Тъмнозелен самурай G86-P 326 #1 Публикувано 14 Септември, 2021 (Редактирано) Здравейте! Някой с монтирани автоматични дневни светлини на Акорд шестица? Как, какво , защо и пр? Също и ако има някой опит с ЛЕД светлини моля да сподели Редактирано 14 Септември, 2021 от Accord 1,8i LS 2001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #2 Отговорено 14 Септември, 2021 Докато го имах, карах с български модул от CarDRL на дългите и не съм имал проблеми от техническо или законосъобразно естество. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #3 Отговорено 14 Септември, 2021 (Редактирано) Благодаря за отговора. Това тази пловдивската фирма ли е? Нещо особености по монтажа? Дали става, ако се монтират ЛЕД крушки? Редактирано 14 Септември, 2021 от Accord 1,8i LS 2001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #4 Отговорено 14 Септември, 2021 За LED не знам, но обикновено модулът се монтира на дългите светлни (за да не горят късите ). И трябва да се пусне на 30% мощност. Колко ги псувам разни, дето си карат на 100% дълги през деня, а си мислят, че са на дневни. Еле пък такива и с нерегулирани светлини. Акъл с лупа да търсиш, няма да намериш... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 15 Септември, 2021 (Редактирано) Само да питам, казваш автоматични дълги. Ако имаш предвид сами да се пускат и спират когато насреща няма/има коли, не мисля, че има решение. Относно лед на дългите, да трябва да намериш подходяща лед лампа, която да е с достатъчно близко разположени диоди до оригиналното разположение на крушката, за да са във фокуса на рефлектора и да светят добре. Аз на дългите съм с едни 360°, които не имитират много добре позицията, но са достатъчно близо и светят доста добре. Това с фокуса е от още по-голямо значение за късите, ако са ти на рефлектор! От Алито има тествани доста ледки и никоя досега не се справя достатъчно добре с фокуса. От тукашните магазини за лед твърдят, че имат топ продукти, които имитират отлично крушката с нажежаема жичка. Дори това да е вярно, минусът за мен е, че съм виждал само цвят 6000К (което за мен е прекалено студено) и това, че са много скъпи. Другото е, че ако сложиш лед на дългите, няма да можеш да им сложиш модул за дневни. Ледът е много по-силен и процентите трябва да се намалят значително повече – до към 7–8%. А тогава вече се получава много явно примигване, което е страшно неприятно за тези, които го виждат. Досега не съм намерил решение за това. Ако слагаш лед на дългите, вариантите ти за дневни са: • лампа с двойна светлина в мигача, в случай че мигачът ти не е с жълт рефрактор отпред (пластмасата) и че се намира на адекватно място • да свържеш drl модул към късите и да ги пали на 100% – така спестяваш ръчното включване и допълнителните консуматори, които иначе биха работили с фаровете • да сложиш допълнителни лед тела за дневни. Там ще е хубаво да ги тестваш колко греят, че има такива, които се нагряват много и горят бързо. Знам, че идваш на Акорд срещите – мисля, че там ще намериш много отговори. Редактирано 15 Септември, 2021 от Pavel_Pavlov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #6 Отговорено 15 Септември, 2021 Преди 9 часа, Accord 1,8i LS 2001 написа: Благодаря за отговора. Това тази пловдивската фирма ли е? Нещо особености по монтажа? Дали става, ако се монтират ЛЕД крушки? Да. За лед не стават. Сложиха ми го под волана (зад таблото). Имаше си настройки по % (моите бяха на 40%) и звуков сигнал, обаче не помня дали управлението бе по + или - . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6098 #7 Отговорено 15 Септември, 2021 Преди 9 часа, dandilov написа: И трябва да се пусне на 30% мощност. Колко ги псувам разни, дето си карат на 100% дълги през деня, а си мислят, че са на дневни. Сега на Легена съм на 50% - за да ме виждат, а и на по-малко жълтеят, но внимавам и по здрач ако карам си минавам на къси. Лесно се усеща момента - като почнат да ми светят пътните знаци - време е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #8 Отговорено 15 Септември, 2021 11 hours ago, dandilov said: За LED не знам, но обикновено модулът се монтира на дългите светлни (за да не горят късите ). И трябва да се пусне на 30% мощност. Колко ги псувам разни, дето си карат на 100% дълги през деня, а си мислят, че са на дневни. Еле пък такива и с нерегулирани светлини. Акъл с лупа да търсиш, няма да намериш... да това е ясно за 30%, за ЛЕД както ги хвалят намколкодесетки хиляди часа може направо късите затова търся някой ,който го е играл упражнението... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #9 Отговорено 15 Септември, 2021 3 hours ago, Pavel_Pavlov said: Само да питам, казваш автоматични дълги. Ако имаш предвид сами да се пускат и спират когато насреща няма/има коли, не мисля, че има решение. Относно лед на дългите, да трябва да намериш подходяща лед лампа, която да е с достатъчно близко разположени диоди до оригиналното разположение на крушката, за да са във фокуса на рефлектора и да светят добре. Аз на дългите съм с едни 360°, които не имитират много добре позицията, но са достатъчно близо и светят доста добре. Това с фокуса е от още по-голямо значение за късите, ако са ти на рефлектор! От Алито има тествани доста ледки и никоя досега не се справя достатъчно добре с фокуса. От тукашните магазини за лед твърдят, че имат топ продукти, които имитират отлично крушката с нажежаема жичка. Дори това да е вярно, минусът за мен е, че съм виждал само цвят 6000К (което за мен е прекалено студено) и това, че са много скъпи. Другото е, че ако сложиш лед на дългите, няма да можеш да им сложиш модул за дневни. Ледът е много по-силен и процентите трябва да се намалят значително повече – до към 7–8%. А тогава вече се получава много явно примигване, което е страшно неприятно за тези, които го виждат. Досега не съм намерил решение за това. Ако слагаш лед на дългите, вариантите ти за дневни са: • лампа с двойна светлина в мигача, в случай че мигачът ти не е с жълт рефрактор отпред (пластмасата) и че се намира на адекватно място • да свържеш drl модул към късите и да ги пали на 100% – така спестяваш ръчното включване и допълнителните консуматори, които иначе биха работили с фаровете • да сложиш допълнителни лед тела за дневни. Там ще е хубаво да ги тестваш колко греят, че има такива, които се нагряват много и горят бързо. Знам, че идваш на Акорд срещите – мисля, че там ще намериш много отговори. абе няма шестици там много, но така както са дадени съм обмислял вариант 2 или 3... