Legal 42 #1 Публикувано 29 Април, 2021 Здравейте, имам сериозен проблем с климатроника, който вече сериозно дразни, а именно:1.Пътувам често до София. Тръгвам от Бургас, като климатроника си работи съвсем коректно. 2.Стигам до Сф, попадам в задръстване и спира. Не спира да духа, а не изстудява, въздуха става влажен. 3.Излизам от Сф, и след 80 км, спирам на ОМВ-то. Пия кафе, паля и той включва (за сега). Фреон има, има и налягане. На диагностика ми казаха, че няма грешки. Моля за помощ, защото имам предвидени пътувания, а идват горещите дни. Светли празници желая. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #2 Отговорено 29 Април, 2021 (Редактирано) Ако можеш виж температурата, която отчитат външния и вътрешния датчик. Вътрешния не съм сигурен как, но при мен климатроника не работи много прецизно. Външния датчик в един момент при мен "замръзна" на една температура. Ако компресора е добре и има налягане ми звучи логично да е проблема в сензорите за температура. Редактирано 29 Април, 2021 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #3 Отговорено 29 Април, 2021 В момента спира и тръгва на магистрала.Сега съм в задръстване и няма никой- духа топло. Имам чувството , че включва на високи обороти над 2500....Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 237 #4 Отговорено 29 Април, 2021 Щом си от Бургас не го мисли а отивай в горно Езерово при Горан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #5 Отговорено 29 Април, 2021 Той специално с климатроник ли се занимаваше? В смисъл системи, датчици и т.н??Малко информация по темата: колегата, по-горе май ще излезе прав. Датчика, който показва температура (този на таблото) беше спрял на 23гр. Когато показанията се раздвижиха (21, 20, и надолу), климатроника сработи.Или някой датчик прави проблемите или нещо по висока температура, ниски обороти (в Сф и задръстванията) го мъчат.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 237 #6 Отговорено 29 Април, 2021 (Редактирано) В Бургас няма да намериш по-добър от него, като видиш какви коли има пред сервиза му ще ти стане ясно. Занимава се само с автомобилни климатични инсталации, всякакви. Ако не може или не иска да ти оправи колата ти казва директно. Не те КАРАМ да ходиш там, има и други сервизи. Идеята ми е че работата е специфична, има пресостати, датчици няколко и ако диагностиката не показва конкретния проблем се иска задълбочени познания, опит и специално сервизно оборудване. Редактирано 29 Април, 2021 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #7 Отговорено 29 Април, 2021 Съвсем забравих да спомена, че колата дизел, 2.2, 2006 г Преди време, съм ходил при него. Знам, че е добър. Имам познати, които са близки с него. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
july`s 32 #8 Отговорено 29 Април, 2021 Не трябва ли, ако се зададе LO, да игнорира температурата и да работи (ако може) ?В civinfo разтягат саги за реле на компресора, което прави номера.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #9 Отговорено 29 Април, 2021 Имал съм проблем с лагера на компресора, това установиха при прегледа преди 3 дни, (ще се заменя веднага след празниците), но майсторите, не мислят, че може да е от това. Знам ли...Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #10 Отговорено 29 Април, 2021 Перките включват ли се ? Или е от тях или запушен радиатор според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #11 Отговорено 29 Април, 2021 Колега, аз се сблъсках с абсолютно същият проблем и го отстраних При мен проблема беше в "съединителя" на компресора. Сменихме го 2018-та година, и от тогава съм нямал грижи. Успех! Цена за неоригинална, нова част - 220лв и съответно отделно труд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #12 Отговорено 30 Април, 2021 На диагностика, този съединител ще се хване ли?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #13 Отговорено 30 Април, 2021 Не. Аз също съм сменял съединител на 8ца сивик. Така лато гледам ще излезе, че е детска болест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #14 Отговорено 30 Април, 2021 Но, вижда ли се, че не сработва (съединителя)?Как решихте да смените, именно него?