Jump to content
prissnr

Затегна компресора на климатика

Recommended Posts

Здравейте колеги

 

Вчера в най-голямата жега запече компресора на климатика. Както си карам извънградско се чу стържещ шум отнякъде. Спрях да проверя да не би да съм закачил нещо отдолу и като видях, че няма, запалих да потегля, но в момента в който климатика заработи колата почти изгасна. После пак и това се повтаряше през 4-5 секунди.

Отворих капака и усетих миризма на феродо и гума. Съответно изгасих климатика веднага и двигателя заработи нормално. Според мен нещо в компресора е напълно спекло и не може дори да се завърти ролката, като съединителчето и ремъка превъртат.

 

Та въпроса ми е: някой сблъсквал ли се е с този проблем и какво да очаквам като ремонт?

 

П.С. Не е готино без климатик на черна кожа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Най- вероятно блокирал лагер на компресора или самия компресор е запекъл. Както го описваш съединителя на компресора е ОК! Трябва да се сваля и да се разглобява компресора, само че преди да се свали отиди да ти дръпнат фреона.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо , ама се приготви за смяна. 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях в Елбатрон. Стефан само погледна под капака, видя че в момента в който зацепи съединителя ролката блокира и си каза диагнозата - компресора тотал щета. Подозирах го, разбира се, но се надявах да е нещо по-просто и евтино.

 

Сега чакам нов компресор Denso и радиатор за да ги сменят. Тъпо, че в най голямата жега се случи, но каквото такова. 
 

Благодаря за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко ти струват компресор а и радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресор Denso около 600. 

Радиатор NRF с дехидратиратор около 160. 

Поръчах и един ремък защото този е превъртал и не знам колко е разумно да го оставям. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, наскоро и аз смених компресора, поради повреда. Имам отстъпка от една фирма за авточасти и ми излезе малко под 400 лв. на Valeo. Разбира се като отидох при майстора се оказа, че не е същия. Отворите за тръбите са на малко по различно място. Благодарение на майстора, който реши на своя глава да преправя тръбите, всичко мина благополучно. Иначе трябваше да го връщам, да чакам да ми върнат парите и т.н. Други ме съветваха да взимам втора употреба, на цени от 250-300 лв., но реших, че не се знае колко ще изкара и дали ще работи въобще. Отделно други майстори ми обявяваха цени от рода на 7-800 лв. и нагоре. Та всичкото, което исках да споделя е, че ако взимате компресор на Valeo, ще трябва да се преправят двете тръби, да се огъне едната, а другата също минава от друго място. Просто попаднах на читав майстор, който главно се занимава с електроника. Успех.

Редактирано от Thierry Henry
ГрешКа
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, prissnr написа:

Компресор Denso около 600. 

Радиатор NRF с дехидратиратор около 160. 

Поръчах и един ремък защото този е превъртал и не знам колко е разумно да го оставям. 

Благодаря,колега добър избор на сносна цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...