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #10 Отговорено 9 Ноември, 2021 On 9/15/2021 at 11:15 AM, Accord 1,8i LS 2001 said: да това е ясно за 30%, за ЛЕД както ги хвалят намколкодесетки хиляди часа Не са няколко десетки хиляди. Филипс си дават най-добрата серия за максимум 5000 часа. Не че е малко, но при нашите условия сигурно ще бъде минимума: 2500 часа. Гледах ги тези модули, инсталацията им ми изглежда сложна, бихте ли препоръчали някой който може да я направи? Може ли дневните да се направят на габаритните светлини, или тогава пак ще светкат крушките в купето? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #11 Отговорено 10 Ноември, 2021 (Редактирано) 21 hours ago, Legend91 said: Не са няколко десетки хиляди.... това с нагласянето на ледовете не е лесна работа...на акорд срещите идват хора , които са в час може при следващата среща да се посети да се разбере точно кое как...ако местожителството е София или близо Редактирано 10 Ноември, 2021 от Accord 1,8i LS 2001 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #12 Отговорено 11 Ноември, 2021 (Редактирано) @Accord 1,8i LS 2001 Исках LED Philips, защото капачките на фаровете всъщност не са капачки в класическия смисъл, а о-рингове, т.е. около "крушката" има свободно незатворено място за радиатора, но освен други причини, все повече ме е страх и от последици от законово естество. От друга страна Филипс спазва точно ЕС регламента за яркост, HB3 ЛЕД за дългите е точно колкото и халоген на 1860 лумена, та може би ако се направи на 30% няма да е зле. И имам по-добър достъп до крушките за дългите, докато лявата къса е заровена дълбоко навътре зад резервоара за антифриз и акумулатора. Има и друго, доколко добре ще функционира LED на намалено напрежение, и дали няма крушки за 280 лв да станат за нула време за боклука, защото в купето имам Филипс, който се димира, но го прави на пресекулки, примигвайки. Редактирано 11 Ноември, 2021 от Legend91 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 251 #13 Отговорено 11 Ноември, 2021 (Редактирано) Преди 2 часа, Legend91 написа: Има и друго, доколко добре ще функционира LED на намалено напрежение, и дали няма крушки за 280 лв да станат за нула време за боклука, защото в купето имам Филипс, който се димира, но го прави на пресекулки, примигвайки. Подчертаното ще се случи със сигурност защото: качествените LED лампи имат качествен драйвер чиято задача е да подържа работния ток на чипа в точно определени граници, освен това на входа на драйвера трябва да се поддържа напрежение в определени граници и параметри. Та тези драйвери не се разбират с димерите защото повечето от тях работят чрез ШИМ което е противопоказно за LED драйвера. Значи ако трябва да се ползва от масовите на пазара модул за дневни светлини трябва да се оставят халогенните лампи, така ще може спокойно да се регулират дългите, аз ги правя на 25 или 30% и си е супер. Редактирано 11 Ноември, 2021 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #14 Отговорено 11 Ноември, 2021 @CCord Е да но HB3 каквито съм сложил за дългите: Cool Blue intense имат животец 100 часа. Искам да ги съхранявам за неосветените улици. А ако сложа LED , тъкмо ще имам повече осветеност в тъмнината, и няма да влизам в конфликт със закона, но според теб ЛЕДът пък не търпи промени в напрежението. Малко калпаво се получава: ни така, ни иначе. Габаритите бяха добър вариант, но как ще стане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dambev 5 #15 Отговорено 25 Ноември, 2021 Колега, не се занимавай с ЛЕДове - нямат вкарване в пътя. Ще заслепяваш насреща движещите се, а и на мокър път нищо не се вижда. Аз използвам допълнителни ЛЕД с модул от Алиекспрес вече 7 години. На контакт светят, а когато вкл. светлините гаснат. Това използвам аз 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #16 Отговорено 26 Ноември, 2021 @Dambev Аз съм сложил ЛЕД само на некритични места: габарити, заден ход, интериор. Може евентуално да сложа на дългите, но искам да е Филипс. Този модул от Алито как се окабелява, кабели трябва ли да се режат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dambev 5 #17 Отговорено 23 Декември, 2021 На 26.11.2021 г. at 13:43, Legend91 написа: @Dambev Аз съм сложил ЛЕД само на некритични места: габарити, заден ход, интериор. Може евентуално да сложа на дългите, но искам да е Филипс. Този модул от Алито как се окабелява, кабели трябва ли да се режат? Не се реже нищо. Само се прихващаш за инсталацията - едно кабелче за масата, едно за + след конт. ключ и едно за габарита. При тази схема когато вкл. габарита модулчето изключва ледовете и не заслепяваш насрещно движещите се. Единствен недостатък е , че когато палиш, светят и те, но те не са голям консуматор. ....а може и едно скрито ключе да се сложи на положителното кабелче, за да ги гасиш, ако ходиш да "бракониерстваш" 😃 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове