Bekario 30 #1 Публикувано 22 Септември, 2021 Здравейте Хондаджии! Скоро смених амортисьорите на предницата заедно с тампоните (+лагерите) и се случиха една поредица от "неприятности". - Първо, имаше едно пукане горе в дясно, предполагам от тампона което се получаваше при завиване надясно при крайно навит волан. Изчезна след 2рия ден и го няма от тогава. -После усетих, че колата тегли наляво и ходих на реглаж на предницата. (Мога да прикача файл със стойности ако има нужда), където ми казаха че има разлика във височината- съответно в ляво било по високо или по ниско, не помня вече. За съжаление дърпането продължава до известна степен. Майстора от реглажа ми каза да подкарам 2000км, "докато слегнат тампоните" Аджеба, има ли такова нещо като слягане? Отделно с ролетката гледам, че в ляво е 0.3см по ниска. Дали е станал някакъв сакатлък при смяната? Следва да отбележа, че колата не хлопа, не тропа, не пука при навит волан. Амортисьорите са Билщайн, тампоните SNR Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1582 #2 Отговорено 22 Септември, 2021 Не че съм разбирач, ама си мисля, че тия тампони и лагери имат посока на монтаж. Както и ляв-десен. Сигурен ли си, че всичко е монтирано, както трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bekario 30 #3 Отговорено 23 Септември, 2021 Ще ми се да ти отговоря с едно голямо ДА, но не съм присъствал на монтажа. Вложените части са качествени, като тампоните са идентични с оригинала, SNR произведени във Франция, но уви - колата дърпа в ляво и отново в тази част е една идея по ниска (0.3-0.4см). На какво би могло да се дължи това отклонение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #4 Отговорено 24 Септември, 2021 Предполагам и това си погледнал, но понеже не си го написал, аз да попитам: налягането в двете гуми проверили го? Къде мериш разликата във височината - от вежда до пода или от веждата до горния край на гумата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1582 #5 Отговорено 24 Септември, 2021 Преди 18 часа, Bekario написа: 0.3-0.4см Нали се сещаш, че това 3-4 мм.?! Такава разлика може да е, както нищожна, така и огромна. Много зависи от Преди 1 час, Terje написа: Къде мериш разликата във височината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1015 #6 Отговорено 25 Септември, 2021 Тия тампони горе се взимат ОЕ за да няма проблеми. Не си първият който има такива драми. Като се ровя в чуждите форуми и там мрънкат за проблеми с тия тампони. Просто не са качествени афтърмаркет. Купи си ОЕ а тия ги дай на майстора да му "слегнат". За сефте чувам да слегнел нов тампон. Ти слегнал си имаш, затова взимаш нов. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bekario 30 #7 Отговорено 29 Септември, 2021 Тампоните са оригинални на SNR, с кодове и т.н. досущ като тези които свалихме - made in France. 1:1. Относно височината, мериха я на стенд, като момчето провери налягането на гумите преди да започне с реглажа. Там ми показа разликата във височината. Утре ще ви постна снимки от стойностите преди и след реглажа. Просто ми е чудно как след смяната на амортисьорите и тампоните се чуваше пукане, в момента в който волана е крайно завъртян надясно... След 1 ден изчезна. Нещо прекалено много ли е натегнато, идея си нямам. Аман от пишман майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1015 #8 Отговорено 29 Септември, 2021 Оригинални са само тези в пликовете с червен надпис "Хонда". Останалото е минало покрай оригинала Пукане, лопане и тропане може да има след смяна на други "оригинални" тампони от различни марки. Говоря специално за тези горе на амортисьорите. Има неща които е добре да се купят ОЕ от Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bekario 30 #9 Отговорено 30 Септември, 2021 Всеки има право на мнение, относно "оригинала". Сега, има ли определена причина, имам предвид при извършен некъдерен монтаж, за да има разлика във височината и съответно колата да дърпа в ляво, дори и след реглаж. Дайте ми препоръка, къде да отида и кой да ми види колата в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6200 #10 Отговорено 30 Септември, 2021 Ами явно има. Тампони по окачването се стягат когато колата е стъпила на земята. Ако е правено докато виси на подемник ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 365 #11 Отговорено 12 Ноември, 2021 (Редактирано) Пукането при опорите на окачване тип макферсон говори за проблем с лагерите. Нищо чудно афтърмаркет аналога да има конструктивни несъвършенства и отлики от оригинала. Не е изключено и пукането да говори за превъртяли пружини в леглата им, ако са видяли зор от калпавите опори. На една Тойота смачках опори KYB за няма и 1000км. При свалянето установих, че самия корпус на лагерите е задирал в горната чашка на пружината. Лагера беше разбит, а вътрешната гривна хлътнала нагоре. Пробвах с още един аналог - тампоните щръкваха с 4-5мм повече от ОЕМ, респективно предницата клякаше. Накрая си гресирах старите ОЕМ опори и ги качих обратно, до момента в който ще си поръчам нови. Този възел е отговорен - носи тежестта на предницата и е на късмет дали ще попаднеш на читав аналог. Отиди в някой от сервизите в София, които се занимават предимно с хонди да прегледат и повторят монтажа преди да е станала по-голяма мизерия. Редактирано 12 Ноември, 2021 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kocevv 0 #12 Отговорено 17 Февруари, 2022 На моя сивик 2,2 мотор предницата е доста ниска клиренса е 10-12 см. на предната броня.Ако взема нови прожини дали ще има разлика,а също така имали втулки за макферсона или на прожините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #13 Отговорено 17 Февруари, 2022 Аз смених всички пружини и получих средно 1-1,5см промяна във височината. Задоволително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любо1973 0 #14 Отговорено 19 Май, 2022 Скоро ми направи впечатление че има разлика във височината но при мен е отзад. Разликата е около 2 см. Преди две години съм сменял задния мост. От къде може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове