Restless 209 #1 Публикувано 13 Септември, 2021 Здравейте, последния месец на два пъти ми се случи да не мога да отключа колата - натискам копчето, никаква реакция. Все едно не работи дистанционното Отключих с ключа директно от вратата, влизам (алармата не сработва!), пъхам ключа - никаква реакция (нормално таблото светва, при завъртане на контакт светват лампи, подкачва гориво) Връщам ключа, контакт втори път - таблото светва, алармата се включва (а дотогава въпреки че съм отключил вратите не реагира) и всичко почва да работи, двигателя пали, имобилайзера спира алармата и отключва вратите. Ще кажете - батерията на имобилайзера в ключа. Да, но и двата пъти стъклото на шофьорската врата не сработваше като автоматично - което ми се е случвало само когато по някаква причина разкача акумулатора. От друга страна не забелязах никакви признаци за "ресет". И сега се чудя - че ще сменя батерията, ще сменя, ще си нося и другия ключ с идея ако ми го направи пак да проверя веднага от дистанционното ли е. Но дали мислите че има вероятност за друг проблем и какъв? Акумулаторът е сменен миналата година, проверих го след първия случай - беше си добре и профилактично постоя на зарядно 2-3 часа, така че това изключвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1521 #2 Отговорено 13 Септември, 2021 ОК. Дотук знаем, че спорадично не се отключва с копчето. Това свежда възможните причини до две - батерия дистанционно или актуатор на шофьорската врата. Виждал съм, че актуаторът на шофьорските врати имат две букси - предполагам, че тази в повече е за сигнал към останалите врати. Ако актуаторът не работи както трябва или има проблем по трасето към него... Защо не пробваш да я заключиш, докато си вътре и след като се активира алармата, да опиташ да я запалиш? Ако се държи, както когато не ти се е отключвала, вероятно наистина е от актуатора. Не знам, гадаем си. Поне не са скъпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #3 Отговорено 13 Септември, 2021 Кристалната топка за гадаене не е точна. Машинката управлява централното само когато завъртиш ключът. Дистанционното подава сигнал на бодито където е управлението на централното. Щом има аларма, може тя да забива или самото боди. Няколко случая при 3-та генерация имах подобни и се самооправят след откачане на тока за известно време. Едната даже не палеше. Но това е друг модел все пак. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #4 Отговорено 14 Септември, 2021 благодаря за насоката, ще ходя с двете дистанционни, ако го потрети да проверя дали е от дистанционното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 16 Септември, 2021 (Редактирано) Вчера се случи нещо подобно с приятел. Рестарт на копма с разкачане на акумулатора и махане на бекъп предпазителя и всичко е ок. Редактирано 16 Септември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #6 Отговорено 16 Септември, 2021 Направи го трети път. Проверих, оказва се шофьорската ми врата не се отключва с ключ?! Нормално ли е? След като дигнах палеца та шофьрската, треснах по силно дясната врана и алармата се включи и оттам всичко заработи. Прибрах се, 3,4 пъти превключнах, без проблеми. Шофьорската ключа заключва, но не отключва След включването, пак се беше ресетнал прозореца, радиото рестартира, моментния разход тръгна от 20/100... т.е. донякъде и компа сякаш частично, за момент губи захранване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 16 Септември, 2021 (Редактирано) При мен правеше същите номера ама на пасажерската врата беше прецакана машинката ама не си спомням дали имах проблеми с отключването на шофьорската . Може като се опиташ да отвориш вратата само с ключа да даваш на късо някъде и за това да се е ресетнало всичко. А и предполагам знаеш че ако не е затворена хубаво някоя от вратите не дава да се заключи с дистанционното, та си мисля ако машинката прави номера и дава сигнал за отворена врата и затова да не можеш да отключиш с дистанционното. Редактирано 16 Септември, 2021 от krasimir_01 добавка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 16 Септември, 2021 Чипа на имобилайзера е енергонезависим . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #9 Отговорено 17 Септември, 2021 Ти май имаше газова нали, ако не се лъжа? Ако имаш, скоро някой пипал ли е по газовия комп нещо, от там съшо има опция за ресет на всяко палене и други опции също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #10 Отговорено 28 Септември, 2021 Развръзката - най-простото нещо се оказа. След като втори път дигнах капака да оглеждам "земята", бутнах без да искам кабела за плюса - а той разхлабен 🤣 Сложих една медна пластинка, да уплътни и вече седмица, пу-пу - няма проблеми 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове