spikerrbg 4 #1 Публикувано 12 Юли, 2021 Здравейте. Искам да защитя и други хора да не пострадат. Автокъщата Auto Mania Italia с. Драгичево. Продаде ми 118 e87 на негов приятел за 5500лв закарах в сервиз за ремонт, хората ми казаха, че колата е в окаяно състояние и ремонта излиза за 2860лв. и отделно 400лв за рейка. Смяна на демфер съединител комплект 1720лв. Смяна на тампони на двигателя 320лв. Смяна тампон на скоростна кутия 36лв. Смяна на капак клапани 130лв Смяна гарнитура вакуум помпа 20лв. Предни два амортисьора тръгнали 400лв. Тампон макферсон 100лв. и още. От 10 кладенеца вода ще ви изкара за да ви каже колко е хубава колата. Блъска ги с добавки за теч на масло и добавки за двигател и като добавката свърши се хващате за главата. Като им се обадиш да им кажеш какво са ти продали и се оправдават, че не знаели, а за 100км няма как съединителя да отиде, на се скъсат тампоните на двигателя да иде и рейката и т.н Добре че рейката не затегна по пътя инаще тях да съм в някоя канафка. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 12 Юли, 2021 Не знам защо се жалвате . Имате очи имате акъл има и технически лица които могат да подскажат при покупката ........ Аааааа и най важното: " Купуваш си кола ВТОРА УПОТЕБА, не от магазин за да искаш качество". Да не говорим че и с един ключ ти я е дал , дето дистанционното не работи и там още 250 - 300 щото е БМВ загуби. Само да вметна . Моето ЦРВ преди 7 г го платих 12900. Макар че беше ОК, вкарах още 5к докато си го наглася да си е бетон и да си го карам спокойно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spikerrbg 4 #3 Отговорено 12 Юли, 2021 (Редактирано) Здравей колега. Колата е с два ключа и двата работят. Ясно е че няма да е перфектна, но тука не става въпрос да вземеш кола и да нелееш още хиляда лева тука става въпрос за 4 хиляди. Не знам ти какви коли си продавал, но когато аз продавам кола дори да има нещо за сменя го оправям и тогава я пускам за продаване. А за другите неща не съм я карал в сервиз за това така стана, а пък и не вярвам ако им бях казал да се навият след като знаят в какво състояние е. На диагностика нищо не излиза. А течове и работа на двигатела с добавки никога няма да разбереш какво става лично на дизеловата хонда си слагам двутактово бездимно масло и толкова тих става двигатела, че ще кажеш тя от магазина не е работила толкова тихо и стаблино. Тука не става и въпрос за марката, става въпрос, че някой друг с друга марка примерно хонда може да изгори. Редактирано 12 Юли, 2021 от spikerrbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 12 Юли, 2021 Всички са една стока джамбазите ,мойта хонда последната мой човек уж ми я докара -от тогава не говоря с него ,зачеркнах го от списъка с приятели ,след един месец се разлопа скоростната зловещо -лагери за 500 лв ,след два месеца съединител -пак 500лв тея работи как заминават така изведнъж ,отделно колата е блъскана -като свалих предната броня видях ,харчи масло кат змей ииииии така нататък да не изброявам още ,не са те минали само тебе -всички много лъжат . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 19 Юли, 2021 Съжалявам, че си останал излъган, от опит знам колко неприятно е. Остави ревю на къщата в Google, там ще го видят повече хора. С детайли, така има повече тежест. Нещо, което със сигурност си научил (и по-добре сега, с кола за 5000лв вместо с такава за няколко пъти повече) е, че втора ръка кола се купува след като се покара и след като мине сервиз. Още повече пък нов внос, от автокъща. Репатрак, оглед + диагностика в сервиз излизат общо 50-100лв. Дори колата да е чудесна, винаги намират по нещо, което пък е добър повод да се намръщиш и да се спазарите още малко надолу. Наблюденията ми са, че на кола на която ти отказват оглед в сервиз - нещо не е наред. Ако колата е читава - веднага намират временни номера (фирмени) или съдействат с репатрак, дори за тяхна сметка, за да направите огледа и да стане сделката. Веднъж след като е купена колата, нещата стават по-сложни. Все пак могат да се търсят права по съдебен път. Ето пример за спечелено дело за автомобил с дефекти от автокъща. Цитирам базата на която е взето решението на съда: Цитат При така установената фактическа обстановка, съдът намира от правна страна следното: Разпоредбата на чл. 193 ЗЗД предвижда, че продавачът отговаря, ако продадената вещ има недостатъци, които съществено намаляват нейната годност за обикновено употребление /ал. 1/, дори и да не е знаел за тях /ал. 3/. В този случай купувачът може да иска обезщетение по общите правила за неизпълнението - чл. 195, ал. 2 ЗЗД, отделно от възможностите, които му предоставя чл. 195, ал. 1 ЗЗД. Добре е да се пазят детайли - например снимка на обявата от където се вижда, че колата се продава в добро състояние (което се предполага, ако изрично не изброени дефектите, с които си се сблъскал). Важно е отстраняването на дефектите, за които имаш претенции, да не се извършва преди да се заведе делото, за да не може продавачът да спори за необходимостта или стойността на ремонта. Разбира се, всичко това отнема време и нерви, но като не се внимава преди покупката, само неприятни варианти остават след нея. 6 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spikerrbg 4 #6 Отговорено 23 Юли, 2021 (Редактирано) Здравей колега. Много ти благодаря за информацията всичко е точно и ясно. Ще последвам твойте съвети. Много си прав, трябваше да я закарам на сервиз и тогава да реша дали да я взимам, а не да вярвам на празни приказки. То вече на никой да не вярваш. Благодаря отново за добрите съвети. Писах тук за да може и други хора да не се опрарят от тази автокъща. Редактирано 23 Юли, 2021 от spikerrbg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniel-atanasov 179 #7 Отговорено 22 Септември, 2021 За съжаление монетата има две страни. Колата която сте закупил е на най-ниската цена в нета. Няма как да няма нищо за правене и вие да си купите еднорог на цената на кокошка. Продавача е спестил за проблемите, защото му е ясно като бял ден колко е ремонта. Това не е хубаво, но е доста честа практика. Правото да купиш, или да не купиш обаче си е само и единствено ваше. Понякога хората изкушени от ниската цена се хвърлят с главите надолу! Това ви го казвам от дългогодишен опит. Клиента се лъже, че ще намери хубаво и евтино, а продавача го лъже, че ще му го достави-продаде. От цялата врътка най-доволни са във сервизите и вносителите на авто части. Общо взето закупуването на автомобил втора употреба си е доста трудна работа. Евтините са кофти, хубавите скъпи........, а понякога са и скъпи и кофти, което е отвратително! За това си водете майстор, който да е запознат с дадената марка! Другият вариант е да се кара до сервиз, но 80% от авто къщите не са съгласни. Въпреки, че преди време когато се навивах да ми карат колите по сервизи съм виждал и следното - Излиза някакво момче докато тече огледа и в прав текст ми заявява, че ако им дам 200лв ще кажат само хубави неща за колата. Странно но факт! И това не е единичен случай. Има и такива, които са близки с купувача и единствената им цел е да оплюят колата за да смъкнат максимално цената. Естествено не липсват и сериозни хора, които оценяват автомобила както трябва. Абе, както казах по-горе, покупката на автомобил втора употреба е доста сложно нещо. Оценявам темата, която сте пуснал! Със сигурност ще запали някои лампи на бъдещите клиенти за въпросната вато къща или продавач. Но, както казват умните хора - Евтиното излиза скъпо! 3 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #8 Отговорено 4 Октомври, 2021 От изложената информация по случая става ясно, че купувачът е сменил консумативи (съединител, амортесьори, тампони) за 2500лв. От доста години тенденцията е такава - обслужването на стария автомобил е горе-долу на стойността на първоначалната вноска за нов. Имал съм възможност да посетя места в Австрия и Германия, откъдето пазаруват родните джамбази. Има читави коли с леки удари, но има и такива без удари, които не могат да се качат на автовоза на собствен ход. Обикновено ги продават в комплект по няколко коли и с 3-4 читави идват и 3-4 за скрап, но се досещате, че загубата рядко е за джамбазите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #9 Отговорено 5 Октомври, 2021 Така наречената "пакетната цена" (за сбор от годни и негодни коли) се ползва отдавна. Продавачът в Европа не печели от продажбата на "недвижимия имот", а от това че не му плаща място за съхранение. Друг е въпросът какво се случва с тези коли в БГ. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове