Jump to content
Restless

Озадачаващ проблем отключване

Recommended Posts

Здравейте, последния месец на два пъти ми се случи да не мога да отключа колата - натискам копчето, никаква реакция. Все едно не работи дистанционното

Отключих с ключа директно от вратата, влизам (алармата не сработва!), пъхам ключа - никаква реакция (нормално таблото светва, при завъртане на контакт светват лампи, подкачва гориво)

Връщам ключа, контакт втори път - таблото светва, алармата се включва (а дотогава въпреки че съм отключил вратите не реагира) и всичко почва да работи, двигателя пали, имобилайзера спира алармата и отключва вратите.

Ще кажете - батерията на имобилайзера в ключа.

Да, но и двата пъти стъклото на шофьорската врата не сработваше като автоматично - което ми се е случвало само когато по някаква причина разкача акумулатора.

От друга страна не забелязах никакви признаци за "ресет".

И сега се чудя - че ще сменя батерията, ще сменя, ще си нося и другия ключ с идея ако ми го направи пак да проверя веднага от дистанционното ли е.

Но дали мислите че има вероятност за друг проблем и какъв?

Акумулаторът е сменен миналата година, проверих го след първия случай - беше си добре и профилактично постоя на зарядно 2-3 часа, така че това изключвам.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Дотук знаем, че спорадично не се отключва с копчето. Това свежда възможните причини до две - батерия дистанционно или актуатор на шофьорската врата. Виждал съм, че актуаторът на шофьорските врати имат две букси - предполагам, че тази в повече е за сигнал към останалите врати. Ако актуаторът не работи както трябва или има проблем по трасето към него...

 

Защо не пробваш да я заключиш, докато си вътре и след като се активира алармата, да опиташ да я запалиш? Ако се държи, както когато не ти се е отключвала, вероятно наистина е от актуатора.

 

Не знам, гадаем си. Поне не са скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кристалната топка за гадаене не е точна. Машинката управлява централното само когато завъртиш ключът. Дистанционното подава сигнал на бодито където е управлението на централното. Щом има аларма, може тя да забива или самото боди. Няколко случая при 3-та генерация имах подобни и се самооправят след откачане на тока за известно време. Едната даже не палеше. Но това е друг модел все пак.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за насоката, ще ходя с двете дистанционни, ако го потрети да проверя дали е от дистанционното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се случи нещо подобно с приятел.

Рестарт на копма с разкачане на акумулатора и махане на бекъп предпазителя и всичко е ок.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи го трети път.

Проверих, оказва се шофьорската ми врата не се отключва с ключ?! Нормално ли е?

След като дигнах палеца та шофьрската, треснах по силно дясната врана и алармата се включи и оттам всичко заработи.

Прибрах се, 3,4 пъти превключнах, без проблеми.

Шофьорската ключа заключва, но не отключва

След включването, пак се беше ресетнал прозореца, радиото рестартира, моментния разход тръгна от 20/100... т.е. донякъде и компа сякаш частично, за момент губи захранване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен правеше същите номера ама на пасажерската врата беше прецакана машинката ама не си спомням дали имах проблеми с отключването на шофьорската . Може като се опиташ да отвориш вратата само с ключа да даваш на късо някъде и за това да се е ресетнало всичко. А и предполагам знаеш че ако не е затворена хубаво някоя от вратите не дава да се заключи с дистанционното, та си мисля ако машинката прави номера и дава сигнал за отворена врата и затова да не можеш да отключиш с дистанционното.

Редактирано от krasimir_01
добавка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа на имобилайзера е енергонезависим .

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май имаше газова нали, ако не се лъжа? Ако имаш, скоро някой пипал ли е по газовия комп нещо, от там съшо има опция за ресет на всяко палене и други опции също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развръзката - най-простото нещо се оказа.

След като втори път дигнах капака да оглеждам "земята", бутнах без да искам кабела за плюса - а той разхлабен 🤣

Сложих една медна пластинка, да уплътни и вече седмица, пу-пу - няма проблеми :)

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...