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #15 Отговорено 30 Април, 2021 Визуално се вижда, при включен климатик, погледнете дали съединителя закрепен на компресора се върти. Ако не, втория чек е да се замери, но почти вероятно е coil-а (бубина?) да е заминал. Точно това е и основния проблем, а не самия съединител. Въпроса е, че като се сменя coil момента е удобен да се смени и съединителя. Поне при мен фрикционните дискове си бяха доста захабени и не ми се правеше една работа два пъти.Сваля се комресора и се подменят нужните части. Работата е за около 3 часа, но не е за home project. Трябва си машина за фреона и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 923 #16 Отговорено 30 Април, 2021 Залагам на запушен радиатор, защото климатроника или работи или не работи. Работата на компресора и съединителя се вижда с включване и изключване! При мен спря да духа студено, зареди изгоряло реле. 15лв. Диагностиката беше 3мин. А за 10г. беше загубило 200гр. фреон! R134а! Диагностика и ремонт Аутофрост на бул. Европа. Винаги ремонта е сполучлив, с най-различни коли за последните 8г.! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #17 Отговорено 30 Април, 2021 Ей, то това, ще е филм вече Поне, така съм чувал.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #18 Отговорено 30 Април, 2021 Според мен не е радиатор. Щеше да има и други проблеми по работата на колата освен климатика, но много гадаене стана.Не го виждам, чак такъв филм. Една инспекция, едно замерване и ще покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #19 Отговорено 30 Април, 2021 Първият работен ден, ще я карам в Хонда Бургас. Имам уговорка с тях.Ако не се получи- Горан е човека.Незнам, дали е радиатоа, все пак до скоро беше студено- никакви грижи с топлото не съм имал. Но, все пак, аз от коли не разбирам, освен да карам ))Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #20 Отговорено 30 Април, 2021 Твърдо залагам на съединителя, а не на радиатор. Караш си лятото, климатиче, хладничко супер.. и изведнъж някакъв задух,, та чак не можеш да дишаш и мирише на влага.. и след известно време, 'га си почине, пак почва да работи... Това бяха моите симптоми, покриващи твоите на 100%. Но да, иди на профилактика да видим какво ще кажат и сподели ^^ Успех и весели празници! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay_dim 19 #21 Отговорено 1 Май, 2021 (Редактирано) И при мен беше ту има ту няма студено, смених съединител ама май беше малко късно... накрая нов компресор и всичко се оправи има няма 900лв. и ми остана нов комплект съединител, коил, че и болтчета ... 🤪 Редактирано 1 Май, 2021 от Nikolay_dim Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #22 Отговорено 8 Май, 2021 Смениха ми, някой части, които ще напиша по памет, защото не разбирам.1. Нещо с магнит.2. Реле3. Лагер4. Ролки5. ШайбиИмаше и още нещо, но не се сещам, какво беше.За сега, климатроника си работи нормално, но все пак, той и преди работеше известно време, преди да спре. Като го покарам повече време, тогава ще считам, че проблема е решен. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #23 Отговорено 8 Май, 2021 Нещото с магнит е точно бобината/coil-a, който е вид електромагнит и придърпва съединителя при включена система. Едва ли ще имаш повторен проблем, ако ремонта е бил читав. Тези шайби го играят и дистанционери та и с тях трябва да се внимава при монтаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #24 Отговорено 8 Май, 2021 Ясно. Благодаря за разяснението. А, другите неща, реле, ролки и лагер?Каква е тяхната роля?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rivva 0 #25 Отговорено 24 Август, 2021 На 30.04.2021 г. at 14:40, xaxo написа: Не. Аз също съм сменял съединител на 8ца сивик. Така лато гледам ще излезе, че е детска болест. Ако може да дадеш координати на климаджии за София, които да се справят адекватно с проблема ще бъдем благодарни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #26 Отговорено 24 Август, 2021 Моя го сервизираха във Варна, че там ме хвана проблема. За София не съм ползвал и не мога да препоръчам.Мисля, че всеки специализиран сервиз за автоклиматици би се справил добре. Системите не са чак толкова (изобщо) различни между различните марки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове