Jump to content
martinhristov

Не е дизел, бензин е ! - странни звуци от K24 (видео) и теч на масло

Recommended Posts

Не бях гледал /чул клипчето , трака си доволно , аз мисля ,че е малката верига ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Благодаря за отговорите ! 

 

Ето - https://www.youtube.com/watch?v=bTzVlEkCEqY обещаното видео от горната страна на пистовият ремък !

 

Обобщение на проблема :

 

Кога се чува този звук : 

- Колата е топла

- Скоростният лост е в позиция D

- Климатика е изключен

- Волана не се върти

- Няма товар на алтернатора

 

Кога НЕ се чува :

- Колата е топла

- Скоростният лост е в позиция D

- Пистовият ремък е премахнат

 

Разликата в натоварването на пистовият ремък би трябвало да е минимална при двата сценария. 

 

Обобщение на проблема от страна на майсторите :

 

- Майстор 1 (наистина добър майстор) - Най-вероятно идва от обтегача.

- Майстор 2 -  (който смени лагера на съединителя на климатика, по мое желание !) - Звука идва от хидравличната помпа на кормилното управление.

- Майстор 3 - (Хонда майстор) - Шайбата на коляновият вал, въпреки, че му обясних, че с Майстор 1 я свалихме и я гледахме на преса дали гумата е скъсана. Щом разбра, че шайбата не е оригинална и е BGA, тотално реши, че е от шайбата на коляновият вал защото имало "танцуване от шайбата".

 

Оказва се, че единственият начин да го намеря този проблем е да си купя всички части които се въртят от пистовият ремък, или да намеря такива за проба, което се оказва доста трудна задача.

 

За момента, оставям проблема на заден план, докато не реша, че ме дразни отново :)

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемай като отправна точка, но 99% това е врига. Дали е заради оптегач или тя се е разтегнала незнам. Добре е да я погледнеш че тия верижки са жизнено важни за мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен беше същия шум като взех колата. Чуваше се най-осезаемо, когато застанеш долу до картера. Когато мотора е натоварен се чуваше най-силно. Оказа се, че обтегач на малката верига беше счупен и паднал вътре в картера. Единствената разлика е, че при мен продължаваше да се чува и след сваляне на пистовия ремък. За обтегача ми взеха 160лв и толкова за труд.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не си сложил зъбните колела от комплекта, за останалото няма да имаш грижи, аз карам с JapKo вече 20к, дефакто същото като ашика, или джапанпартс, няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@martinhristov Колега, дай обратна връзка относно вибрации след смяна на тампоните на мотора. Масово хора сменяли с автърмаркет се оплакват от завишени вибрации. Предният по принцип е с вакуум. Фебеста също ли е такъв?

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 minutes ago, Ivan_Ch said:

@martinhristov Колега, дай обратна връзка относно вибрации след смяна на тампоните на мотора. Масово хора сменяли с автърмаркет се оплакват от завишени вибрации. Предният по принцип е с вакуум. Фебеста също ли е такъв?

Една идея повече от оригиналните когато са здрави, но определено по-добре от разбити оригинални. Цената на оригинални е прекалено висока, а втора ръка не виждам смисъл за километрите на които са колите...

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мда и аз да се включа за тампоните на мотора при автоматичната скоростна кутия, подмених 3-те тампона, при пистовия ремък, задния от към купето, предния при радиатора, като този на радиатора е със повредена вакуума мембрана, самият тампон имаше много малко прокъсано и като го напънах съвсем малко омасли, на негово място сложих втора ръка видимо здрав но без вакуумна мембрана защото пак беше скъсана. Та резултата е пак вибрации, пробвах няколко пъти след което да си върна оригиналните тампони при пистовия и от към купето, различни комбинации направих но без успех. Тампона от към купето съм съвсем сигурен че е изправен, но този при пистовия ремък не съм сигурен че имам база за сравнение, малко лигав ми се струва. Оригиналния тампон с вакуум при радиатора е 500 лв пара, което е изключително много и аз се чудя дали да не пробвам с някоя афтермаркет част Kavo, Nty или Febest.

Редактирано от blagoev.1990@abv.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.04.2022 г. at 22:40, Ivan_Ch написа:

@martinhristov Колега, дай обратна връзка относно вибрации след смяна на тампоните на мотора. Масово хора сменяли с автърмаркет се оплакват от завишени вибрации. Предният по принцип е с вакуум. Фебеста също ли е такъв?

Здравейте,

За да има разделение на проблемите направих тази тема за да опиша какво съм научил до момента за вибрациите след смяна на тампоните на мотора!

 

Нека да тази тема да бъде свързна с "тракането" от счупеният обтегач на веригата на маслената помпа!

 

Благодаря!

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...