Jump to content
Legal

Помощ с климатроника.

Recommended Posts

Здравейте, имам сериозен проблем с климатроника, който вече сериозно дразни, а именно:

1.Пътувам често до София. Тръгвам от Бургас, като климатроника си работи съвсем коректно.

2.Стигам до Сф, попадам в задръстване и спира. Не спира да духа, а не изстудява, въздуха става влажен.

3.Излизам от Сф, и след 80 км, спирам на ОМВ-то. Пия кафе, паля и той включва (за сега).

 

Фреон има, има и налягане. На диагностика ми казаха, че няма грешки.

 

Моля за помощ, защото имам предвидени пътувания, а идват горещите дни. ;)

 

Светли празници желая.

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш виж температурата, която отчитат външния и вътрешния датчик. Вътрешния не съм сигурен как, но при мен климатроника не работи много прецизно. Външния датчик в един момент при мен "замръзна" на една температура.

 

Ако компресора е добре и има налягане ми звучи логично да е проблема в сензорите за температура. 

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента спира и тръгва на магистрала.
Сега съм в задръстване и няма никой- духа топло. Имам чувството , че включва на високи обороти над 2500....

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от Бургас не го мисли а отивай в горно Езерово при Горан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той специално с климатроник ли се занимаваше? В смисъл системи, датчици и т.н??

Малко информация по темата: колегата, по-горе май ще излезе прав. Датчика, който показва температура (този на таблото) беше спрял на 23гр. Когато показанията се раздвижиха (21, 20, и надолу), климатроника сработи.

Или някой датчик прави проблемите или нещо по висока температура, ниски обороти (в Сф и задръстванията) го мъчат.


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бургас няма да намериш по-добър от него, като видиш какви коли има пред сервиза му ще ти стане ясно.  Занимава се само с автомобилни климатични инсталации, всякакви. Ако не може или не иска да ти оправи колата ти казва директно.  

Не те КАРАМ да ходиш там, има и други сервизи. Идеята ми е че работата е специфична, има пресостати, датчици няколко и ако диагностиката не показва конкретния проблем се иска задълбочени познания, опит и специално сервизно оборудване.

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем забравих да спомена, че колата дизел, 2.2, 2006 г

 

Преди време, съм ходил при него. Знам, че е добър. Имам познати, които са близки с него.

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли, ако се зададе LO, да игнорира температурата и да работи (ако може) ?
В civinfo разтягат саги за реле на компресора, което прави номера..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм проблем с лагера на компресора, това установиха при прегледа преди 3 дни, (ще се заменя веднага след празниците), но майсторите, не мислят, че може да е от това. Знам ли...

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките включват ли се ? Или е от тях или запушен радиатор според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз се сблъсках с абсолютно същият проблем и го отстраних :) При мен проблема беше в "съединителя" на компресора. Сменихме го 2018-та година, и от тогава съм нямал грижи. Успех!

 

Цена за неоригинална, нова част - 220лв и съответно отделно труд :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика, този съединител ще се хване ли?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Аз също съм сменял съединител на 8ца сивик. Така лато гледам ще излезе, че е детска болест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но, вижда ли се, че не сработва (съединителя)?
Как решихте да смените, именно него?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуално се вижда, при включен климатик, погледнете дали съединителя закрепен на компресора се върти.

Ако не, втория чек е да се замери, но почти вероятно е coil-а (бубина?) да е заминал. Точно това е и основния проблем, а не самия съединител. Въпроса е, че като се сменя coil момента е удобен да се смени и съединителя. Поне при мен фрикционните дискове си бяха доста захабени и не ми се правеше една работа два пъти.

Сваля се комресора и се подменят нужните части. Работата е за около 3 часа, но не е за home project. Трябва си машина за фреона и т.н.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на запушен радиатор, защото климатроника или работи или не работи.

Работата на компресора и съединителя се вижда с включване и изключване!

При мен спря да духа студено, зареди изгоряло реле. 15лв. Диагностиката беше 3мин.

А за 10г. беше загубило 200гр. фреон! R134а!

 

Диагностика и ремонт Аутофрост на бул. Европа.

Винаги ремонта е сполучлив,  с най-различни коли за последните 8г.!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, то това, ще е филм вече ;)
Поне, така съм чувал.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е радиатор. Щеше да има и други проблеми по работата на колата освен климатика, но много гадаене стана.
Не го виждам, чак такъв филм. Една инспекция, едно замерване и ще покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият работен ден, ще я карам в Хонда Бургас. Имам уговорка с тях.
Ако не се получи- Горан е човека.
Незнам, дали е радиатоа, все пак до скоро беше студено- никакви грижи с топлото не съм имал.
Но, все пак, аз от коли не разбирам, освен да карам ;)))

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо залагам на съединителя, а не на радиатор. Караш си лятото, климатиче, хладничко супер.. и изведнъж някакъв задух,, та чак не можеш да дишаш и мирише на влага.. и след известно време, 'га си почине, пак почва да работи... Това бяха моите симптоми, покриващи твоите на 100%. Но да, иди на профилактика да видим какво ще кажат и сподели ^^

 

Успех и весели празници!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при мен беше ту има ту няма студено, смених съединител ама май беше малко късно... накрая нов компресор и всичко се оправи има няма 900лв. и ми остана нов комплект съединител, коил, че и болтчета ... 🤪

Редактирано от Nikolay_dim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ми, някой части, които ще напиша по памет, защото не разбирам.

1. Нещо с магнит.
2. Реле
3. Лагер
4. Ролки
5. Шайби

Имаше и още нещо, но не се сещам, какво беше.

За сега, климатроника си работи нормално, но все пак, той и преди работеше известно време, преди да спре.

Като го покарам повече време, тогава ще считам, че проблема е решен. ;)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещото с магнит е точно бобината/coil-a, който е вид електромагнит и придърпва съединителя при включена система.
Едва ли ще имаш повторен проблем, ако ремонта е бил читав. Тези шайби го играят и дистанционери та и с тях трябва да се внимава при монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Благодаря за разяснението.
А, другите неща, реле, ролки и лагер?
Каква е тяхната роля?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.04.2021 г. at 14:40, xaxo написа:

Не. Аз също съм сменял съединител на 8ца сивик. Така лато гледам ще излезе, че е детска болест.

Ако може да дадеш координати на климаджии за София, които да се справят адекватно с проблема ще бъдем благодарни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го сервизираха във Варна, че там ме хвана проблема. За София не съм ползвал и не мога да препоръчам.

Мисля, че всеки специализиран сервиз за автоклиматици би се справил добре. Системите не са чак толкова (изобщо) различни между различните марки.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...