждане(в летните месеци при отваряне на капака имам чувството че е 100 градуса вътре), оттам двигател, скоростна кутията, система за охлаждане ще работят в повишена температурна среда. А плюсовете са - защита и по малко прах в двигателното отделение. С две думи всеки сам преценя дали си струва 

Редактирано от Димитър Митев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората от долу подобрява охлаждането а не го влошава. Да не ме разбере погрешно колегата, не съм опозиция а съм чупил кори и съм ходил в дилър на марката (не Хонда) да се консултирам и от там са категорични, че да има добро охлаждане е задължителна. В нета има достатъчно инфо за какво служат корите на двигателя. Хонда имат навика да си спестяват доста неща по купето и това, че не са сложили кора изобщо не е изненада. Слагат по тънки стъкла, спестяват си шумоизолацията, ламарините са им по тънки, от лаковото покритие което трябва да е трипластово при тях е два и още какво ли не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с температурата е лесно измеримо, но мен ме интересуваше в частност дали тази метална кора предложена лато линк по-горе пасва на размери и отвори, защото няма оригинални кори за нашия модел cr-v? 

Редактирано от under

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че вече са се появили колеги с CR - V 4 генерация. Аз вече повече от година карам такава (2,4 бензин + газ). Имам лек проблем, който по-скоро ме дразни - струва ми се, че показанията на горивото (бензина) са "изчислителни", защото имам достатъчно бензин, но карам на газ и забелязвам, че стрелката върви към намаляване и постепенно накрая светва резервата . Продължявам така, защото зная, че имам поне 15 литра и след време неясно от какво стрелката показва горе-долу 15 литра. С това всичко започва отначало. Скоро изминах така около 300 км на "резерва" (на газ). Някой има ли подобен феномен или да е чел за такъв проблем? Логично е при такива показания след като и "Range" стане нула компютърът да "прочете" стойността на датчика (поплавака) и да актуализира показанията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че писах тук по моя проблем - вие си пишете за корите. Ако администратора реши може да премести поста ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При поставяне на газова уредба обикновено се слага и емулатор на бензиномера. Имам две коли на газ слагана от Markony и двете са с този емулатор. Слага се защото иначе ще ти "свършва" бензина постоянно като караш само на газ. Аз също карам по много километри на ден и ми се е случвало да ми светне резервата, а преди да тръгна съм сипал и газ и бензин. С времето и след няколко обаждания на Markony разбрах следното - като дадеш на контакт не палиш веднага, а след 2-3 до 5 секунди. Така има време този емулатор да реагира и да отчете горе-долу количеството бензин в резевоара. При мен като дам на контакт и ако не запаля въобще, стрелката на бензина отива в крайно горно положение, все едно резервоара е пълен до горе. Връщам контакта и при следващото палене ако не се забавя да запаля след 5-та секунда, всичко е ок. Въпрос на свикване. Случвало ми се е, след като заредя бензин, стрелката да реагира чак след 20 км. Компа си опреснява горивото по време на движение в зависимост от стила на шофиране, може би на около 20-50 изминати км, поне при мен е така. Иначе като знаеш, че имаш бензин, караш спокойно. Дано съм бил полезен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.06.2023 г. at 20:17, iliyan_pi написа:

Виждам, че вече са се появили колеги с CR - V 4 генерация. Аз вече повече от година карам такава (2,4 бензин + газ). Имам лек проблем, който по-скоро ме дразни - струва ми се, че показанията на горивото (бензина) са "изчислителни", защото имам достатъчно бензин, но карам на газ и забелязвам, че стрелката върви към намаляване и постепенно накрая светва резервата . Продължявам така, защото зная, че имам поне 15 литра и след време неясно от какво стрелката показва горе-долу 15 литра. С това всичко започва отначало. Скоро изминах така около 300 км на "резерва" (на газ). Някой има ли подобен феномен или да е чел за такъв проблем? Логично е при такива показания след като и "Range" стане нула компютърът да "прочете" стойността на датчика (поплавака) и да актуализира показанията.

Вчера ми се случи да ми светне резервата. Продължих да карам така защото нямах бензиностанция на път. В края на деня (след няколко паления и гасенета) стрелката се вдигна почти до средата. Подозирам, че има някакъв интервал (примерно брой паления) през който колата проверява наличното гориво. 

Моята газова също е слагана от Markony и е без емулатор. Паленето ми е безключово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен имтервала е на изминати км, а не на брой паления. Интересното е, че ако нямаш много бензин в резервоара и напълниш до горе на бензиностанцията, веднага след това реагира. Ако сипеш по - малко, например за 20 лв / около 7 л./, ми се е случвало да се промени нивото след 50 км. Интересното е, че наблюдавам range през цялото време и чак след около 50 км се променят оставащите км и нивото на бензиномера. Аз съм с ключ, но това според мен няма значение. Ако модераторите преценят, да разделят темата, за да не спамим излишно за подкартерната защита.

Редактирано от bloiler

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз последното пътуване я карах със светеща лампа ная резервата повече от 300 км. След като се прибрахме отворих металния капак по задната лява седалка  - там са изводите от ниво показателя. Извадих куплунга, но нищи не се промени, но после го извадих при включено запалване и го върнах пак след 5-10 секунди. Показанията , че има бензин се въстановиха. Това го правих вече още два пъти и все беше успешно. Сега замислям проста схема на автоматичен прекъсвач  за няколко секунди при всяко стартиране , за да не си играя. Един майстор ми поиска 60 лв за подобен емулатор, но не ми обясни какво точно той прави. Явно е това, което и аз правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...