Jump to content
Bekario

Разлика във височината на предницата

Recommended Posts

Здравейте Хондаджии!

 

Скоро смених амортисьорите на предницата заедно с тампоните (+лагерите) и се случиха една поредица от "неприятности".

 

- Първо, имаше едно пукане горе в дясно, предполагам от тампона което се получаваше при завиване надясно при крайно навит волан. Изчезна след 2рия ден и го няма от тогава.

-После усетих, че колата тегли наляво и ходих на реглаж на предницата. (Мога да прикача файл със стойности ако има нужда), където ми казаха че има разлика във височината- съответно в ляво било по високо или по ниско, не помня вече. За съжаление дърпането продължава до известна степен. Майстора от реглажа ми каза да подкарам 2000км, "докато слегнат тампоните"

 

Аджеба, има ли такова нещо като слягане? Отделно с ролетката гледам, че в ляво е 0.3см по ниска. Дали е станал някакъв сакатлък при смяната?

 

Следва да отбележа, че колата не хлопа, не тропа, не пука при навит волан.

 

Амортисьорите са Билщайн, тампоните SNR

 

Поздрави!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм разбирач, ама си мисля, че тия тампони и лагери имат посока на монтаж. Както и ляв-десен.

Сигурен ли си, че всичко е монтирано, както трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се да ти отговоря с едно голямо ДА, но не съм присъствал на монтажа. Вложените части са качествени, като тампоните са идентични с оригинала, SNR произведени във Франция, но уви - колата дърпа в ляво и отново в тази част е една идея по ниска (0.3-0.4см). На какво би могло да се дължи това отклонение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам и това си погледнал, но понеже не си го написал, аз да попитам: налягането в двете гуми проверили го?

Къде мериш разликата във височината - от вежда до пода или от веждата до горния край на гумата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Bekario написа:

0.3-0.4см

Нали се сещаш, че това 3-4 мм.?!

Такава разлика може да е, както нищожна, така и огромна.

Много зависи от

Преди 1 час, Terje написа:

Къде мериш разликата във височината

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия тампони горе се взимат ОЕ за да няма проблеми. Не си първият който има такива драми. Като се ровя в чуждите форуми и там мрънкат за проблеми с тия тампони. Просто не са качествени афтърмаркет. Купи си ОЕ а тия ги дай на майстора да му "слегнат". За сефте чувам да слегнел нов тампон. Ти слегнал си имаш, затова взимаш нов. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните са оригинални на SNR, с кодове и т.н. досущ като тези които свалихме - made in France. 1:1.

 

Относно височината, мериха я на стенд, като момчето провери налягането на гумите преди да започне с реглажа. Там ми показа разликата във височината. Утре ще ви постна снимки от стойностите преди и след реглажа.

 

Просто ми е чудно как след смяната на амортисьорите и тампоните се чуваше пукане, в момента в който волана е крайно завъртян надясно... След 1 ден изчезна. Нещо прекалено много ли е натегнато, идея си нямам. Аман от пишман майстори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални са само тези в пликовете с червен надпис "Хонда". Останалото е минало покрай оригинала ;) Пукане, лопане и тропане може да има след смяна на други "оригинални" тампони от различни марки. Говоря специално за тези горе на амортисьорите. Има неща които е добре да се купят ОЕ от Хонда. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има право на мнение, относно "оригинала".

Сега, има ли определена причина, имам предвид при извършен некъдерен монтаж, за да има разлика във височината и съответно колата да дърпа в ляво, дори и след реглаж.

Дайте ми препоръка, къде да отида и кой да ми види колата в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно има.

Тампони по окачването се стягат когато колата е стъпила на земята. Ако е правено докато виси на подемник ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукането при опорите на окачване тип макферсон говори за проблем с лагерите. Нищо чудно афтърмаркет аналога да има конструктивни несъвършенства и отлики от оригинала. Не е изключено и пукането да говори за превъртяли пружини в леглата им, ако са видяли зор от калпавите опори. На една Тойота смачках опори KYB за няма и 1000км. При свалянето установих, че самия корпус на лагерите е задирал в горната чашка на пружината. Лагера беше разбит, а вътрешната гривна хлътнала нагоре. Пробвах с още един аналог - тампоните щръкваха с 4-5мм повече от ОЕМ, респективно предницата клякаше. Накрая си гресирах старите ОЕМ опори и ги качих обратно, до момента в който ще си поръчам нови.

Този възел е отговорен - носи тежестта на предницата и е на късмет дали ще попаднеш на читав аналог. Отиди в някой от сервизите в София, които се занимават предимно с хонди да прегледат и повторят монтажа преди да е станала по-голяма мизерия.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя сивик 2,2 мотор предницата е доста ниска клиренса е 10-12 см. на  предната броня.Ако взема нови прожини дали ще има разлика,а също така имали втулки за макферсона  или на прожините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених всички пружини и получих средно 1-1,5см промяна във височината. Задоволително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ми направи впечатление че има разлика във височината но при мен е отзад. Разликата е около 2 см. Преди две години съм сменял задния мост. От къде може да е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...